XXL Nutrition

belgen die supps kopen op 1fast400 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

orders@1fast400.com hebt ge nog de meeste kans mee..
Anders zit Mike ook regelmatig op het forum van Avant-Labs. Veel meer dan op zijn eigen forum.

Vanwaar in België zijn de meeste hier? Kunnen mss wat tesamen bestellen eventueel.
 
Ik heb zeer dringend wat nodig, is er iemand die meebestelt?
 
heb voor 242$ aan spullen besteld,die momenteel nog in chicago zijn.Krijg ik deze morgen telefoon van fedex dat er 47 euro aan btw bijkomt(wat wel normaal is)Maar hoe kunnen die hier nu al weten dat ik iets besteld heb. ik heb wel aan mike gevraagd om de juiste prijs op de papieren te zetten,omdat ik bij mijn vorige bestelling een dikke boete heb kunnen betalen omdat de douane de aankoop prijs niet geloofde(had namelijk maar 25$ op de papieren laten zetten door mike)en het moest 6x25$ zijn zonder verzendingskosten.Dus beste landgenoten(als er niks illegaal in zit)kan je maar beter eerlijk zijn en die euros aan invoer en btw betalen(het is dan nog altijd een stuk goedkoper als hier).En dan vermijd je waarschijnlijk dikke boetes(was toen iets van een bestelling van 260$ waar ik totaal 110 euro op moest bij betalen)
 
ik doe het gewoon old-skool en koop men spullen in een speciale winkel
 
wel,

ik heb dan ook eens besteld...men eerste bestelling was nog maar doorgezonden of ik kreeg meteen al een mail dat ik bij een volgende bestelling 10 procent korting kreeg. dus ja, ik met twee dagen verschil met men eerste bestelling meteen een tweede derbij.

Ik ben 100 procent tevreden, alles goed ontvangen, iedere keer 5 dagen na de besteldatum, heb ook iedere keer van fed ex een dikke 40 euro moeten bijbetalen...maar men bestellingen waren telkens bijna 500 euro, dus ik kon zeker niet klagen.

al bij al heb ik nu zo'n goeie 350 euro minder betaald voor men producten dan dat ik die hier zou kopen, dus voor mij is 1fast 400 zeker een aanrader.

enig minpunt, ik heb ook zakken whey besteld, waarvan er een geopend is...douane...probleem is dat ze die zak whey zonder die opnieuw toe te doen in de doos hebben gestoken, resultaat: overal whey in de doos...
in de tweede bestelling had ik ook whey en dan hebben ze die niet bekeken...
 
stream187 zei:
orders@1fast400.com hebt ge nog de meeste kans mee..
Anders zit Mike ook regelmatig op het forum van Avant-Labs. Veel meer dan op zijn eigen forum.

Vanwaar in België zijn de meeste hier? Kunnen mss wat tesamen bestellen eventueel.


voor in de toekomst: ikzelf ben van Ieper, W-Vl
 
King zei:
nu, ander vraagje,

heeft iemand al es geprobeerd Mike te bereiken via é-mail??? ik had enkele vragen voor hem, heb hem een mail of drie gezonden en na een dikke week nog geen enkele mail terug...

nog iemand die dit meegemaakt heeft?
Ik heb ook al over 2 dagen een mail verzonden naar order@1fast400.com en ze hebben hem gelezen (lees bevestiging gekregen) maar geen antwoord terug gehad. :(

Ik vroeg mij af wat de verzendkosten zijn...
Ik heb sinds december 2003 zo'n 15 keer besteld, en ongeveer half zoveel keer naheffing gehad, varierend van 25€ tot 35€. Waarde van bestelling varieert meestal tussen de 200€ en 300€ (excl. verzending dus). Met verzending/naheffing erbij komt het nog steeds goedkoper uit, zeker als je dingen meebestelt die een te verwaarlozen gewicht hebben tegenover bijv. enkele potten whey van 5lbs.

Dus als ik het goed begrijp - product + verzendingskosten + invoer + btw en nog goedkoper dan bij ons in België :eek:
 
Dus als ik het goed begrijp - product + verzendingskosten + invoer + btw en nog goedkoper dan bij ons in België :eek:[/QUOTE]



zeker!!!!!
 
Heb net antwoord gehad van 1fast400.com :D
dus ze antwoorden wel :rolleyes: :D

Maar zijn begod niet goedkoop :eek:
Voor deze bestelling:
1 x 100% Whey Gold standerd protein - 10 lb - 40.19 Euro
2 x CellMass from BSN - 640 gr - 65.30 Euro
Sub Total: 105.49 Euro
Shipping FEDEX: ??.?? Euro
Total: ??.?? Euro

Dit was hun antwoord:
Shipping charges would be approximately $46.38+125.97=$172.35 US Dollars.Please let me know if I can be of future assistance.
Thank you,
Tonya
Bulk Nutrition
Customer Care

Shipping FEDEX: 138,72 Euro :eek:
Total: 244.21 Euro

Als ik hier nog taksen en BTW moet bijtellen kan ik het beter in België kopen
voor 180.95 Euro bij Workout.be
 
Aiki zei:
Heb net antwoord gehad van 1fast400.com :D
dus ze antwoorden wel :rolleyes: :D

Maar zijn begod niet goedkoop :eek:
Voor deze bestelling:
1 x 100% Whey Gold standerd protein - 10 lb - 40.19 Euro
2 x CellMass from BSN - 640 gr - 65.30 Euro
Sub Total: 105.49 Euro
Shipping FEDEX: ??.?? Euro
Total: ??.?? Euro

Dit was hun antwoord:


Shipping FEDEX: 138,72 Euro :eek:
Total: 244.21 Euro

Als ik hier nog taksen en BTW moet bijtellen kan ik het beter in België kopen
voor 180.95 Euro bij Workout.be

Ik denk dat je het verkeerd bekijkt,shipping Feddex zal die 46,38 dollar zijn en de rest is de prijs van je producten.Hier in Belgie kan het nooit goedkoper zijn!!!
Of je moest alles aan inkoopprijs kunnen krijgen
 
beer zei:
Ik denk dat je het verkeerd bekijkt,shipping Feddex zal die 46,38 dollar zijn en de rest is de prijs van je producten.Hier in Belgie kan het nooit goedkoper zijn!!!
Of je moest alles aan inkoopprijs kunnen krijgen

Ja inderdaad als je de producten opteld kom je interdaad aan 125.97$ :rolleyes:
dus Shipping charges is 46.38 $, maar dan mogen ze dat wel eens beter vermelden :D

Dan nog zit er toch niet veel verschil meer op:
172.35$ = 139.31 € + 21% BTW =
168.57 € van 1from400.com + Taksen ???
180.95 € België

Verbeter mij als ik fout ben. :D
 
Aiki zei:
Ja inderdaad als je de producten opteld kom je interdaad aan 125.97$ :rolleyes:
dus Shipping charges is 46.38 $, maar dan mogen ze dat wel eens beter vermelden :D

Dan nog zit er toch niet veel verschil meer op:
172.35$ = 139.31 € + 21% BTW =
168.57 € van 1from400.com + Taksen ???
180.95 € België

Verbeter mij als ik fout ben. :D


Meer bestellen?,zodat het verschil groter wordt.
Mijn laatste keer was 6 potten whey voor 250 euro(shipping,btw,invoer,alles inc). Als je dat hier bij ons haalt is het toch gemakkelijk 6x70euro=420 euro(das toch al een mooi verschil)
 
Aiki zei:
Ja inderdaad als je de producten opteld kom je interdaad aan 125.97$ :rolleyes:
dus Shipping charges is 46.38 $, maar dan mogen ze dat wel eens beter vermelden :D

Dan nog zit er toch niet veel verschil meer op:
172.35$ = 139.31 € + 21% BTW =
168.57 € van 1from400.com + Taksen ???
180.95 € België

Verbeter mij als ik fout ben. :D

Je bent fout :)

Sub Total: 105.49 Euro + 35 euro shipping = 140euro
Je betaalt taksen/naheffing op wat er op het bijgeleverde papier staat.. Mike zet er altijd wel minder op dan wat er echt inzit, alhoewel ze op whey wel dikwijls controleren de laatste tijd.
Als je pech hebt mag je rekenen op een 30-40euro extra.

in Belgie (prijzen van workout.be):
2x Cell mass 640gr =150euro
1x 10lbs optimum whey = 119euro

269 euro in Belgie tov 140-170 bij 1fast.
 
Back
Naar boven