XXL Nutrition

Belgische Gorilla

• Topic starter K82
  • Startdatum
  • Reacties 27
  • Weergaven 2K
  • Volgers 12

Bezoekers in dit topic

K82

Ripped Bodybuilder
Waardering
2.554
Lengte
1m89
Massa
98kg
Vetpercentage
15%
Een Vlaamse Reus AKA "Belgische Gorilla"

Wie is deze jonge ijzervreter?

Hij wil de grootste natty bodybuilder worden/zijn.

Onze Vlaamse medestrijders op dit forum weten misschien meer over deze Belgische Gorilla.

Laatste upload 2 maanden geleden...

• Like
Waarderingen: K82
Hij is flink gegroeid afgelopen jaren, heeft ook een keer een bloedtest laten doen en de resultaten online gedeeld, maar goed dat hoeft natuurlijk niets te zeggen
Ik geloof in ieder geval wel dat hij natty is, ik weet dat hij er in ieder geval wel echt kneiter hard voor werkt

Hij heeft een goed fysiek maar niks eraan schreeuwt enhanced voor mij. Geen overdreven trap/delt development en gewoon een overall softe look
Eens, zie gewoon een enthousiaste hard trainende jonge gast die er plezier in heeft.

Hij heeft een goed fysiek maar niks eraan schreeuwt enhanced voor mij. Geen overdreven trap/delt development en gewoon een overall softe look
Screenshot_20240605_140026_YouTube.jpg

Naast dat het geen drol zegt hoe je traps en delts er uit zien.

Bekijk bijlage 627788

Naast dat het geen drol zegt hoe je traps en delts er uit zien.
Hoogste AR concentratie dus "niks zeggen" vind ik een bold statement
Als je het dan vanuit een fysiek foto moet oordelen naast bepaalde sides evt en conditionering zou het toch wel daarop zijn
Daarnaast geloof ik het nog steeds, ik heb ooit 1 natty guy geholpen met z'n eerste cycle en die had al zo'n goed fysiek dat ik sindsdien wel anders ben gaan kijken naar wat natty haalbaar is en wat niet

Maarja anyway, al is ie niet natty, niet alsof ik er slechter om slaap :roflol:
Tis maar waar men zich druk om maakt

Hoogste AR concentratie dus "niks zeggen" vind ik een bold statement
Als je het dan vanuit een fysiek foto moet oordelen naast bepaalde sides evt en conditionering zou het toch wel daarop zijn
Daarnaast geloof ik het nog steeds, ik heb ooit 1 natty guy geholpen met z'n eerste cycle en die had al zo'n goed fysiek dat ik sindsdien wel anders ben gaan kijken naar wat natty haalbaar is en wat niet

Maarja anyway, al is ie niet natty, niet alsof ik er slechter om slaap :roflol:
Tis maar waar men zich druk om maakt

Ik geloofde Keone Pearson ook nooit toen hij natty claimde te zijn. Totdat hij het niet meer claimde en explodeerde qua size

Back
Naar boven