MuscleMeat

Belgie: Welke partij voor de verkiezingen 2006 (1 bezoeker)

Op welke partij stem jij??

  • Spirit

    Stemmen: 0 0,0%
  • Groen!

    Stemmen: 1 1,3%
  • Vlaams Belang

    Stemmen: 38 48,1%
  • NV.A

    Stemmen: 3 3,8%
  • VLD

    Stemmen: 5 6,3%
  • CD&V

    Stemmen: 3 3,8%
  • SP.A

    Stemmen: 6 7,6%
  • Vivant

    Stemmen: 1 1,3%
  • Ik ben Nederlander

    Stemmen: 22 27,8%

  • Totaal stemmers
    79

Bezoekers in dit topic

Ja hoor, ik ben een realist, geen rascist. Een werkende Nederlandstalige vreemdeling mag van mij in Belgie blijven hoor. Ik heb het gewoon over de vele anderen die geen Nederlands praten of die geen moeite doen om werk te zoeken.

Maarja rascisme zie je overal he, vorige keer liet ik een marokaan niet voor bij H&M en noemde hij mij ook rascist. Ik had beter gezegd ja ik ben een rascist (niet dat ik dat ben) en dan zie je zijn reactie. Wie heeft er hier vooroordelen?

als er bij mij iemand voordringd bij de H&M dan geef ik hem een rot schop tegen zijn enkels en zeg dan vervolgens

"oooo..., pardon ik dacht dat ik voor u was"

Laat hem vervolgens geblesserd kermend op de grond achter terwijl ik nog even na trap in zijn buik.
Maar dat kunnen wat mij betreft ook oude vrouwtjes of kinderen zijn van nederlandse afkomst...;)
 
als er bij mij iemand voordringd bij de H&M dan geef ik hem een rot schop tegen zijn enkels en zeg dan vervolgens

"oooo..., pardon ik dacht dat ik voor u was"

Laat hem vervolgens geblesserd kermend op de grond achter terwijl ik nog even na trap in zijn buik.
Maar dat kunnen wat mij betreft ook oude vrouwtjes of kinderen zijn van nederlandse afkomst...;)

ik zei gewoon rustig "ga achteraan staan", maarja dat is ook al rascistisch zijn tegenwoordig :(
 
Back
Naar boven