MuscleMeat

Belangrijkste tips om paar kilo af te vallen

Bezoekers in dit topic

615886

Novice
Lid geworden
21 dec 2012
Berichten
5
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
75kg
Hey,

Ik train nou al een paar jaar, paar keer week, maar een jaar geleden ben ik ongeveer 5 kilo aangekomen in de zomer. Vet zit bij mijn buik, heupen en billen.
Nu lees ik op internet ongeveer 10 miljard tips hoe je het best kan afvallen en wat het beste dieet is, maar wat is nou het beste dieet? En wat is nou de beste trainingsmethode om af te vallen. Is bijvoorbeeld fietsen net zo goed als rennen? Is het mogelijk om echt af te vallen als je toch wel wat drinkt in het weekend.
Verder val je toch niet minder af bij je heupen en billen als je squats doet ? Zijn er nog specifieke oefeningen daarvoor?

Ik las laatst trouwens in de telegraaf dat alcohol helemaal niet dik maakt, maar volgens mij mogen die conclusie in de prullenbak gooien?

Ik lees op internet veel veschillende dingen en weet dus ook niet wat betrouwbaar is en wat niet, dus vandaar dat ik het hier vraag.

Alvast bedankt!
 
bier maakt wel dik ja omdat het veel calorieen bevat.
maar je kan beter bier drinken, dan allemaal die mix drankjes, want die bevatten nog meer calorien en suiker.

afvallen? ja ieder heeft zijn eigen manier.
ik ga ook binnekort beginnen, en verander niet heel veel met wat ik nu doe.
ga alleen meer cardio doen, dus 10 min voor de kracht training even om op te warmen..
dan gewoon mijn kracht training.. en afsluiten met 30 a 45 min cardio ( fietsen,rennen,roeien,buikspieren)

en dit ongeveer 5x per week.
verder ga ik hierbij ongeveer 3 liter water per dag drinken.
en wat extra voedings supplementen ( denk aan vitamines en omega 3-6-9)

en opletten met wat je eet.
 
Gewoon een goed voedingsschema maken ongeveer 20% onder onderhoud,beetje kijken naar goede verhoudingen die werken voor je m.b.t koolhydraten/eiwitten/vet, zodat je het lange tijd volhoud en niet even een paar weken op dieet gaat en daarna weer los slaat.

Na je krachttraining wat cardio toevoegen, bijvoorbeeld beginnen met kwartiertje crosstrainer.

Kwa drank, misschien wodka + colalight, bacolight,wodka redbull sugarfree. Genoeg opties lijkt me ;). Zolang je niet on stage wil kan je best elke zaterdag wat drinken en gewoon afvallen.
 
Wat mij hielp (wat beweging/cardio betreft) is de mix van krachttraining en touwtje springen, icm. een degelijk voedingsschema ( voornamelijk hoog in eiwitten ), daar geraak je in my opinion al ver mee ..
Maar ben namelijk geen kenner, dus laat ik de 'pro's' dit maar oplossen :D
 
Maakt niet uit hoe je het doet, gewoon lang genoeg doorzetten. Daar gaat t meestal toch fout.
 
Oke bedankt voor alle reacties!

Maar squats heeft dus geen nut om af te vallen rond je benen/heupen/billen ?

En inderdaad, doorzetten wordt het moeilijkste!
 
Nee, het zal je wel helpen met afvallen, maar niet speciaal op die plekken.
 
Oke, maar als ik dus veel cardio ga doen en op mijn voeding ga letten val ik dus in principe overal af? Is het niet zo dat het kan dat ik alleen bij mijn buik afval bijvoorbeeld?
 
--
 
Laatst bewerkt:
als ik avondje wil drinken, ga ik meestal aan de whiskey-cola light.
 
Oke, maar als ik dus veel cardio ga doen en op mijn voeding ga letten val ik dus in principe overal af? Is het niet zo dat het kan dat ik alleen bij mijn buik afval bijvoorbeeld?

nee, plaatselijk vetverbranden kan je niet regelen
 
Back
Naar boven