MuscleMeat

Belangrijk vraagje (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

torrieman

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
26 mei 2008
Berichten
3
Waardering
0
heeft softdrugs gebruik effect op mij kuur??
(ik vraag geen mening ik wil alleen weten wat voor effect het heeft)
 
Laatst bewerkt:
17 en aan de (soft)drugs en aan de as....kanjer.
 
17 en aan de (soft)drugs en aan de as....kanjer.

een blowtje op je 17e is zo'n ramp nog niet imo ,.. maar idd die AS zijn not done op die leeftijd !! en dat had jou/de verkoper ook moeten weten !!
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
you-are-stupid-tee-shirt.jpg
 
een blowtje op je 17e is zo'n ramp nog niet imo ,.. maar idd die AS zijn not done op die leeftijd !! en dat had jou/de verkoper ook moeten weten !!

ik was 15 toen ik mijn eertse kuur nam,,
ik was toen al 1,90m en 100 kilo
volgens mij verkoper was ik er klaar voor
 
ik was 15 toen ik mijn eertse kuur nam,,
ik was toen al 1,90m en 100
volgens mij verkoper was ik er klaar voor

Klaar voor? Gast je lichaam zit nog vol in de ontwikkeling.. het enige wat je goed aan het doen bent is je lichaam alvast slopen voor later.. echt :roflol:
 
Ach, de kans is toch groot dat hij je fakes hebt aangesmeerd, dus maakt het niet uit. Rol er maar zoveel je wilt.
 
15 jaar en kuren mensen denken dat ze allemaal arnold zijn of zo:D
 
Worthless without pics!
 
ik was 15 toen ik mijn eertse kuur nam,,
ik was toen al 1,90m en 100 kilo
volgens mij verkoper was ik er klaar voor

het enige wat er "klaar" voor was , was zijn portemonaie !
Geloof mij , dealers die zoiets zeggen en koste wat kost geld willen verdienen over andermans gezondheid zullen altijd zoiets zeggen,... of erger nog , ze weten er niets van en hebben het alleen in hun assortiment omdat ze er toevallig goedkoop aan konden komen :mad:
Zolang jij in de pubertijd zit en je een giga hoog test gehalte van jezelf hebt moet je dit niet gaan plat leggen dmv AS ! Dit verkl**t heel je hormonen huishouding en de natuurlijke gang van zaken in je pubertijd !
Hoop voor je dat je geen blijvende schade hebt opgelopen, maar ben bang dat je mocht je dat hebben pas over een paar jaar gaat merken ,....

Nogmaals, cut the shit ! laat je lichaam herstellen, en hoop op het beste !
Niet voor niets word er een ondergrens van 21 aangehouden voor het begin van AS !

voor meer info kun je hier even lezen : http://forum.dutchbodybuilding.com/aas/#Uitleg1
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven