MuscleMeat

bekeuring a2 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

specialpaint

Ripped Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
9 feb 2009
Berichten
3.320
Waardering
478
Lengte
1m60
Massa
80kg
Vetpercentage
14%
heren

ik heb op 16-12-2012 om s.nachts 03.35 uur bij vinkeveen een bekeuring
gekregen ik reed 112 km waar ik 100 km mocht. kosta ... 50 euro

ik dacht dat je daar s.nachts tussen 24.00-04.00 uur 130 km mocht ??

of is dit alweer van de baan ??? weet iemand dit of nog meer lotgenoten ..


gr hhardcore opa
 
Kom daar nooit, straatverbod, maar €50,- lijkt me aan de lage kant. Volgens mij beginnen snelheidsovertredingen op een hoger bedrag.
 
Kom daar nooit, straatverbod, maar €50,- lijkt me aan de lage kant. Volgens mij beginnen snelheidsovertredingen op een hoger bedrag.

Laatst een overtreding van 5kmph gehad. dus 5 tot 10 kmph te hard. van 38 euro incl administratie
 
Ligt eraan waar op de A2, de A2 is zo groot

Op een groot deel is nu permanente controle (naam vergeten). Dat 5 baans gedeelte
 
Tussen Vinkeveen en Maarssen mag je 's nachts 130 km/h, waarschijnlijk zat jij hier dan net buiten.
 
Kom daar nooit, straatverbod, maar €50,- lijkt me aan de lage kant. Volgens mij beginnen snelheidsovertredingen op een hoger bedrag.


ja straatverbod he dan kom je niet ver van huis ...

is traject controle daar minister schipper had toch gezegd het daar vrij te geven tot 130 km snachts
 
Was dat niet laatst in het pownews, en dat het boetes regende omdat iedereen denkt dat daar 130km/h gereden mag worden terwijl het nog steeds 100 km/h is.
 
Tussen Vinkeveen en Maarssen mag je 's nachts 130 km/h, waarschijnlijk zat jij hier dan net buiten.


ja moet dan wel het was bij ..de ronde venen.. valt onder vinkeveen
traject controle a2 rechts.. is 50 euro toch zonde ..

voortaan toch beter naar m.n vrouw luisteren zat naast me waarschuwde nog ..shit weer een week geen coïtus...
 
Ff bellen naar cjib of rijksoverheid. Klopt niet. Op de tijden wat jij zegt is 130. Of de overheid naait ons op deze manier keihard
 
Het is een smerige ratten streek wat ze hebben gedaan.
Het was na Abcoude altijd 120 toen het 3 baans was.
Nu ligt er een prachtige 5 baans en is het ineens 100.
Tuurlijk is dat kassa, je moet een slome bak hebben wil je op zo een mooie vijfbaans je rechtervoet kunnen behersen, hele weg nodigt uit voor minimaal 130.

Vieze vuile ratten zijn het!
 
Het is een smerige ratten streek wat ze hebben gedaan.
Het was na Abcoude altijd 120 toen het 3 baans was.
Nu ligt er een prachtige 5 baans en is het ineens 100.
Tuurlijk is dat kassa, je moet een slome bak hebben wil je op zo een mooie vijfbaans je rechtervoet kunnen behersen, hele weg nodigt uit voor minimaal 130.

Vieze vuile ratten zijn het!

Het zijn ratten omdat jij je rechtervoet niet kunt beheersen?
 
Was laatst op Pownews, is niet zo.

Krijgen heel veel mensen bekeuring op dat stuk.
 
Het zijn ratten omdat jij je rechtervoet niet kunt beheersen?


Je kan mij niet verkopen dat je van 3 naar 5 baans gaat en dan 20 km er op achteruit.
Ik rij dit traject al 24 jaar, heb het met diverse snelle bakken gereden en ook met slome.
Tegenwoordig heb ik een slome dus ja kan echt wel me voet beheersen.
Weet niet wat je wilt bewijzen?
 
Was laatst op Pownews, is niet zo.

Krijgen heel veel mensen bekeuring op dat stuk.

de afspraak met de gemeente maarsen-maarsenbroek was omdat er een geluidswal staat ivm woningen en er veel bezwaar was tegen een 5 baans snelweg die er mocht komen mits er 100km word gereden dit is wat rijkswaterstaat heeft beslist ..

nu heeft de minister gezegd dat er alleen s. nachts 130 gereden mag worden
dus weer een leugen ..

en voor die 50 euro ga ik niet een halve dag bellen want je wint het toch niet dus jullie zijn bij deze gewaarschuwd ..
 
Eergisteren heb ik maar braaf 100 km/u gereden beide richtingen.. De bebording is wel slecht, want er staan volgens mij borden met max 100 km/u tussen 6.00-19.00 uur. Maar er staan geen borden die iets aangeven over 130 km/u tussen 19.00-06.00 uur.. Op andere trajecten waar je 130 mag rijden, staan wel dat soort borden (bijv. A9), of dynamische borden die constant de max. snelheden aangeven :rolleyes:
 
Je kan mij niet verkopen dat je van 3 naar 5 baans gaat en dan 20 km er op achteruit.
Ik rij dit traject al 24 jaar, heb het met diverse snelle bakken gereden en ook met slome.
Tegenwoordig heb ik een slome dus ja kan echt wel me voet beheersen.
Weet niet wat je wilt bewijzen?

Die 100 km/u heeft te maken met klachten van een groep omwonenden (?) betreffende geluidsoverlast. Doordat er geen files meer zijn op de A2 en iedereen dan gezapig kan doorrijden, vreesde die actiegroep meer geluidshinder.

Troost je: die traject controle is moordend: ik heb 700 euro boetes ontvangen op 2 dagen.:mad:
 
Bij Vinkeveen staat een bord met '100' tussen 06.00 en 19.00 uur. Tussen deze tijden is 130 toegestaan. Aan de andere kant is nog geen trajectcontrole.
Waarschijnlijk heb je juist vóór Vinkeveen te hard gereden. Tussen Holendrecht en Vinkeveen is het nl. altijd 100.
 
Die 100 km/u heeft te maken met klachten van een groep omwonenden (?) betreffende geluidsoverlast. Doordat er geen files meer zijn op de A2 en iedereen dan gezapig kan doorrijden, vreesde die actiegroep meer geluidshinder.

Troost je: die traject controle is moordend: ik heb 700 euro boetes ontvangen op 2 dagen.:mad:


ik heb het al eerder gemeld hier begin oktober heb ik in 2 weken tijd voor
985 euro boetes gehad daar .. alleen al als je iemand inhaalt die onnodig op de 3-4 e baan rijd met 5 km verschil inhaalt bingo kassa .. je bent de lul
dit is echt een goudmijntje daar .. is ook echt de opzet geweest daar denk ik het geld moet terug verdiend worden he ...
 
nog iets dat ik niet snap.
Als we het allemaal eens zijn dat het niet klopt daar op de A2.
Wat lult Sjaakadelic dan?
 
Back
Naar boven