XXL Nutrition

Belgisch Kampioenschap, wie komt?

Bezoekers in dit topic

MonsterStrength

Monstrous Giant
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
13 jul 2003
Berichten
10.887
Waardering
6
Belgisch Kampioenschap Powerlifting & Benchpress
12 november 2005
Body Health Center Mechelen

Is zo'n 3 weken na het Wereld Kampioenschap, dus Team Forza zal er zeker voluit gaan, want dan staan we normaal gezien nog allemaal op onze piek :D

Wat je mag verwachten van ons:
Ik (16/17 -110) ga minstens voor 800, en mss als ik energie genoeg overheb na WK een poging naar verbetering van het ER Squat en de WR's bench, deadlift en totaal.

Spike (junior -100) voor een 700+ totaal

GoHeavyLifter (junior -75) voor een 600+ totaal

MonsterGirl (13/15 -56 vrouwen) voor een 250+ totaal, waarbij een 60+ bench (tevens haar debuut wedstrijd!)

Andere lifters zijn oa nog Wendi Michiels, de vrouw van -56 met een 500+ totaal, philippe crets met een 350 squat en natuurlijk Kelly (bikerbabe) hopelijk ook met een 250+ totaal, en nog een hele hoop ander talent, spectakel verzekerd dus!

Wie komt meld het ff in deze thread! Hoop Frietbakker, Chewie, Samu, Buffster, the Locust en al de rest van de PL members er te zien, mss kunnen we nadien nog samene wat gaan eten met de hele bende?

MS
 
wel ik kom zeker en vast want het is voor mij een thuiswedstrijd en ik hoop voor een totaal van 300+ te gaan dus ja, supporters altijd welkom!!!
 
Net vernomen dat Nilsjei1234 en Unregistered (waarschijnlijk) komen! Wordt dikke fun :D
 
beetje ver weg voor mij:D
 
misschien kom ik wel kijken, eerst zien hoe het tegen die tijd met mijn werk zit.............
 
Tenzij ik onder een bus kom, doe ik zelfs mee! :)


p.s.
Weet iemand nog een leuk hotel dichtbij?
 
ja, casa de Willaert :D




lol unregistred moet zeker komen, ik wil die gek wel eens in't echt zien :p
 
Hopelijk is het trouwens geen probleem om kort voor de wedstrijd nog te beslissen of ik een volledige wedstrijd doe, of bench only. Op dit moment voelt mn knie weer goed, maar dat verandert nogal vaak. :(
 
dj_phreak zei:
Hopelijk is het trouwens geen probleem om kort voor de wedstrijd nog te beslissen of ik een volledige wedstrijd doe, of bench only. Op dit moment voelt mn knie weer goed, maar dat verandert nogal vaak. :(
Full Meet natuurlijk! ;)

dj_phreak zei:
Tenzij ik onder een bus kom, doe ik zelfs mee! :)


p.s.
Weet iemand nog een leuk hotel dichtbij?
PM bikerbabe, mss kun je daar wel overnachten .... :D

Deejay_Spike zei:
ja, casa de Willaert :D




lol unregistred moet zeker komen, ik wil die gek wel eens in't echt zien :p
Casa de willaert is iets te ver wss, is ook zo'n 2 uur rijden voor mij ;) Zou zelfs dichter zijn als je naar Casa de Heiremans gaat :D

En zal dan tweede keer zijn da'k DE Bart Wolbers ontmoet! Vorige keer woog ik amper 89kg ofzo, dus nu 20kg zwaarder :D
 
Laatst bewerkt:
Ik ga volgende week me vrije dag aanvragen..neem aan dat het op tijd is :P
 
mss kom ik wel kijken :)
 
Trouwens bij de interclub zouden er ook 20man komen uiteindelijk waren we nog maar met zijn 7en...
 
Merauder zei:
mss kom ik wel kijken :)

niks van misschien, komen zulde!! :D and you'll enjoy it!!

Chewie zei:
Trouwens bij de interclub zouden er ook 20man komen uiteindelijk waren we nog maar met zijn 7en...

jep idd... maar ja, hoe meer mensen zeggen dat ze komen, hoe meer kans je hebt dat er ook wat mensen effectief gaan komen ook :D (got to look at it on the bright side :))
 
maar het verschil is nu chewie, dat monstergirl en ik meedoen en dat moet iedereen toch wel gezien hebben zeker!!!
 
Ach heb jouw al pull through mogen zien doen...Mijn leven kan niet meer stuk!
:devil: :whip: :booty: :kiss:
 
MonsterStrength zei:
Full Meet natuurlijk! ;)
Mijn wens: ooit nog eens 1 jaar kunnen trainen zonder pijn in mn knie. Maar helaas. Dus ik kijk wel hoe het gaat, en probeer tot die tijd te blijven SQen en DLen. Maar de keuze tussen kunnen squatten en kunnen lopen is voor mij simpel. En ja, dan ben ik een mietje. :) Plus dat ik geen full meet ga doen als ik minder SQ dan ik kan curlen. :D
 
hangt af van mn werk, anders kom ik zeker af!
 
Kom eens kijken, is niet zover van hier
 
bikerbabe zei:
maar het verschil is nu chewie, dat monstergirl en ik meedoen en dat moet iedereen toch wel gezien hebben zeker!!!

oja, ik zal heel goed opletten dan lol :D :D :D
 
Is wel dichtbij voor mij 25 km van mij thuis af... dus wil wel eens komen zien. Weet enkel niet of dat te doen is met het openbaar vervoer vanaf 't station van mechelen. Of zijn er gegadigden die DiSTuRBeD en z'n lief een lift willen geven?

Grtz
DiS
 
Back
Naar boven