MuscleMeat

Belangrijk vraagje (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
het enige wat er "klaar" voor was , was zijn portemonaie !
Geloof mij , dealers die zoiets zeggen en koste wat kost geld willen verdienen over andermans gezondheid zullen altijd zoiets zeggen,... of erger nog , ze weten er niets van en hebben het alleen in hun assortiment omdat ze er toevallig goedkoop aan konden komen :mad:
Zolang jij in de pubertijd zit en je een giga hoog test gehalte van jezelf hebt moet je dit niet gaan plat leggen dmv AS ! Dit verkl**t heel je hormonen huishouding en de natuurlijke gang van zaken in je pubertijd !
Hoop voor je dat je geen blijvende schade hebt opgelopen, maar ben bang dat je mocht je dat hebben pas over een paar jaar gaat merken ,....

Nogmaals, cut the shit ! laat je lichaam herstellen, en hoop op het beste !
Niet voor niets word er een ondergrens van 21 aangehouden voor het begin van AS !

voor meer info kun je hier even lezen : http://forum.dutchbodybuilding.com/aas/#Uitleg1

neej die `dealer` is toevallig wel beetje familie van me,,
en hij doet zelf ook mee aan wetstrijde enzo..
 
weer een fake :(
 
het liefst van zen grote teen....:eyes:
 
Laatst bewerkt:
1) jointe kan wel op 17
2) maar niet in combinatie met AS
3) je had je maar moeten informeren voor je gebruikte

anabolen zijn enkel een soort versneller, doet het spiergroeiproces wat versnellen, maar je moet blijven trainen.
had je je geinformeerd, zou je dat weten. maar jij dacht wss enkel dat je met die AS meteen een 140kg droog massamonster zou zijn
 
neej die `dealer` is toevallig wel beetje familie van me,,
en hij doet zelf ook mee aan wetstrijde enzo..

Dan neem ik aan dat hij er iig "iets" van weet,.... wat betekend dat hij jou met opzet je lichaam laat verkloten :(
 
Dit is wel grappig bullshit :)

Er kunnen nu 2 dingen aan de hand zijn:

1. Deze persoon lacht zich dubbel om jullie reacties... serieus ingaan om deze fakert..
2. Wij moeten ons dubbel lachen om zijn post...

Ik hoop het 2e dat zou echt geniaal zijn.
 
nee meer kuren!! Lets make him a poster child :D
 
Soms lees je dingen... hoe enorm je ook je best doet, je kunt het gewoon niet geloven!
Ik kan ook gewoon niet geloven, dat hij zo dom is !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven