Fitness Seller

Bek houden of ik vertrap je..... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Originally posted by Geoffke

Cage fight en street fight is ook voor mietjes!!

Ikzelf schrijf me regelmatig in om gaan te vechten met huurlingenlegers in Afrika... Daar leer je pas wat bij!!

Waarom ik hiet A op reageer weet ik ook niet maar ja.

Dat eerder gezegde van mij van MIETJES was spottend bedoeld, omdat geoffke zei dat als je kickboxt je een mietje bent (dus ik ben een mietje)!

Welke (vecht)sport je ook doet, je bent helemaal geen mietje al zit je op judo, je moet de sport beoefenen die jou aantrekt en dan van als je kickboxt ben je een mietje omdat ik Thaibox, slaat gewoon nergens op!

Even wat betreft jou reactie, schrijf je gewoon in het leger krijg je een gun mag je knallen en door mijnen velden lopen!
 
goh, en dan vonden jullie MIJ agressief.. ik schrik me de holderdebolder van al die vechtjassen hier.. was dat een grapje Olimantado of ben je echt zo'n ruige bink???

Espi, die zich nu maar een agressief watje vindt.. maar ja zij zijn in blik op een veels te goede asfaltweg en ik op de fiets op een klote fietsapartheidspad en dat is niet eerlijk... (word je knap agressief van)
 
Originally posted by Juriaan


Waarom ik hiet A op reageer weet ik ook niet maar ja.

Dat eerder gezegde van mij van MIETJES was spottend bedoeld, omdat geoffke zei dat als je kickboxt je een mietje bent (dus ik ben een mietje)!

Welke (vecht)sport je ook doet, je bent helemaal geen mietje al zit je op judo, je moet de sport beoefenen die jou aantrekt en dan van als je kickboxt ben je een mietje omdat ik Thaibox, slaat gewoon nergens op!

Even wat betreft jou reactie, schrijf je gewoon in het leger krijg je een gun mag je knallen en door mijnen velden lopen!

Juriaan, relax... kickbox is ook een mooie sport en verschilt niet veel van thaibox.
En waar ik trainde was een soort privégym waar voornamelijk portiers kwamen. Die trainer was een volslagen gek die trainde op hardheid. Hardheid is iets wat je hebt of niet hebt vind ik.
Bij ons een sparringswedstrijd gewoon zoals een normale wedstrijd: knokken maar.
Je zei: kom maar eens vechten tegen die vent van 100kg.
Wel, ik vocht tegen die opgefokte stieren en dit is geen lachtertje.
Die venten trapten mijn maat een gekneusde rib, en mijn maat had een beschermingskussen aan, rond zijn middel.
Ik werd die blauwe plekken wel beu. Maar ik moet je zeggen dat ik op korte tijd veel heb bij geleerd.
Je leert veel bij als je "echt" vecht, maar dit hou je niet lang vol.
Tenzij je echt een harde jongen bent. En zo hard ben ik ook niet... ;)
 
Originally posted by Olimantado
Cage fight en street fight is ook voor mietjes!!

Ikzelf schrijf me regelmatig in om gaan te vechten met huurlingenlegers in Afrika... Daar leer je pas wat bij!!
:thumb:
 
Originally posted by Geoffke
.... Maar een kroeggevecht loop dikwijls anders uit dan je gedacht had.
Gewoon een paar rake motten op zijn kop, een paar low-kicks en als hij nog niet knock-out is nog een high-kick voor de afwerking ....

:help: t'Zal nog wel voorkomen ; een blauw oog en een dikke lip Maar een kroeggevecht loop dikwijls anders uit dan je gedacht had tegenwoordig moet je toch oppassen voor 9mm. en hoe hard je ook trapt die gaan overal doorheen :splat: :sob:

PS ik maak nooit ruzie die ontaardt in geweld, simpelweg omdat ik niet zoek dus ook niets vind ;)

Groet Smalluser :thumb:
 
Originally posted by Ilya
[1] Weleens verhoogde agressie gehad door het trainen ?

[2] Ik hou me meestal netjes in maar toch.........

[3] meerdere mensen last van idioten ? (does that jumpstart your temper ?)

@1] Ja, gebruik de verhoogde agressie ten gunste van de 'workout' :)

@2] Ja, dat doe ik maar ondertussen lichte ergenis :)

@3] Ja :D

Groet Smalluser :thumb:
 
allemaal stoere praatjes... :rolleyes:

Mijn wing chun-leraar had les gekregen van de leraar van Bruce Lee*, dusse ik trap jullie allemaal in mekaar...gna...gna... :D

*--> dit is iig wel waar :D
 
Zou het dan toch kloppen dat bodybuilders gewoon opgefokte, aggressieve vechtersbazen zijn???

(en nee, ontkennen helpt niet...)
 
Originally posted by smalluser


PS ik maak nooit ruzie die ontaardt in geweld, simpelweg omdat ik niet zoek dus ook niets vind ;)

Groet Smalluser :thumb:


ben t hier helemaal mee eens... ga al jaren op stap.. nooit ruzie gehad.. en als me vrienden ruzie hebben, hou ik me stil en ga er niet mee zitten ruzieen... die vechten toch nooit :) en als ze da wel doen help ik ze wel ff maar verder...

kben ook vrijwel nooit bezopen .. dus da scheelt denk ik ookwel. maar ben blij dattik geen ruziezoeker ben.. zorg alleen dat ik me goed kan verdedigen.. voor ALS ...
 
Juriaan dat je op zulke kinderachtige en b*llshit posts reageert.. je zou beter moeten weten maat.
 
Originally posted by Dom!nator
Juriaan dat je op zulke kinderachtige en b*llshit posts reageert.. je zou beter moeten weten maat.

:o
 
Hier een filmpje van wat High kicks.

Van Peter Aerts, zijn highlights op de K1. Als er iemand kan trappen dan is hij het wel.

Peter Aerts
 
Laatst bewerkt:
Originally posted by Olimantado
Cage fight en street fight is ook voor mietjes!!

Ikzelf schrijf me regelmatig in om gaan te vechten met huurlingenlegers in Afrika... Daar leer je pas wat bij!!



uiteraard was dit maar om te lachen...
 
Nou mij had je liggen moet ik toegeven... Nou, er lopen wat gekken rond, he, het zou kunnen...Kijk maar naar het vreemdelingenlegioen bv
 
k was vandaag een vent tegengekomen .. die deed al 25 jaar aan martial arts: jijutsu (ofzo) en nog een stuk of 10-20 andere onbekende sporten.

die was 38. 1.65 m en woog 81 kg zei die. kon zn eigen gewicht x * 2 bankdrukken. had me wat dingen laten zien om te verdedigen enz, echt niet normaal hoe goed/slim die gast was in vechten... moeilijk om te laten zien, maar hij kon dan je kracht/gewicht tegen je laten werken.. echt supervet om mee te maken hoe goed hij was.. daar zou ik graag niet tegen durven vechten :)
 
Originally posted by robrecht10
Nou mij had je liggen moet ik toegeven... Nou, er lopen wat gekken rond, he, het zou kunnen...Kijk maar naar het vreemdelingenlegioen bv

Bestempel die mensen niet als gekken Robrecht. Ik heb respect voor wat ze doen.
 
Originally posted by Dom!nator
Juriaan dat je op zulke kinderachtige en b*llshit posts reageert.. je zou beter moeten weten maat.
[over die post van Olimantado] Ik hou juist wel van dit soort zieke humor, lag dan ook helemaal in een stuip toen ik het las ;)
 
Originally posted by Dom!nator
Juriaan dat je op zulke kinderachtige en b*llshit posts reageert.. je zou beter moeten weten maat.

Waarom, een discussie kan altijd leuk zijn!!!
 
Originally posted by Geoffke


Bestempel die mensen niet als gekken Robrecht. Ik heb respect voor wat ze doen.

Resêct heb ik er ook voor...maar gek zijn die jongens toch wel hoor, niet? Kheb er zo is met eentje gesproken...wat een verhalen jongens!!!
 
Originally posted by Geoffke


....blablabla....
ik kan volledige spreidzit op 2 stoelen
...blablabla....

Kon je dit al voordat je met vechtsport begon of heb je het later geleerd? Ik wil dit namelijk ook gaan leren maar ik weet nog steeds niet wat de beste manier is.
 
Back
Naar boven