Fitness Seller

Belg te huur op ebay

Bezoekers in dit topic

Peoples

Monstrous Giant
15 jaar lid
Lid geworden
22 jan 2004
Berichten
12.072
Waardering
239
Lengte
1m86
Massa
116kg
Een 21-jarige Brusselse heeft haar echtgenoot te huur aangeboden via de internetveilingsite e-Bay. Geïnteresseerden mogen Denis Manfroid voor vier uur huren, en kunnen hem voor vrijwel alles inzetten. "Eigenlijk zal ik alles doen, behalve coïtus", zo zegt de 28-jarige 'slaaf'.

"Een dinertje met een vrouw lijkt mij wel iets, maar ik kan evengoed afwassen, het gras afmaaien, schilderen of op de hond babysitten. Ik wil ook wel mee naar feestjes", stelt Denis. Zijn vrouw Nadia zegt tot haar actie te zijn gekomen omdat ze het beu was al haar tijd met haar eega door te brengen. Ze hoopt door haar vent te verhuren meer tijd voor zichzelf te vinden.

Alhoewel op e-Bay nog niet veel meer dan een tientje geboden is, zouden zich via mail al diverse geïnteresseerde vrouwen hebben gemeld. "Eentje vroeg me zelfs of hij goed kon kussen. Hij is te huur voor vier uur, maar daarna wil ik hem terug hoor", aldus Nadia.

(bron: Fok.nl)
 
Fijne vriendin heb ik of niet :(
 
ik bied 100 euro , dan mag hij 4 uur langs mijn vers gedraaid drolletjes in zijn mondje schuiven..

Niet?? maar je deed toch alles??? en ik heb al betaald gozer.. dus ETEN!!! :D
 
Hehe, inderdaad - je kan die gast ontzettend smerige dingen laten doen. Laat hem 3 dooie ratten opvreten of eis dat je hem 4 dagen lang in zijn gezicht mag pissen.
 
hehe, neem hem mee naar je training. Hij moet squatten en jij gaat lekker aan de bar zitten :D

Of zet hem 4 uur op de lopende band.. :D
 
Ik weet iets:

We huren hem eenmalig voor 4 uur. We laten hem gewoon het volgende doen...we zoeken een hoge brug op en laten hem ervan springen met voor de zekerheid 20KG extra gewicht aan zijn benen.
Zulke trieste gasten moeten direct verdwijnen van de aardbodem, zijn wijf wordt em zat en dus moet hij maar verhuurd worden..wat een pussy.
 
Ik ga wel een homo lenen in Almelo...

Edit: of toch een neger..? Kan altijd zo moeilijk kiezen...
 
:D haha

Je moet wat Karmapunten verdelen over andere gebruikers voordat je Dani opnieuw punten kan geven.
 
Kunnen we hem niet gewoon huren tijdens de DBB BBQ, kan hij de kip omdraaien!
 
Rob G zei:
Kunnen we hem niet gewoon huren tijdens de DBB BBQ, kan hij de kip omdraaien!

Goed idee.....

En daarna mag hij de hele bende opruimen!!
 
Stom mens, zeg dan toch gewoon tegen je vriendje dat je wat meer tijd voor jezelf wil. :roflol:
 
4 uur op de threadmill voor een tientje. :D
 
Ik wil hem wel 4 uur op me autopsie tafel hebben :devil:
 
LangeMan zei:
Ik wil hem wel 4 uur op me autopsie tafel hebben :devil:
Hehehe Dokter Bibber, vanaf vandaag live bij Talpa :D
 
Pumpin' zei:
ik bied 100 euro , dan mag hij 4 uur langs mijn vers gedraaid drolletjes in zijn mondje schuiven..

Niet?? maar je deed toch alles??? en ik heb al betaald gozer.. dus ETEN!!! :D
hahaha
 
Of je hebt je altijd als eens afgevraagd wat er met iemand gebeurd als hij in 1x een handjevol xtc pillen slikt :D
 
Ik denk dat ik op hem ga oefenen hoe ik moet spuiten, voor eventueel heel misschien over heel wat jaartjes;)
 
ppen is toch geen coïtus volgens clinton .


mag hij koebeest zijn kwakjes slikken en daarna voor proefrat spelen om mijn AAS op uit te testen :)
 
Back
Naar boven