MuscleMeat

Belasting lever (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

.... Bridgen is gewoon k*t! ....

Uit theorie of praktijkervaring ondekt dat het niet werkt ?

Leg eens uit ben wel benieuwd naar de info ?

Groet Smalluser :thumb:
 
Lees op een ander board dat het dus wel werkt,

quote,

Bridgen is eigenlijk het verhogen van je testlevels naar een hoogte waarmee je gewonnen spiermassa vastgehouden kan worden.
Dit lukt in theorie alleen met d-boll ivm de halfwaardetijd, is die namelijk te lang dan is de concentratie te hoog en detectert je lichaam dit, wat tot gevolg heeft wat we allemaal meemaken als we kuren. test atrophy enz enz.

Met d-boll heb je hier geen last van, mits je niet hoger gaat dan 10mg.

Je neemt het dan meteen in de ochtend wanneer je eigen testpiek het hoogst is, vervolgens gooi je die d-boll erbij waardoor het nog hoger wordt. Je lichaam merkt het alleen niet omdat het als het ware meelift op je eigen produktie.

Vervolgens kan je zonder problemen naar de volgende kuur toe, zonder enige heftige stress op je lichaam te zetten en je eigen testprod onder druk te zetten.

Patrick,
bedankt voor deze info!!
 
Originally posted by smalluser


Uit theorie of praktijkervaring ondekt dat het niet werkt ?

Leg eens uit ben wel benieuwd naar de info ?

Groet Smalluser :thumb:

Volgens mij weet jij dit ook dondersgoed SU!!

Door te bridgen kan je endocriene systeem onmogelijk herstellen. Of te wel, je brengt je lichaam ernstige schade aan.
En als je ooit nog van plan bent om eens aan kindertjes te denken, dan zou ik het ook maar laten.
 
Originally posted by Robin
.... Volgens mij weet jij dit ook dondersgoed SU!! ....

Nee dat weet ik niet dondersgoed anders vraag ik er niet naar lijkt mij.

Groet Smalluser :thumb:
 
Waarom kan je endocriene systeem onmogelijk herstellen dan?

Een brigde start ten eerste pas na de clomid/nolva fase en als er dboll gebruikt wordt wordt door de korte halfwaarde tijd je eigen systeem niet belast.
 
Ik twijfel er ook nog over...meningen erover verschillen nogal eens.
Maar dbol laat je test wel dalen maar niet stijgen!
Ook blijft dbol detecteerbaar 3 weken na gebruik, stel ik me vragen of het dan die tijd geen activiteit meer heeft?
 
Originally posted by admin
.... Ik twijfel er ook nog over...meningen erover verschillen nogal eens ....

Daarom juist...... een HOT ITEM.

Groet Smalluser :thumb:
 
Originally posted by Harm68
Bridgen is eigenlijk het verhogen van je testlevels naar een hoogte waarmee je gewonnen spiermassa vastgehouden kan worden.
Dit lukt in theorie alleen met d-boll ivm de halfwaardetijd, is die namelijk te lang dan is de concentratie te hoog en detectert je lichaam dit, wat tot gevolg heeft wat we allemaal meemaken als we kuren. test atrophy enz enz.

Met d-boll heb je hier geen last van, mits je niet hoger gaat dan 10mg.

Je neemt het dan meteen in de ochtend wanneer je eigen testpiek het hoogst is, vervolgens gooi je die d-boll erbij waardoor het nog hoger wordt. Je lichaam merkt het alleen niet omdat het als het ware meelift op je eigen produktie.

Vervolgens kan je zonder problemen naar de volgende kuur toe, zonder enige heftige stress op je lichaam te zetten en je eigen testprod onder druk te zetten.

Patrick,
bedankt voor deze info!!
Paar vragen hierover:
1. Waarom werkt het alleen met dbol? De meeste orale AS hebben een korte halfwaardetijd. Dbol is erg belastend voor je lever terwijl er toch ook andere orale midelen zijn die minder belastend zijn als bijv anavar en andriol (de invloed van de laatste wisselt echter nogal)

2. Wat bedoel je met 'testpiek'? Je testnivo is 's morgens toch laag en 's avonds toch hoog? De aanmaak van test is 's morgens wel hoger dan 's avonds meen ik begrepen te hebben.
 
1. Nee, andere hebben allen langere halfwaardetijden, winny 8 uur, anavar zelfs nog langer, zou dus al helemaal niet werken.
BTW: het staat helemaal niet vast dat het werkt bij dbol, er zijnhopen mensen die er niet in geloven, maar ook hopen die er wel bij zweren.
2. Test is s' ochtends juist hoog (tenminste een tijdje na de ochtend) en naarmate de dag vorderd gaat het steeds lager.
In de vroege uren van je slaap stijgt test dan weer even.
Dat is gewoon de natuurlijke curve bij de man en die blijft almtijd gelijk in normale omstandigheden.
 
Nog mensen met praktijk ervaring betreffende 'bridgen' ?

Groet Smalluser :thumb:
 
Ik heb er geen ervaring mee maar ik zie het zo:

Je kuurt, komt wat aan. Dan is je kuurt afgelopen, nu wil je niet teveel massa verliezen, maar je gaat natuurlijk niet 2x achter elkaar kuren ivm met gezondheidsrisico's. Weet je wat? Je doet er iets 'tussen', je pakt gewoon een kleine hoeveelheid d-boll om 'op peil' te blijven. Nu is dboll gewoon een AS en dus als je dat neemt zou je automatisch kuren toch? Alleen pak je nu heeeeeel weinig d-boll, heet het dan niet meer kuren maar bridgen?? :S Het is gewoon een 'heeeeel milde' kuur zoals ze dat zouden noemen, niets schokkends, je komt er niet eens iets mee aan. Maar als je met d-boll wilt kuren moet je toch ongeveer 35mg per dag nemen (dacht ik zo) om effect te ondervinden, waarom nu ineens maar 15mg? Je zal er geen massa mee winnen... vasthouden?? Misschien.... Maar de spieren die je tijdens je kuur hebt opgebouwd zijn toch niet allemaal water? Je zal zowieso wel wat massa verliezen, maar dat is water als het goed is. Als je dieet namelijk op en top is, en je traint hard en rust genoeg dan lijkt het mij onmogelijk op echt 'spieren' te verliezen.
 
Back
Naar boven