Fitness Seller

Belgie: Welke partij voor de verkiezingen 2006 (1 bezoeker)

Op welke partij stem jij??

  • Spirit

    Stemmen: 0 0,0%
  • Groen!

    Stemmen: 1 1,3%
  • Vlaams Belang

    Stemmen: 38 48,1%
  • NV.A

    Stemmen: 3 3,8%
  • VLD

    Stemmen: 5 6,3%
  • CD&V

    Stemmen: 3 3,8%
  • SP.A

    Stemmen: 6 7,6%
  • Vivant

    Stemmen: 1 1,3%
  • Ik ben Nederlander

    Stemmen: 22 27,8%

  • Totaal stemmers
    79

Bezoekers in dit topic

To Daffe:

Als er bepaalde bevolkingsgroepen zijn die niet van marokkanen moeten hebben dan zijn het wel de: negers en de joden, welke zelf ook allochtoon zijn... dus het is niet enkel de "bange" blanke...
 
ik ben in 5 jaar tijd nu al een 4tal keer lastig gevallen op de tram, bus, station in Gent.. Altijd vreemdelingen die vinden dat mn bek stinkt, of die achter mn geld aanzitten, of die aan een vriendin van me beginnen trekken zodat ze samen met hun afstapt :mad: .. Is dus duidelijk voor mij waar mn stem naartoe gaat, hebben die kerels zelf voor gezorgd.
 
Ok dit zijn nu nog eens zeer wijze woorden van "roze koetje die in de wei gras plukt" :D
Laat die gasten onder elkaar rellen en Belgie er aub buiten houden. Het is hier nu goed zoals het is

bah belgie , een vuiler woord na stront is er niet

geef mij maar vlaanderen :thumbs:
 
stem vo de goe hé bende jeanetten
 
ik ben nog geen 18.....
 
Dan is dit nog een dommere opmerking van jou. Wat denk je dat er gaat gebeuren als Vlaams belang aan de macht gaat komen? Als jullie denken dat Belgie "leefbaarder" gaat worden door een extreem rechtse partij aan de macht te laten komen dan gaan we nog eens spreken als het er ooit van komt. We kunnen hier dan ook aanslagen krijgen in metrostations ed waardoor de haat tss verschillende rassen/godsdiensten WEER zal toenemen. Ik erger me aan mensen die niet verder kijken dan hun neus lang is en zitten te zagen omdat ze vinden dat het hier een k*tland is omdat ze bvb belasting betalen of andere luxeproblemen. Stel je eens in plaats van die asielzoekers: als jij zou opgroeien in een land waar niks dan miserie is en je zou je kind een goeie toekomst willen bieden, zou je net zoals hen naar een land willen gaan waar ze het beter zouden hebben. Moslims zijn ook maar mensen, waar zowel goeie als slechte tussen zitten. Je ziet in de Westerse wereld echt een opkomst van extremisme tegen alles wat moslim is, als mensen niet gaan leren verdraagzaam te zijn en rekening houden met andermans cultuur vrees ik voor de toekomst van onze kinderen

het vlaams belang is heus wet wat meer dan enkel en alleen maar hun vreemdelingen beleid hoor er zijn nog veel punten waar ik achter sta

enneuh wat gaan jullie zeggen als de eerste bomaanslag op belgische bodem valt?
als vrouw en kind aan de kassa van den aldi weggeblazen worden door een moslim met een deathwish?
zou je dan niet gewild hebben dat je voor filip zijn clubje gestemd had?
 
het vlaams belang is heus wet wat meer dan enkel en alleen maar hun vreemdelingen beleid hoor er zijn nog veel punten waar ik achter sta

enneuh wat gaan jullie zeggen als de eerste bomaanslag op belgische bodem valt?
als vrouw en kind aan de kassa van den aldi weggeblazen worden door een moslim met een deathwish?
zou je dan niet gewild hebben dat je voor filip zijn clubje gestemd had?

Stop het, sebiet krijg ik nog schrik om naar den Aldi te gaan. :bang:
Maar serieus, 't is nu 9u43, ik ga nog efkes naar 't wc, en dan op naar 't stemlokaal hier vlakbij... Vanavond horen we de uitslag wel.
 
Ben gaan stemmen, toch partij van de arbeid geworden (op mijn oma:o:p:D)...
Maar aan de % hier zie ik toch nog veel stemmen voor het VB;)
 
**** de verkiezingen..
STEMRECHT EN GEEN STEMPLICHT zoals bij onze noorderburen!
 
VOILA mijn stem voor het vb is binnen
 
N-VA baby! :banana:
 
m'n beste maat is de zoon vd lijsttrekker vh vlaamsbelang en 'k ken hem best goe, dus daarvoor gestemd

spannende dag vandaag :)
 
vlaams belang gestemd voor provincie ;)

op mijne maat gestemd voor de gemeente.

ik snap niet waarom bepaalde mensen in belgie zo tegen het vlaams belang zijn . wanneer vlaams belang meer veiligheid wil en jij bent ertegen dan doe je toch iets mis imo
 
vlaams belang gestemd voor provincie ;)

op mijne maat gestemd voor de gemeente.

ik snap niet waarom bepaalde mensen in belgie zo tegen het vlaams belang zijn . wanneer vlaams belang meer veiligheid wil en jij bent ertegen dan doe je toch iets mis imo
en de andere partijen willen meer onveiligheid? :scratch:
 
nee :p
die willen hun zakken goed vullen , veel beloven en na 6jaar niks doen zeggen : geef ons nog een kans we hebben de fouten van de voorgnger moeten rechtzetten
 
koetje als je denkt dat het VB zoveel anders gaat zijn als zij zouden besturen: wake up. Het enige wat ze kunnen is praten, maar hebben nog niks bewezen (al mogen ze die kans wel es krijgen)
 
Ik denk sowieso dat echte oplossingen onmogelijk zijn zolang Vlaanderen nog niet onafhankelijk is. Het VB zal federaal niets kunnen ondernemen voor die evolutie heeft plaatsgevonden.
 
koetje als je denkt dat het VB zoveel anders gaat zijn als zij zouden besturen: wake up. Het enige wat ze kunnen is praten, maar hebben nog niks bewezen (al mogen ze die kans wel es krijgen)

ik wil hun gewoon de kans bieden zodat ze hun woorden waar kunnen maken .
krijgen ze die kans niet gaat een debat als deze blijven duren .
ik wil gewoon zien wat ze kunnen , maar dat kan alleen bij een onafhankelijk vlaanderen . wat ik in de nabije toekomst ook al niet zie gebeuren
 
Het ziet er naar uit dat Vlaams Belang (samen met CD&V) de grote overwinnaar van deze verkiezingen zal worden, ten koste van de VLD. En dat laatste zal ook wel geen verrassing zijn voor de meesten...
 
Back
Naar boven