Fitness Seller

Belangrijkste maaltijden? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Originally posted by burn
Enige moment dat je een duidelijkere gh afgifte ziet is wanneer je slaapt. Dan eet je voor een langere tijd niks en stijgt gh. Vandaar ook mijn allereerste vraag waarom je geen koolhydraten eett voor je gaat slapen.

dus als ik alles op een rijtje zet kan t zeker geen kwaad om 2 uur voor t slapen nog wat koolhydraten te nuttigen in mnn cutfase.
 
Originally posted by dandyman


dus als ik alles op een rijtje zet kan t zeker geen kwaad om 2 uur voor t slapen nog wat koolhydraten te nuttigen in mnn cutfase.

Uiteindelijk maakt het weinig uit. Alleen zal je een mindere gh afgifte hebben, dus misschien een paar kcal. minder verbranden. Dat verschil kun je niet merken.
Het gaat er uiteindelijk gewoon om hoeveel kcal. je in totaal eet op een dag.
 
Originally posted by dandyman
om toch de nodige koolhydraten na de training te krijgen heb ik voor deze combinatie gekozen.
goeie, creatieve oplossing :clap:
 
he bedankt man. Dan weet ik dat ook weer.

maar welke opleiding heb jij hiervoor genoten?
zekers niet cios denk ik, zal meer hbo zijn, of niet?

Je moet méér Karma aan andere leden geven alvorens je het terug aan burn geeft.

heeft geen toevoeging nodig, denk ik...
:thumb: :thumbup:
 
Originally posted by bestoldschool

goeie, creatieve oplossing :clap:

ja, toch wel. das mooi om te horen want begon zelf al te twijfelen. zou jij t niet anders aanpakken dan?
 
Originally posted by dandyman
he bedankt man. Dan weet ik dat ook weer.

maar welke opleiding heb jij hiervoor genoten?
zekers niet cios denk ik, zal meer hbo zijn, of niet?



heeft geen toevoeging nodig, denk ik...
:thumb: :thumbup:

tnx, ik volg hier geen opleiding voor. Heb wel mijn fitnessmaster gehaald maar daar leer je dit niet.
Heb mijn kennis voornamelijk van het net en uit biochemie boeken. Gewoon veel zoeken en proberen logisch te beredeneren. Door veel onderzoeken te lezen ga je een beetje verbanden zien e.d. Maar je moet niet denken dat ik alles weet. Ik heb nog veel te leren.
Ik doe wel hbo, maar dat is een heel andere richting.
 
nou tot dusver heb je wel een goede staat van dienst hier opgebouwd als t aan mij ligt. Je hebt er in ieder geval wel veel verstand van.
daarbij beweer ik ook niet dat je alles weet. bekijk t wel een beetje in t juiste perspectief he:D

maar mooi om te horen dat je daar nog veel onderzoek naar doet naast je huidige opleiding. Maar ik neem aan dat jij die boeken wel aanschaft ipv alles van t net te plukken?
:thumb:
 
Originally posted by dandyman
nou tot dusver heb je wel een goede staat van dienst hier opgebouwd als t aan mij ligt. Je hebt er in ieder geval wel veel verstand van.
daarbij beweer ik ook niet dat je alles weet. bekijk t wel een beetje in t juiste perspectief he:D

maar mooi om te horen dat je daar nog veel onderzoek naar doet naast je huidige opleiding. Maar ik neem aan dat jij die boeken wel aanschaft ipv alles van t net te plukken?
:thumb:

Ik had ook moeten zeggen: ik weet NOG niet alles;) En inderdaad ik bestel die boeken ja.
 
Hoe dan ook, nogmaals bedankt voor de uitleg.
Jij bent voornamelijk alleen met voeding en supplementatie bezig, of heb ik dat verkeerd? :thumb:
 
Originally posted by dandyman
zou jij t niet anders aanpakken dan?
als ik geen keuze had, nee dan had ik hetzelfde gedaan.
maar dextrose is toch niet moeilijk te krijgen in nederland?
en je eigen proteine kopen is ook nog goedkoper als sportschool shakes denk ik.
 
ja, daar zit idd wat in, Maar ben t eenmaal zo gewend en ik drink die shake vaak met mn trainingsmaatje na afloop aan de bar en dat is wel net zo gezellig. Maar ben t zeker met je eens en zal t ook gaan overwegen op dagen als ik alleen train.
Die dextrose heb ik overigens nooit geprobeerd in een shake. kan je toch gewoon in supermarkten kopen, of stel ik nu de domste vraag van de dag?
 
Originally posted by dandyman
Hoe dan ook, nogmaals bedankt voor de uitleg.
Jij bent voornamelijk alleen met voeding en supplementatie bezig, of heb ik dat verkeerd? :thumb:

Voeding voornamelijk op dit moment ja. Ook wel met andere dingen, maar hoe meer ik weet hoe meer ik vergeet:) Training e.d. ben ik ook wel een beetje mee bezig, de basis weet ik wel.

Gelukkig dat ik moderator ben, dan mag je tenminste off-topic gaan;). But now let's go ontopic.
 
Originally posted by bestoldschool

als ik geen keuze had, nee dan had ik hetzelfde gedaan.
maar dextrose is toch niet moeilijk te krijgen in nederland?
en je eigen proteine kopen is ook nog goedkoper als sportschool shakes denk ik.

Ja vind ik ook. Dextrose is overal te verkrijgen.
 
Jah is gewoon druivensuiker.

Maaruh, als je een weightgainer combineerd met een whey shake, heb je dan wel een insuline piek? Want ik dacht dat je die alleen van snelle suikers krijgt, dextrose dus.
 
Weightgainers bevatten meestal snelle suikers, vandaar de naam weightgainer ;)
 
Thx voor de reply's. Burn waar vind jij die onderzoeken ? De enige site die ik ken is Ergogenics
 
[Link niet meer beschikbaar]

http://highwire.stanford.edu/

Daar kun je onderzoeken opzoeken d.m.v. trefwoorden(engels). Het is soms wel even zoeken voordat je vindt wat je zoekt.
 
Back
Naar boven