Fitness Seller

Belasting / Overtraining van Schouders en Kuiten

Bezoekers in dit topic

IronFreak18

Novice
Lid geworden
8 jan 2018
Berichten
23
Waardering
5
Lengte
1m60
Massa
68kg
Vetpercentage
14%
Hey mensen, ik zal me gelijk even voorstellen. Mijn naam is IronFreak18, ik ben 18 jaar en dit zijn mijn huidige stats ( ik ben atm aan het lean bulken)

Lengte : 158
Gewicht : 74kg
BF : 12%
Ik train 1 jaar

Ik vind het dus altijd een lastige kwestie, hoe veel intensiteit ik aan mijn Schouders & Kuiten moet besteden. Op het moment train ik alle spiergroepen 2x per week. En de schouders en kuiten worden dus all veel belast, dus ik vroeg mijzelf af mischien 1 van de 2 dagen de intensiteit wat lager houden bij die 2 spieren omdat bij elke oefening worden ze betrokken.

Huidig trainingschema

Maandag : Schouders en Armen
Dinsdag : Benen
Woensdag : Borst en Rug
Donderdag : Schouders en Armen
Vrijdag : Benen
Zaterdag : Rust
Zondag : Borst en Rug
 
1m58, 74kg en vet% van 12, is dat niet echt fucking buff?
 
Ik vind het dus altijd een lastige kwestie, hoe veel intensiteit ik aan mijn Schouders & Kuiten moet besteden



om je kuiten te overbelasten moet je heel erg je best gaan doen ,die kunnen heel wat hebben



voor de rest van je spiergroepen gewoon je lichaam goed in de gaten houden en letten op de eerste signalen van vermoeidheid,

bij vermoeidheid gelijk skippen en overgaan naar 1 keer in de week
 
Dankjullie wel voor de tips!
 
Precies.

Als er iets is waar kuiten meestal last van hebben is het chronische onder-belasting.

En ondertussen klagen dat ze niet groter willen worden!

Mij hoor je niet klagen hoor, ik vroeg het me gewoon af...
 
Daar is ook helemaal niets mis mee! :)

Ah gellukig maar aangezien op dit forum ook heel wat personen zitten die beginners / jonge onwetende mensen afkeuren & naar beneden halen voor het gebrek aan kennis.
 
18 jaar, een jaar trainen en dan al aan de AAS.......:roflol:
 
18 jaar, een jaar trainen en dan al aan de AAS.......:roflol:
Jaloers of? Ik stell maar een vraag en kom er tenminste open voor uit. Wat maakt het nou weer uit hoe lang je traint! Ik heb een doel voor ogen punt uit.
 
Jaloers of? Ik stell maar een vraag en kom er tenminste open voor uit. Wat maakt het nou weer uit hoe lang je traint! Ik heb een doel voor ogen punt uit.
Open en eerlijk zijn betekend nog niet dat het goed is. Wat voor doel heb je in godsnaam voor ogen om al binnen een jaar naar de AAS te moeten grijpen, terwijl je natty gewoon nog gains kunt maken? En nee, dit heeft niks te maken met "jonge mensen afkeuren en naar beneden halen".
 
Ik ben hier ook niet voor te vinden voor alle duidelijkheid. Toch zijn er zijn andere topics waar leeftijdsgenoten die "de jongste prof ooit willen worden" geprezen en aangemoedigd worden. Just my 2cents :)
 
Jaloers of? Ik stell maar een vraag en kom er tenminste open voor uit. Wat maakt het nou weer uit hoe lang je traint! Ik heb een doel voor ogen punt uit.
Niet bepaald, eerder bezorgt, het maakt uit dat je nog jong bent en je lichaam en hormoonhuishouding nog in ontwikkeling is. Met AAS gebruik kun je dit proces flink verneuken waar je op latere leeftijd flink last van kunt krijgen.

Ik zou niet jaloers zijn op iemand die door de makkelijkste weg te kiezen even snel wat groter wordt. Respect heb ik voor mensen die hard werken en kennis bezitten (zoals de ervaren gebruikers en niet gebruikers op dit forum).

Maar je bent buff, goed zo man, je bent echt zo veel cooler dan ik.
:clap:
 
  • Like
Waarderingen: Pren
Ik ben hier ook niet voor te vinden voor alle duidelijkheid. Toch zijn er zijn andere topics waar leeftijdsgenoten die "de jongste prof ooit willen worden" geprezen en aangemoedigd worden. Just my 2cents :)
Dat vind ik ook achterlijk, wij hebben hier een functie om mensen te helpen gezonde en verantwoorde keuzes te maken, anders kan ik ook gebruik van allerlei harddrugs gaan lopen aanmoedigen aan jonge pubers, want dat is ook superleuk.
 
  • Like
Waarderingen: Pren
Dat vind ik ook achterlijk, wij hebben hier een functie om mensen te helpen gezonde en verantwoorde keuzes te maken, anders kan ik ook gebruik van allerlei harddrugs gaan lopen aanmoedigen aan jonge pubers, want dat is ook superleuk.

Tja, dat heb je nou eenmaal op een site als deze. Sommigen zijn zo verslaafd aan die troep dat ze de ethiek uit het oog verliezen.
 
Jaloers of? Ik stell maar een vraag en kom er tenminste open voor uit. Wat maakt het nou weer uit hoe lang je traint! Ik heb een doel voor ogen punt uit.
Behrijp mij niet verkeerd, ik vind het top dat je het eerlijk toegeeft, alleen vind ik het ook een enorm kortzichtige en onverstandige keuze.
Tja, dat heb je nou eenmaal op een site als deze. Sommigen zijn zo verslaafd aan die troep dat ze de ethiek uit het oog verliezen.
Zeker, helaas zijn die mensen vaak ook het grootst/sterkst dus zullen velen daar ook naar luisteren.
 
Behrijp mij niet verkeerd, ik vind het top dat je het eerlijk toegeeft, alleen vind ik het ook een enorm kortzichtige en onverstandige keuze.

Zeker, helaas zijn die mensen vaak ook het grootst/sterkst dus zullen velen daar ook naar luisteren.

Nou dan is er toch gsen probleem als je je gewoon lekker met jezelf bezig houd, geen probleem ik weet wat ik doe. Ik vroeg alleen om tips voor schouder overbelastinh
 
Back
Naar boven