AndroidHealthClinic

Nieuws Belgisch bier verliest op smaak van Nederlands bier (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

duits bier is nog wel te drinken, wel wat flauw van smaak, zelfde met amerikaanse dingen, it's ****ing close to water...

de nieuwe Cristal 1928 is ook verdomd lekker, net iets hoger alc %, 5,6 en wat meer smaak als de gewone.
 
Ik vind Karmeliet of Westmalle trippel heerlijk. Ook mijn favoriete bier. Maar Heineken, Grolsch, en natuurlijk Hertog-Jan pilst ook gewoon goed weg. Zoveel interesseert het me ook niet. En als je daarover gaat mieten ben je gewoon een pootje.
 
Amstel is het slechtste bier wat er bestaat, sloot water met een beetje gerst.
Jupiler is wel goed te doen.
smaken verschillen,

Ach wat the ****
Ik koop gewoon bier bier van die bruine halveliter blikken bij de spar of aldi :D
 
Warsteiner en Krombacher is ook lekkerder dan het NL of belgische bier.
 
Doe mij maar Alfa :)
 
Grimbergen is het lekkerste bier wat er bestaat.
 
bwa, is massaproductie he, dat proef je eraan ook.

geef mij maar Sint-Bernardus 12 of Rochefort 10, lekker zwaar en veel smaak.

da's nu iets wat de Walen wel goed kunnen :)
 
Ik blijf bij de corona met een lekker limoentje in...
Zalig op een warme dag.
 
Niet moeilijk dat die Nederlandse leidingen properder zijn. Daar loopt alleen maar water door:o
 
nederlands patat en bier: jupiler
 
grappig :

'Alcoholvrij' Nederlands EK-bier bevat 5 procent alcohol

De Nederlandse bierbrouwer Bavaria heeft een vervelende drukfout gemaakt op de etiketten van zijn 'EK-bier'. Op flessen met gewoon pils staat dat het 0,0 procent alcohol bevat terwijl dit gewoon 5,0 procent is. Het biermerk waarschuwt consumenten het bier niet als alcoholvrij te drinken. (novum/bf)

http://www.demorgen.be/dm/nl/994/We...erlands-EK-bier-bevat-5-procent-alcohol.dhtml

de nieuwe Cristal 1928 is ook verdomd lekker, net iets hoger alc %, 5,6 en wat meer smaak als de gewone.

damn right, de laatste tijd drink ik ook vooral 1928 als ik eens op café zit.. ik wissel wel eens af met een vedettje :)
 
Dat merk ik ook maar Belgisch bier hebben ze niet in Amerika, in Engeland weet ik het niet.

haha wat weet jij, ik ken genoeg gasten uit VS die naar biercafés rijden om belgisch bier en vooral Duvel te drinken.
 
Niet moeilijk dat die Nederlandse leidingen properder zijn. Daar loopt alleen maar water door:o

:roflol:

Nederlandse pils is best te pruimen (behalve grolsch dan) maar belgisch bier heerst.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Overigens is het West-Vlaams bier (uit Brugge) 'Brugse Zot' uitverkoren tot het beste bier van Europa :)

Heineken is best wel lekker maar vind Hoegaarden, Duvel en Jupiler toch wel superlekker hoor. En in Spanje het basispintje 'San Miguel' is ook superlekker.
Nuja daar heeft de naam mee te maken :D Is namelijk ook mijn naam haha
 
Overigens is het West-Vlaams bier (uit Brugge) 'Brugse Zot' uitverkoren tot het beste bier van Europa :)

Heineken is best wel lekker maar vind Hoegaarden, Duvel en Jupiler toch wel superlekker hoor. En in Spanje het basispintje 'San Miguel' is ook superlekker.
Nuja daar heeft de naam mee te maken :D Is namelijk ook mijn naam haha

Heb jij nog tijd om te posten?:eek:
 
34o2444.gif


De pilsenermeesters blijven de Tsjechen.
 
Back
Naar boven