Fitness Seller

Belasting lever (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Iniminie

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
13 okt 2002
Berichten
69
Waardering
0
Kun je de belasting van de lever met dianabol vergelijken met een avond veel alcohol drinken? Is bijvoorbeeld een dianabol kuur van 6 weken met 40 mg per dag meer schadelijk als een jaar lang elke zaterdag 15 glazen bier drinken?
 
Geen idee Iniminie t'zijn allebei middelen met een aanslag op de lever.
Bij verstandig gebruik is die schade naderhand, evt. met een leverhersteller (mariadistel), best wel te overzien ;)

Groet Smalluser :thumb:
 
Ik denk dat D-bol zoiezo slechter is dan alcohol, er zijn b.v. alcoholisten die hun hele leven zwaar zuipen en wanneer ze stopte geen echte problemen ondervonden, probeer dat maar eens met iets wat 17 a. is.
Trouwens wel een raar vergelijk voor een (sportman)
 
Hoezo een rare vergelijking? Ik drink vrijwel nooit alcohol hoor. Maar ik wil graag weten hoe je de belasting van de lever kunt zien. Proost
 
En hoe zit het met mij dan mensen? Elke zaterdag drink ik me wel Toeter, als ik over 1,5 jaar me eerste kuur wil nemen? zal wel de Standaard bread & butter kuur worden. Kan ik dan niet beter een paar maanden voor me kuur stoppen met zoveel drinken?
 
Originally posted by Juriaan
En hoe zit het met mij dan mensen? Elke zaterdag drink ik me wel Toeter, als ik over 1,5 jaar me eerste kuur wil nemen? zal wel de Standaard bread & butter kuur worden. Kan ik dan niet beter een paar maanden voor me kuur stoppen met zoveel drinken?
Wat denk jezelf??
 
Originally posted by Juriaan
En hoe zit het met mij dan mensen? Elke zaterdag drink ik me wel Toeter, als ik over 1,5 jaar me eerste kuur wil nemen? zal wel de Standaard bread & butter kuur worden. Kan ik dan niet beter een paar maanden voor me kuur stoppen met zoveel drinken?

zaterdags is een keertje uitleven is nog tot daar aan toe...
maar tijdens of kort na een kuur???:eek: :D
kzou het toch niet doen.
 
Originally posted by Iniminie
Kun je de belasting van de lever met dianabol vergelijken met een avond veel alcohol drinken? Is bijvoorbeeld een dianabol kuur van 6 weken met 40 mg per dag meer schadelijk als een jaar lang elke zaterdag 15 glazen bier drinken?
17 aa is veel erger.
Maar als je genoeg drinkt kan je op lange termijn ook je lever verpesten alleen gaat het veel minder snel en de vergiftiging is veel minder bij alcohol.
 
inderdaad. Maar gezien je 17aa niet heel het jaar door gebruikt..en sommige alcohol wel...
Maar waarom wordt er hier alleen naar je lever gekeken...en niet naar de rest???
 
Idd niet alleen levercirrose ook cardiovasculaire problemen, chronische ontsteking van de alvleesklier, maagslijmvliesontsteking en zelfs hersenbeschadigingen (het syndroom van Korsakov) om over de psychische problemen nog te zwijgen.
 
wat zijn cardiovasculaire problemen??
 
Originally posted by flipse
wat zijn cardiovasculaire problemen??

Daar moet je eens "hart" over nadenken.
 
Originally posted by admin
Idd niet alleen levercirrose ook cardiovasculaire problemen, chronische ontsteking van de alvleesklier, maagslijmvliesontsteking en zelfs hersenbeschadigingen (het syndroom van Korsakov) om over de psychische problemen nog te zwijgen.

mijn vriendin werkt in een verpleeghuis waar korsakov patienten behandelt worden.
als je ziet wat ook alcohol kan veroorzaken...
het zijn niet alleen de 50+ers die er zitten.
er zitten ook mensen van 30 of ouder.
die hebben dan ook echt niets anders gedaan dan zuipen.
nou is het echt niet erg om 1 of 2 avonden is wat te drinken,doe ik ook wel eens.
maar het is bij mij echt wel minimaal,zeker als je ook nog is 1 of 2 keer in het jaar kuurt.
groeten...
 
En bv xtc, mdma, dat zal ook niet bepaald gezond zijn voor je lichaam en lever. Wel boeiende thread dit, alleen jammer dat concrete antwoorden geven moeilijk is.
 
Tja ik denk dat het ook per persoon verschild!!
Je ziet ook jongens die jarenlang bridgen met d-bol van de ene kuur naar de andere[zonder noemenswaardige problemen]
Als je zorgd dat je je lever verder niet belast kun je het best lang uithouden??
En ja een ander heeft na 6 weken d-bol al problemen.

een maat van me had na 1 jaar jenever al serieuze problemen en heeft een maand ziekenhuis gehad terwijl je sommige mensen jaar in jaar uit ziet zuipen!!

Let daarom op en laat als het kan je bloed checken af en toe..

Maar bovenal gezond is het niet!!!
 
Originally posted by Harm68
.... Je ziet ook jongens die jarenlang bridgen met d-bol van de ene kuur naar de andere[zonder noemenswaardige problemen] ....

Bridgen ??? ??? ??? dat had toch helemaal geen nut ??? ;)

Hoe zit dat nou ???

Groet Smalluser :thumb:
 
Jaaaaa Smalluser dat weet ik nou ook.
 
Originally posted by Marcel36
.... Jaaaaa Smalluser dat weet ik nou ook ....

Wat weet jij nou ook ? dat het niet werkt bridgen ?

Groet Smalluser :thumb:
 
zelf geen ervaring maar hoor van sommige jongens dat het wel werkt???
 
Bridgen is gewoon k*t! Je eigen testproductie komt niet terug op gang, en je brengt alleen onnodig schade toe aan je lichaam.
 
Back
Naar boven