MuscleMeat

Belgie: Welke partij voor de verkiezingen 2006 (1 bezoeker)

Op welke partij stem jij??

  • Spirit

    Stemmen: 0 0,0%
  • Groen!

    Stemmen: 1 1,3%
  • Vlaams Belang

    Stemmen: 38 48,1%
  • NV.A

    Stemmen: 3 3,8%
  • VLD

    Stemmen: 5 6,3%
  • CD&V

    Stemmen: 3 3,8%
  • SP.A

    Stemmen: 6 7,6%
  • Vivant

    Stemmen: 1 1,3%
  • Ik ben Nederlander

    Stemmen: 22 27,8%

  • Totaal stemmers
    79

Bezoekers in dit topic

zou ik in eerste instantie ook doen maar het is toch een verspilde stem .

daarom vlaams belang :cool:
Zo denken er veel volgens mij. Zo los je het natuurlijk ook nooit op. :)
 
Ik ben van mening dat je het vb gewoon een kans moet geven,als je ze nooit aan het werk gezien hebt ,heb je gewoon het recht niet om ze op voorhand af te kraken wat zovelen maar al te graag doen.....
En als ik totaal niet onder de indruk ben van het vb aan de macht,tjach dan stem ik toch gewoon voor een andere partij.......hoewel ik niet zou weten welke....
 
Ik ben van mening dat je het vb gewoon een kans moet geven,als je ze nooit aan het werk gezien hebt ,heb je gewoon het recht niet om ze op voorhand af te kraken wat zovelen maar al te graag doen.....
En als ik totaal niet onder de indruk ben van het vb aan de macht,tjach dan stem ik toch gewoon voor een andere partij.......hoewel ik niet zou weten welke....
N-VA dan. :D

Wat je zegt klopt wel, zou ze ook es graag aan het werk zien. Ofwel flopt het, ofwel doen ze het goed.
Maar die discussie moeten we eigenlijk nu nog niet voeren, want het zijn 'maar' gemeente- en provincieraadsverkiezingen.
 
AHA, dus der zijn nog meer verkiezingen:rolleyes:WTF, ik wil helemaal niet stemmen...want dan is het altijd de kiezer zijn schuld als er iets misgaat, want ja....wij hebben ze verkozen:rolleyes:
 
N-VA dan. :D

Wat je zegt klopt wel, zou ze ook es graag aan het werk zien. Ofwel flopt het, ofwel doen ze het goed.
Maar die discussie moeten we eigenlijk nu nog niet voeren, want het zijn 'maar' gemeente- en provincieraadsverkiezingen.

inderdaad ,maakt allemaal niet zo heel veel uit
 
Vlaams belang

1. Omdat ik achter hun meeste standpunten achter sta
2. proteststem tegen kartelvorming
 
Vlaams belang zoals ik al jaren gedaan heb... ok in mijn gemeente zijn het allemaal randdebielen (vrachtwagenchauffeur, kuisvrouw, kasseilegger, ...) maar ze durven het toch maar... in te gaan tegen de andere partijen en 100%kans dat je als rascist aanzien wordt...

Het artikel van vorige week in de P-magazine van Marie-Rose Morel vond ik trouwens zeer geslaagd.
 
ik veeg er allemaal mijn kl*ten aan..
t interesseert me geen fluit en kweet wel dat ongeldige stemmen naar de meerderheid gaan, maar ik maak gewoon toffe tekeningen op mijn stemformulieren..

stemRECHT en geen stemPLICHT ! !
 
domme opmerking.
ik stem ook voor vlaams belang en heb het niet thuis geleerd

Dan is dit nog een dommere opmerking van jou. Wat denk je dat er gaat gebeuren als Vlaams belang aan de macht gaat komen? Als jullie denken dat Belgie "leefbaarder" gaat worden door een extreem rechtse partij aan de macht te laten komen dan gaan we nog eens spreken als het er ooit van komt. We kunnen hier dan ook aanslagen krijgen in metrostations ed waardoor de haat tss verschillende rassen/godsdiensten WEER zal toenemen. Ik erger me aan mensen die niet verder kijken dan hun neus lang is en zitten te zagen omdat ze vinden dat het hier een k*tland is omdat ze bvb belasting betalen of andere luxeproblemen. Stel je eens in plaats van die asielzoekers: als jij zou opgroeien in een land waar niks dan miserie is en je zou je kind een goeie toekomst willen bieden, zou je net zoals hen naar een land willen gaan waar ze het beter zouden hebben. Moslims zijn ook maar mensen, waar zowel goeie als slechte tussen zitten. Je ziet in de Westerse wereld echt een opkomst van extremisme tegen alles wat moslim is, als mensen niet gaan leren verdraagzaam te zijn en rekening houden met andermans cultuur vrees ik voor de toekomst van onze kinderen
 
Vlaams belang zoals ik al jaren gedaan heb... ok in mijn gemeente zijn het allemaal randdebielen (vrachtwagenchauffeur, kuisvrouw, kasseilegger, ...) maar ze durven het toch maar... in te gaan tegen de andere partijen en 100%kans dat je als rascist aanzien wordt...

Het artikel van vorige week in de P-magazine van Marie-Rose Morel vond ik trouwens zeer geslaagd.
wie is da en over wa ging het?
 
Dan is dit nog een dommere opmerking van jou. Wat denk je dat er gaat gebeuren als Vlaams belang aan de macht gaat komen? Als jullie denken dat Belgie "leefbaarder" gaat worden door een extreem rechtse partij aan de macht te laten komen dan gaan we nog eens spreken als het er ooit van komt. We kunnen hier dan ook aanslagen krijgen in metrostations ed waardoor de haat tss verschillende rassen/godsdiensten WEER zal toenemen. Ik erger me aan mensen die niet verder kijken dan hun neus lang is en zitten te zagen omdat ze vinden dat het hier een k*tland is omdat ze bvb belasting betalen of andere luxeproblemen. Stel je eens in plaats van die asielzoekers: als jij zou opgroeien in een land waar niks dan miserie is en je zou je kind een goeie toekomst willen bieden, zou je net zoals hen naar een land willen gaan waar ze het beter zouden hebben. Moslims zijn ook maar mensen, waar zowel goeie als slechte tussen zitten. Je ziet in de Westerse wereld echt een opkomst van extremisme tegen alles wat moslim is, als mensen niet gaan leren verdraagzaam te zijn en rekening houden met andermans cultuur vrees ik voor de toekomst van onze kinderen
very nice :yes:

wat ik me ook afvroeg, de slogan vh vb is "voor een leefbaar vlaanderen" is het in vlaanderen niet leefbaar of zo? doen alsof het hier irak is :rolleyes:
 
very nice :yes:

wat ik me ook afvroeg, de slogan vh vb is "voor een leefbaar vlaanderen" is het in vlaanderen niet leefbaar of zo? doen alsof het hier irak is :rolleyes:

Hahaha,lol ... idd:stupid:
 
very nice :yes:

wat ik me ook afvroeg, de slogan vh vb is "voor een leefbaar vlaanderen" is het in vlaanderen niet leefbaar of zo? doen alsof het hier irak is :rolleyes:

Idd, ze weten gewoon niet hoe goed het hier is. Als extreem rechts zich verder gaat opzetten in Europa gaat het hier een beetje anders aan toe gaan. Als ik een moslim zou zijn en ze komen in mijn thuisland even de les spellen, onschuldige burgers bombarderen zou ik ook een hekel krijgen aan Westerlingen. En zo gaat dat maar door van kwaad naar erger. Het is echt niet ver weg meer: Groot Brittanie, Spanje en zelfs Frankrijk zijn al doelwitten voor extremisten. Dus gewoon Vlaams belang stemmen jongens en garandeer je kids een "leefbaar vlaanderen"
 
Idd, ze weten gewoon niet hoe goed het hier is. Als extreem rechts zich verder gaat opzetten in Europa gaat het hier een beetje anders aan toe gaan. Als ik een moslim zou zijn en ze komen in mijn thuisland even de les spellen, onschuldige burgers bombarderen zou ik ook een hekel krijgen aan Westerlingen. En zo gaat dat maar door van kwaad naar erger. Het is echt niet ver weg meer: Groot Brittanie, Spanje en zelfs Frankrijk zijn al doelwitten voor extremisten. Dus gewoon Vlaams belang stemmen jongens en garandeer je kids een "leefbaar vlaanderen"

Jongens, het is hier geen anti-VB-thread, maak daar gerust een threadje over (over bv. hun standpunten van vandejaar)...maar niet in dit topic...hier moet iedereen kunnen zeggen waarom ze WEL op een partij stemmen...en niet waarom ze NIET verkozen moeten worden...;)
 
@Roxxe & Blackadder:

Niet k*tten in dit topic.
 
ik stem op "nee"
 
Dan is dit nog een dommere opmerking van jou. Wat denk je dat er gaat gebeuren als Vlaams belang aan de macht gaat komen? Als jullie denken dat Belgie "leefbaarder" gaat worden door een extreem rechtse partij aan de macht te laten komen dan gaan we nog eens spreken als het er ooit van komt. We kunnen hier dan ook aanslagen krijgen in metrostations ed waardoor de haat tss verschillende rassen/godsdiensten WEER zal toenemen. Ik erger me aan mensen die niet verder kijken dan hun neus lang is en zitten te zagen omdat ze vinden dat het hier een k*tland is omdat ze bvb belasting betalen of andere luxeproblemen. Stel je eens in plaats van die asielzoekers: als jij zou opgroeien in een land waar niks dan miserie is en je zou je kind een goeie toekomst willen bieden, zou je net zoals hen naar een land willen gaan waar ze het beter zouden hebben.
Nee dat zou ik niet, ik zou de economie mee helpen opbouwen en wat proberen maken van mijn land. Net zoals Nederlanders en Vlamingen hun land na de oorlog hebben opgebouwd. Of dacht je dat alle luxe en goede economie hier uit de lucht is komen vallen als gebraden duiven uit de oven?

Nederland of Vlaanderen is niet het OCMW/uitkeringsdienst voor heel de wereld, hoewel het daar af en toe wel op begint te lijken.

Moslims zijn ook maar mensen, waar zowel goeie als slechte tussen zitten. Je ziet in de Westerse wereld echt een opkomst van extremisme tegen alles wat moslim is, als mensen niet gaan leren verdraagzaam te zijn en rekening houden met andermans cultuur vrees ik voor de toekomst van onze kinderen
Dit meen je toch niet? Het is juist moslim extremisme wat overal opduikt. En als reactie daarop reageert natuurlijk iedereen, ook de beschaafde en niet extreme moslims. Ipv de zaken om te draaien en mooie woorden als "verdraagzaamheid" aan te halen, eerst maar eens de roze bril afzetten en de wereld zien woor wat die is. Zowel rechts extremisme als Moslim extremisme als extreem links is slecht voor de samenleving. Zoals bij alles moet je komen tot een gulden middenweg, jammer dat weinig politiekers die boodschap begrepen hebben.
 
Back
Naar boven