AndroidHealthClinic

Belgische Gorilla

• Topic starter K82
  • Startdatum
  • Reacties 27
  • Weergaven 2K
  • Volgers 12

Bezoekers in dit topic

Ik geloofde Keone Pearson ook nooit toen hij natty claimde te zijn. Totdat hij het niet meer claimde en explodeerde qua size
Life is unfair, achjoh binnen nu en 10 jaar dna therapie/gene editing en kunnen we allemaal ultimate buff zijn :cool:

Bekijk bijlage 627788

Naast dat het geen drol zegt hoe je traps en delts er uit zien.
Is dit de kleine broer van de Tren Twins?

1717607923548.png

Wie gelooft deze dude überhaupt? Probeer zijn natuurlijk-zijn te bewijzen met bloedresultaten die niks bewijzen. Je ziet niet alle juice in je bloed. Daarnaast heeft hij een behoorlijke air over zichzelf, wat ik oprecht jammer vind voor zijn fans. Mensen vragen oprechte vragen en hij beantwoordt ze nogal shitty.

Wie gelooft deze dude überhaupt? Probeer zijn natuurlijk-zijn te bewijzen met bloedresultaten die niks bewijzen. Je ziet niet alle juice in je bloed. Daarnaast heeft hij een behoorlijke air over zichzelf, wat ik oprecht jammer vind voor zijn fans. Mensen vragen oprechte vragen en hij beantwoordt ze nogal shitty.
Het boeit toch geen ene ruk.

Hij traint in elk geval keihard, anders krijg je niet zo'n fysiek. als je op de bank blijft hangen en gaat gebruiken gebeurt er vrij weinig.

• Heart
Waarderingen: K82
Het boeit toch geen ene ruk.

Hij traint in elk geval keihard, anders krijg je niet zo'n fysiek. als je op de bank blijft hangen en gaat gebruiken gebeurt er vrij weinig.
In een klassiek experiment m.b.t. de werking van steroïden ging de groep die niet trainde maar wel gebruikte harder vooruit dan de groep die wel trainde maar niet gebruikte.

Back
Naar boven