AndroidHealthClinic

beledigingen in het gare hanenhok (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Guest

Gargantuan Beast
15 jaar lid
Lid geworden
19 mei 2002
Berichten
33.745
Waardering
3
In het gare hanenhok mag onzin komen. Als ik dan een thread aanmaak waarin ik zeg dat Spike een lul is dan kan dat toch betekenen dat ik dat als onzin bedoel?
Anders had ik het op een andere thread gezet, toch?
 
Neen, beledigingen zijn niet toegestaan, op welke wijze dan ook geinterpreteerd..

Onzin mag, maar je dient nog steeds de forum regels in acht te nemen.

Ipv. spike had ook ik er een slot op kunnen gooien, ben daar alleen geen mod en spike wel.
 
Om Soulreaver even bij te staan ; ik vind niet onderbouwde kritiek zo danig geformuleerd dat de persoon als geheel gelijk zo wordt afgekraagd dat enige verder discussie of tegenwoord laat staan verdediging zinloos is geworden laf en laag. Het siert je niet Oli om zo uit de hoek te komen.
 
Originally posted by Shadum
Om Soulreaver even bij te staan ; ik vind niet onderbouwde kritiek zo danig geformuleerd dat de persoon als geheel gelijk zo wordt afgekraagd dat enige verder discussie of tegenwoord laat staan verdediging zinloos is geworden laf en laag. Het siert je niet Oli om zo uit de hoek te komen.


Hûh:p Nu effe in abn ;Algemeen Beschaafd Nederlands
 
Dat oli zo danig kritiek geeft dat spike geen weerwoord kon leveren. (En aangezien Oli slim genoeg is om te weten wat hij deeed, en m.i. het er om deed vind ik dat dus laf)
 
Originally posted by Shadum
(En aangezien Oli slim genoeg is om te weten wat hij deeed, en m.i. het er om deed vind ik dat dus laf)

Tja, ik heb toch nooit ontkend dat ik laf ben...
 
Originally posted by Olimantado


Tja, ik heb toch nooit ontkend dat ik laf ben...

Nee inderdaad, ik spreek je er alleen wel op aan.
 
Back
Naar boven