Fitness Seller

Belgie - Servie / Azerbeidzjan (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Arminius

Epic Ruler
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
4 jul 2005
Berichten
72.035
Waardering
37.852
Lengte
1m88
Selectie

Doel

Stijnen (Club), De Vlieger (Zulte Waregem), Vandenbussche (Heerenveen)

Verdediging

Hoefkens (Stoke), Kompany (Hamburg), Léonard (Feyenoord), Van Buyten (Bayern), Vanden Borre en Van Damme (Anderlecht), Vermaelen (Ajax)

Middenveld

Defour en Geraerts (Standard), Englebert (Club), Goor (Anderlecht), Simons (PSV), Mudingayi (Lazio)

Aanval

Dembele (AZ), Huysegems (Feyenoord), Vandenbergh (Genk), Pieroni (Auxerre), Mbo Mpenza (Anderlecht), Emile Mpenza (Al Rayyan)
 
Maak je geen zorgen.. jullie gaan het toch niet halen :p
 
Doet belgie ook aan voetbal?
 
:o:o:o
___

Rare selectie alweer begin me toch vragen te stellen omtrend Rene zijn selectie beleid.

Mijn Selectie

Doel : Stijnen, Gaspercic, Renard *

Verdediging : Leonard, Je. Van Damme, Van Buyten, Kompany, Deschacht, Hoefkens, Cornelis, Vanden Borre

Middenveld : Soetaers, Goor, Simons, Mudingayi, Geraerts, Defour, Chatelle, Ja. Van Damme

Aanval: Matthys, Pieroni, E. Mpenza, Sterchele

* Als hij niet geblesseerd zou zijn riep ik Cordier op ipv Renard.

Opstelling

Mpenza - Sterchele

Soetaers - Simons - Geraerts - Chatelle

Leonard - Kompany - Van Buyten - Cornelis

Stijnen​
 
Laatst bewerkt:
E. Mpenza Pieroni
Goor Simons Geraerts van den borre
Deschacht Kompany Van buyten Cornelis
stijnen

dit zou het beste elftal zijn indien hij ze zou oproepen, behalve tegen aek is deschacht aan een heel sterk seizoen bezig hoor
 
dit zou het beste elftal zijn indien hij ze zou oproepen, behalve tegen aek is deschacht aan een heel sterk seizoen bezig hoor

Precies!!!

Eigenlik gun ik hem wel de basisplaats bij de duivels maar ik zie liever Leonard op de linksachter zuiver voor zijn leiderskwaliteiten, dergelijke persoonlijkheid hebben we nu echt nodig.

Deschacht zou eventueel centraal kunnen spelen maar daar hebben we al Kompany & Van Buyten.
 
Ik begrijp niet dat hij bepaalde spelers oproept :

° Vermaelen : Vormt nog niet het superduo met stam, hij heeft nog wat tijd nodig imo.

° De Vlieger : Veroverde pas z'n plaats terug bij Zulte door een blunder van Merlier

Gaspercic staat op een gedeelde 2de plaats van minst gepaseerde keepers in Belgie. Nr 1 is geen belg.

° Englebert : Niet genoeg gepresteerd

° Dembele : is nog niet eens doorgebroken bij Willem II, maar is een topspeler in wording.. maar je gaat toch ook geen 16 jarige opstellen omdat je weet dat hij een topspeler in wording is.

° Huysegems : Speelt niet dus zit hij vast niet in een goeie vorm.

° Vandenbergh : Scoort niet meer ...

° Mbo Mpenza : Had beter anderlecht verlaten, Mbo in vorm zou zeker van grote waarde geweest zijn. Heb een licht vermoeden dat hij erbij is omdat Emile er terug bij is.

Nu iig zullen bepaalde spelers nuttig zijn, het is niet omdat je niet speelt dat je je kwaliteiten verliest :) , maar als er betere alternatieven zijn gebruik die dan Rene ;)
 
Laatst bewerkt:
Indien iedereen fit is.

Doelmannen: Stijnen, Proto, Cordier
Verdedigers: Vandenborre, Dupré of Cornelis, Van Buyten, Kompany, Vermaelen, Hoefkens, Lombaerts en Van der Heyden

Middenvelders: Chatelle, Geraerts, Simons, Soetaerts, Goor, Daerden, Defour en Buffel

Aanvallers: E.Mpenza, Pieroni, Vandenbergh, Yulu-Matondo, Sterchele of Dembele
 
Vandereycken zei:
"Iedereen moet zich met zijn eigen job bezighouden, dat is al lastig genoeg", reageert Vandereycken in GvA en HBvL. "Ik kan me niet inbeelden dat zij alle spelers hebben gescout. Dus kunnen ze geen juiste inschatting maken."

"Ik heb nooit gezegd dat iemand die er niet bij is, niet voldoet. En het kan ook dat ik iemand selecteer omdat hij op een positie de minst slechte is."

Wat een bullshit !!!

° Sterchele is in bloedvorm maar zit niet in de selectie

° Cornelis is momenteel de beste belgische rechtsachter maar zit niet in de selectie

° Soetaers is momenteel de beste linksmidden maar zit niet in de selctie

enz...

ok "Rene" haha.
 
we zullen wel weer verliezen. Vroeger was ik trouwe supporter van de Duivels, maar mijn verbondenheid breekt iedere wedstrijd weer af.
Waar is de tijd naartoe dat België Brazilie voor schut kon zetten met goed georganiseerd voetbal en wilskracht... :sad:
 
Waar is de tijd naartoe dat België Brazilie voor schut kon zetten met goed georganiseerd voetbal en wilskracht... :sad:

Als ik de selectie van toen bekijk en kijk wie er nu beschikbaar is vind ik toch dat er nu meer kwaliteit is. Maar er zaten inderdaad een paar taaie spelers tussen Wilmots, Vanderhaeghe, Verheyen..

Selectie WK 02'

Doel

23. Fréderic Herpoel
13. Francky Vandendriessche
1. Geert de Vlieger

Verdediging

3. Glen de Boeck
16. Daniël van Buyten
2. Eric Deflandre
12. Peter van der Heyden
5. Nico van Kerckhoven
4. Eric van Meir
15. Jacky Peeters

Middenveld

21. Danny Boffin
17. Gaetan Englebert
8. Bart Goor
6. Timmy Simons
19. Bernd Thijs
18. Yves Vanderhaeghe
11. Gert Verheyen
14. Sven Vermant
10. Johan Walem
7. Marc Wilmots

Aanval

22. Mbo Mpenza
9. Wesley Sonck
20. Branko Strupar
 
Ik voorspel alweer een saai matchke en op het einde scoort Balaban wel :p
 
we zullen wel weer verliezen. Vroeger was ik trouwe supporter van de Duivels, maar mijn verbondenheid breekt iedere wedstrijd weer af.
Waar is de tijd naartoe dat België Brazilie voor schut kon zetten met goed georganiseerd voetbal en wilskracht... :sad:

idd, ik wacht al jaren op zo'n revelatie..
 
1-0 voor Servië.. laatste 10 minuten kregen de belgen wel nog veel kansen maar het mocht niet baten..
 
Wie heeft er gescoord, Kezman.? :D


Ik heb Duitsland-Georgië gekeken, zeer vermakelijk en uiteraard weer met mooi voetbal en topsfeer op de tribunes!

2008...werden wir euromeister sein!:cool:
 
Ik voorspel alweer een saai matchke en op het einde scoort Balaban wel :p

Die speelt voor Kroatië :D en heeft idd gescoord in een met 7-0 gewonnen wedstrijd.
 
Zigic heeft gescoord, Servië was niet veel beter of België maar het kleinste foutje wordt gewoon afgestraft. En aangezien wij belgen geen open doelkans kunnen creeren mogen we nog 6uur voetballen dan scoren we nog niet. Het is erg gesteld. Het EK is verder weg dan ooit tervoren. Ik geloof er alleszins niet in. Dan durven de reporters nog zeggen dat we goed gespeeld hebben. 'haha' je moet al niet vragen hoe laag ze de lat al hebben gelegd. Belachelijk. In Servië mag je gewoon nooit verliezen!!!
 
De kwalificaties zijn toch pas net begonnen..??
Het zou wel leuk zijn om de rode duivels er weer eens bij te hebben.

Timmyyyy Simons, jalalalala..! :D
 
Back
Naar boven