XXL Nutrition

Belgen en Nederlanders en het koningschap (1 bezoeker)

Voor of Tegen het koningshuis?

  • Ik ben Nederlander en ben voor

    Stemmen: 6 33,3%
  • Ik ben Nederlander en ben tegen

    Stemmen: 6 33,3%
  • Ik ben Belg en ben voor

    Stemmen: 2 11,1%
  • Ik ben Belg en ben tegen

    Stemmen: 4 22,2%

  • Totaal stemmers
    18

Bezoekers in dit topic

Originally posted by klempic


ja zo diep hoeven we ook niet over dit k*t onderwerp te gaan...dit is geen forum voor bedrijfseconomie e.d.
het moet gewoon afgeschaft worden
trouwens welke opleiding heb jij genoten?

Managment, Economie en recht (1 opleiding : MER)
met als bijvakken(2) Voedingsleer en dieetiek.

Na het 1e jaar had ik mijn propedeuse en mocht ik naar de universiteit, maar dat zou te zwaar voor me worden, want dan zou ik geen tijd meer overhouden voor bodybuilding , feesten meisjes.
 
Originally posted by fer


Managment, Economie en recht (1 opleiding : MER)
met als bijvakken(2) Voedingsleer en dieetiek.

Na het 1e jaar had ik mijn propedeuse en mocht ik naar de universiteit, maar dat zou te zwaar voor me worden, want dan zou ik geen tijd meer overhouden voor bodybuilding , feesten meisjes.

nou ja na je opleiding kun je body builden weer op pakken..spieren hebben nu eenmaal n geheugen. Je moet toch school/carriere de hoogste prioriteit geven...tenminste dat doe ik...en het is goed te combineren
 
waar is de optie ik ben nederlander and i don't give a damn? :)
 
Ik ben tegen de monarchie. Laat het koningshuis eerst maar eens belasting betalen. Net als de rest van de mensen in dit land.

Wisten we trouwens dat onze bea meer verdient dan Bush. Bea krijgt elke jaar een salaris van 1 miljoen euro. Zelfs maxima krijgt nog meer dan Bush. En wat doet ze daar nou voor, geen ene ****.

Dus van mij mogen ze die gasten ergens dumpen in afrika. Het ergste van allemaal vind ik nog dat die gasten daar in Den Haag het liefst zo diep mogelijk in de kont kruipen van onze bea. Stelletje hielenlikkers.
 
ben tegen.

heb over dit onderwerp al tientallen discussies gevoerd, betogen geschreven, debatten gevoerd. maar blijf tegen.

en nee, ik ga mn betoog nu niet typen want daar ben ik nu te lui voor :D
 
Ben tegen het koningshuis, het kost ons alleen maar geld en de functie is van geen enkele waarde. Ceremoniële waarde zegt men dan, grote onzin! Mensen kunnen echt wel zonder de koningin, ze weten alleen niet beter! Ook is het onzin dat zo iemand als Maxima met een Oranje trouwt en opeens (van ons belastinggeld!) een paar miljoen op de bankrekening heeft staan (als ze dat al niet had).
Kijk, als er nu meer voorbeelden als Claus geweest waren, dan was het nog wat anders geweest, maar dit vind ik helemaal niks. Beatrix is een aardige vrouw, maar waarom zie ik haar nooit in een stel kaplaarzen door de modder van het arme Afrika lopen? Als ze dat deed had ze misschien recht op 1 honderste van het inkomen wat ze nu verdient.

Want geef toe, we leven in moelijke tijden en bij wie stromen de € weer soepeltjes binnen? Inderdaad, enkel omdat ze tot de koninklijke familie horen? Onzin! Ik durf met zekerheid te stellen dat mijn vader veel en veel harder werkt, maar die mag enkel naar de gouden koets zwaaien.

Kijk ik heb persoonlijk niets tegen die mensen, maar leg mij nou eens uit wat we er ECHT aan hebben. En ik vind het zwaaien naar een koets een pure drogreden! Ik heb gezegd!
 
ik zeg nee voor t belgisch huis
kvind dat er iets met een president moet komen..
de koning heeft niet moeten werken voor wat ie nu berijkt heeft..
 
Originally posted by Sonic1
ik zeg nee voor t belgisch huis
kvind dat er iets met een president moet komen..
de koning heeft niet moeten werken voor wat ie nu berijkt heeft..

PRECIES! berijkt met de lange ij, ze verrijken zichzelf alleen maar door niks te doen, een president is veel beter.
 
Ik streef de ideeen van de SP na > weg met de monarchie!!!
 
Back
Naar boven