Fitness Seller

Belangrijke mededeling over Olympia prijsvraag (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Big-T

Administrator
Admin
Founder - R.I.P.
15 jaar lid
Lid geworden
7 okt 2002
Berichten
55.010
Waardering
3.205
Even een belangrijke mededeling: elke juist gepostte ranking zal nu toch kans maken om te winnen, het gaat dus niet meer om de juiste ranking die het eerst gepost werd.

Fitness Seller.nl zal zelf uit alle juiste antwoorden één winnaar kiezen :) Op deze manier is het wat eerlijker voor wie op het moment dat het topic geplaatst werd nog niet online was.
 
Nice!

Maar what about de mensen die een andere ranking hebben gepost omdat ze de ranking die ze wouden posten al gepost was door iemand anders?
 
maar dat lijkt me nogal normaal??? dat het op deze manier moet gaan! het moet wel allemaal eerlijk blijven zodat iedereen een kans heeft om te winnen.
 
Nice!

Maar what about de mensen die een andere ranking hebben gepost omdat ze de ranking die ze wouden posten al gepost was door iemand anders?
Niemand heeft ze gedwongen om dat te doen. Het ging erom dat je de in jouw ogen juiste ranking zou posten, niet dat je iets anders zou posten als een post voor die van jezelf.
 
pff nu had ik een top 3 gekozen die nog niet gepost was... :lol:

sewes mijn echt gedacht opgeven se


goed idee btw
 
Niemand heeft ze gedwongen om dat te doen. Het ging erom dat je de in jouw ogen juiste ranking zou posten, niet dat je iets anders zou posten als een post voor die van jezelf.

klopt, maar met hun eigen ranking konden ze niks verdienen ;) daarom hebben ze een andere gedaan.
 
We zijn overeen gekomen dat iedereen nog mag editten tot 26 September, daarna gaat het topic op slot!
 
:thumbs: Das mooi geregeld. Vind het dit jaar alleen best wel moeilijk om iets zinnigs te voorspellen, maar ik heb nog 2 dagen ;)
 
Hier wou ik al over beginnen te bitchen. Goede actie van Fitness-Seller :D
 
pff nu had ik een top 3 gekozen die nog niet gepost was... :lol:

sewes mijn echt gedacht opgeven se


goed idee btw

Haha ik wou ook iets origineels bedenken maar ach, ik blijf nu gewoon hopen dat die uitkomt.
 
heb ik gewonnen???
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven