AndroidHealthClinic

Belangrijkste punten fitness (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

betelgeuse

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
10 okt 2019
Berichten
266
Waardering
151
Lengte
1m85
Massa
75kg
Vetpercentage
12%
Wat zijn volgens jullie de belangrijkste pijlers voor resultaat in fitness?

Waaruit bestaat volgens jullie succesvol resultaat ? Kort samengevat.
 
Voeding-training-rust
doorzettingsvermogen
niet te snel willen
Hou het leuk voor jezelf en stel haalbare doelen.
 
De 3 Ss

Geen seks
Geen sigaretjes
En geen pintjessssssss
 
Iets wat ik altijd fout doe staat ook boven beschreven: vergelijk jezelf niet met anderen.

Remember where you came from, vergelijk jezelf steeds met toen je begon ;)
 
Het begint bij jezelf, jij zult er hard voor moeten werken. Vanzelf gaat het niet gebeuren.

Voeding, training, rust.
Becoming a better you en Niet kijken naar anderen !
 
Let op jezelf
Vergeet niet wat jou doelen zijn, je zult genoeg mensen tegen komen met naar commentaar
Blijf genieten van wat je doet, ook als is optie A beter resultaat is het waardeloos als je het niet leuk vind of zo.
 
Tbh kijk ik wel naar anderen, maar zorg ervoor dat je jezelf niet onderwaardeert ofzo. Maar bekijk ze dan als een doel
 
Tbh kijk ik wel naar anderen, maar zorg ervoor dat je jezelf niet onderwaardeert ofzo. Maar bekijk ze dan als een doel

Kijken met bewondering doe ik ook wel eens.

Bij ons is er zo'n kerel die calisthenics doet, pushups terwijl hij op zijn handen staat, Yoeri van Gelder shit. Weighted pullups waarin hij dan zich ook nog even boven de bar duwt.... Ik vind het razend knap. Die gast is bovendien sterker dan de meeste anderen in de gym, ook sterker dan de grootste mannen.

Maar met even veel bewondering kijk ik naar de man die ik al een jaar zijn best zie doen om bijna 100 kilo overgewicht eraf te sporten. het gaat helaas veel telangzaam, maar hij houdt vol.
 
Back
Naar boven