Fitness Seller

Beleid

Bezoekers in dit topic

Sanca Saxon

Resurrected
Super Mod
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
9 mei 2006
Berichten
85.340
Waardering
65.477
Lengte
1m78
Massa
106kg
Vetpercentage
1%
Er mag al eens een grapje gemaakt worden, zelfs kleine relletjes laten we doorgaans toe, soms wordt er zelfs wel eens meegedaan door een mod maar het is niet de bedoeling dat ook alle serieuze topics vervuild worden met onzin en troll reacties, dit kan wel eens af en toe maar als 90-100% van je posts uit deze onzin bestaat moet je maar eens diep in jezelf graven en voor jezelf uitmaken of dit forum een geschikte plaats is voor jou of niet.
Bewaar je 'grappen' voor in de humor en geouwehoer sectie.

De laatste tijd zijn er wat meer bans gevallen dan anders maar houdt er ook rekening mee dat een grote hoop deze ook zelf hebben aangevraagd.
Posts die aanleiding geven tot een sanctie of zelfs een ban worden doorgaans meteen verwijderd en zijn dus bij de meeste leden niet zichtbaar geweest en dan lijkt het alsof we onnodig met punten strooien maar dat is dus echt niet het geval!
Wij willen dat iedereen gewoon een fijne beleving heeft op het forum en daar horen pestgedrag en continue getroll niet bij.
 
Idd ik had ook een afbeelding gepost die er niet thuis hoorde, was niet met opzet maar stond erop voor ik het goed en wel besefte
 
haha wie vragen er zelf een ban aan en waarom zou je dit zelf aanvragen, is toch geen online gokken ofzo :roflol:
 
Hier kan ik mij in vinden! Toppers. Ik ben nogal constintues. Dit betekent dat ik mij zelf graag vast hou aan vast gestelde kaders. Ik kleur graag binnen de lijntjes. Bij deze beloof ik officieel beterschap en congratz voor dit keurig geschreven stuk.
 
Ik zou ook graag oproepen dat leden die eigenlijk bevriend zijn elkaar niet meer rapporteren. Want op die manier is ThaWasteland, in zekere zin, onterecht gebanned.

Onlangs heb ik nog 100 PMs heen en weer gestuurd om te weten of er iets speelde tussen twee leden. Niet elke moderator heeft daar zin in.
 
Lijkt wel of dat geflood en die een tweetjes in serieuzere topics wat minder zijn als een aantal weken terug
 
Tweets zijn sowieso minder aantrekkelijk geworden om te posten vind ik. Dat was destijds ook zo toen YT video's niet meer werden weergegeven.
 
Tweets zijn sowieso minder aantrekkelijk geworden om te posten vind ik. Dat was destijds ook zo toen YT video's niet meer werden weergegeven.
1 -2tjes bedoelde ik

Of kennen ze dat niet in Vlaanderen?

express je gequote
 
  • Like
Waarderingen: LM
Mijn naam is haas... :fluit: (en ik ga meteen naar de opticien)
 
Ik vind dit best een aangenaam forum. Complimenten voor de mensen die hier vrijwillig iets moois van maken.
 
Vrijwillig?! Buiten die penthouses en plezierreisjes die eraan vasthangen zeker!!!
 
Haha sorry heren ik verveelde me gewoon, het was uiteraard niet mijn bedoeling om de hele boel op stelten te zetten :roflol:

Edit: ik distantieer mij uiteraard wel van de benaming van 'pestgedrag' en dat '80-90% van mijn posts onzin zouden zijn'
 
Back
Naar boven