Fitness Seller

Bekende bijwerkingen bij gebruik pro-hormonen? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

sosa

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
24 mrt 2003
Berichten
17
Waardering
0
Iemand enig idee wat de bijwerkingen van pro-hormonen kunnen zijn?
 
Pijn in je ballen naar het schijnt, maar ik heb ze zelf nog niet gepakt!
 
Het enisgte wat ik zelf merk is een "verhoogde geslachtsdrift" :D
en sterker en groter worden.
Wat er nog meer zou kunnen gebeuren staat op de verpakking.
Zal als ik thuis ben wel even de achterkant hier neerzetten.
Maar denk dat je dat wat erachteropstaat niet zo snel zal hebben.
En kijk maar eens naar een bijsluiter van medicijnen, daar word je helemaal akelig van.
 
Inderdaad, die nevenwerkingen heb je alleen bij extreem hoge overdoseringen.
 
Kan, meestal idd. bij hoge doseringen, maar je kan altijd ergens last van krijgen, bijsluiter van medicijnen staat ook vol met dingen waar 95% geen last van krijgt, maar er zijn altijd enkelen die wel ergens last van krijgen.. kom je eigenlijk maar op 1 manier achter.
 
Waar zou je dan bijvoorbeeld last van krijgen? Ik wil namelijk Methoxy-7 gaan proberen, ik weet niet of iemand dat kent. Maar dat blijkt dus ook tot pro-hormonen te horen, en voordat ik er aan begin zou ik wat zekerder van me zaak willen zijn.
 
Methoxy-7 van welke brand is dat? als ik me niet vergis is dit geen aas maar zijn dit caps die je eiwit synthese zouden moeten vergroten. een soort methosterone force ofzo
 
Precies methoxy 7 word aangegeven als vervanging voor pro hormonen en is op basis van plant sterolen.

Gebruik liever ZMA als je je testo op wilt voeren.
 
Ja juriaan daar is ie ook voor geschikt maar staat bestaat er geen bekende pro-hormoon die goed werkt. T-100 misschien?
 
test-100
T-100
1-tu
1-ad
 
En wat is een bekende bijwerking of negatieve kant van T-100?
 
Feitelijk dezelfde als een milde anabolen kuur.
 
Originally posted by sosa
Waar zou je dan bijvoorbeeld last van krijgen? Ik wil namelijk Methoxy-7 gaan proberen, ik weet niet of iemand dat kent. Maar dat blijkt dus ook tot pro-hormonen te horen, en voordat ik er aan begin zou ik wat zekerder van me zaak willen zijn.

Methoxyisoflavone is geen prohormoon, maar een natural sterole. :rolleyes:
 
Originally posted by Juriaan
test-100
T-100
1-tu
1-ad

Waarvan 1-tu de beste is. 1-testosterone precursors begon allemaal met 1-AD, toen kwam test-100 en T-100, en nu is onlangs het veel betere 1-tu op de markt gekomen.
 
T-100 is van san ik heb er niet echt positief over gelezen, ik denk dat je het beste 1-ad kan nemen.
 
Enig idee waar ik die kan bestellen of kopen, en wat zijn bijwerkingen van een milde kuur?
 
Ik hoor nog steeds te weinig verhalen over Nutrex - 1TU....schijnt goed te zijn, maar verder hoor ik er niet over.
Heeft iemand hier het al getest?
 
Sosa als je dat nog moet vragen blijf er gewoon vanaf.

Als je pro hormonen goed gebruik en weet waar je mee bezig ben kan er weinig fout. Maar jij weet dat absoluut nog niet ! dus eerst je research doen en niet gelijk gaan bestellen.

wat slik je op dit moment wat je is je leeftijd e.d ?
 
Originally posted by Ornathon
Ik hoor nog steeds te weinig verhalen over Nutrex - 1TU....schijnt goed te zijn, maar verder hoor ik er niet over.
Heeft iemand hier het al getest?

Schijnt goed te zijn, maar ivm de dosering is het redelijk duur
 
Originally posted by Ornathon
Ik hoor nog steeds te weinig verhalen over Nutrex - 1TU....schijnt goed te zijn, maar verder hoor ik er niet over.
Heeft iemand hier het al getest?

Over het algemeen hoor je ook niet direct de resultaten. Veel mensen kijken eerst de kat uit de boom, en beginnen er dan pas aan. Dat is de reden dat de eerste resultaten meestal pas na maanden binnenkomen.
 
Back
Naar boven