Fitness Seller

Belgische minister krijgt taart in gezicht

Bezoekers in dit topic

Guest

Gargantuan Beast
+15 jaar member
Lid geworden
19 mei 2002
BRUSSEL - De Belgische minister van Justitie Laurette Onkelinx heeft zaterdag tijdens het campagne voeren voor de gemeenteraadsverkiezingen van zondag een taart in haar gezicht gekregen. De taartengooier is aangehouden door de politie. Volgens de autoriteiten is hij verminderd toerekeningsvatbaar.

Lees meer...

Big-T

Administrator
Admin
Founder - R.I.P.
+15 jaar member
Lid geworden
7 okt 2002
Ik dacht al, eindelijk eens iemand die dat mens geeft wat ze verdient, blijkt het een gek te zijn :(

the better dayz

Competitive Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
23 apr 2006
Wat nou, en wat is de straf voor een taart in iemand zijn gezicht gooien, 2weken cel ofzo...voor een taart...WTF??

Opgepakt voor een taart gooien, das toch een grapje man:mad:stelletje Belgische eikels:mad:grrrr

Als ik nou zin heb om iemand met taart te bekogelen (wat ook nog eens geld kost:p), krijg ik dan ook de flikken aan mijn deur: Ja, meneer De Groote, wij hebebn getuigen die u een taart zagen gooien, van het type slagroom...met voorbedahcte rade...:roflol:
ECHT EIKELS IN BELGIE:mad:

Big-T

Administrator
Admin
Founder - R.I.P.
+15 jaar member
Lid geworden
7 okt 2002
Ja het gaat om "slagen en verwondingen", de kers kwam zeker in het oog terecht en ze heeft nu dus wat last van of zo. Pedofielen en moordenaars mogen op verlof wat haar betrefd maar dat wijf kan natuurlijk niet hebben dat ze een taart in het gezicht krijgt, zo iemand mag gelijk de gevangenis in. Welkom in België...

the better dayz

Competitive Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
23 apr 2006
ja, idd, ik word depri van dit soort praktijken:stupid::( :eek!: :eek2:

roxxe

Massive Warrior
+15 jaar member
Lid geworden
9 mei 2004
ze mocht wel wat verdikken

Socrates

Ripped Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
16 jan 2004
Was het op z'n minst een beetje lekkere taart? anders loop je natuurlijk dubbel te balen.. krijg je een taart op je snuit en blijkt ie achteraf niet eens te pruimen...

SHUTTERSPEED

Enormous Athlete
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
13 jun 2005
mmm lekker ..zater er ook aardbeien op? :meal:

D.

Huge Freak
+15 jaar member
Lid geworden
10 jun 2003
Bij Pim begon het ook met een taart.

pat21

Lamme tak
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
20 nov 2002
Misschien komt dat nog :D

boerenkool

Freaky Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
3 sep 2005
Het lijkt me leuk om eens een slapstick filmpje te maken met veel taartgooi- en smijtwerk! Duizenden taarten laten aanrukken en met een groepje van 20 man lekker smijten maar met die taarten! Waarom gebeurt dat tegenwoordig eigenlijk niet meer? ???

pat21

Lamme tak
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
20 nov 2002
Het lijkt me leuk om eens een slapstick filmpje te maken met veel taartgooi- en smijtwerk! Duizenden taarten laten aanrukken en met een groepje van 20 man lekker smijten maar met die taarten! Waarom gebeurt dat tegenwoordig eigenlijk niet meer? ???

misschien omdat het stom is?

Cyan

Huge Freak
+15 jaar member
Lid geworden
16 mrt 2005
2 weken gevangenisstraf is een beetje overdreven, maar jezus, wie smijt er in godsnaam een taart int gezicht van een minister :rolleyes:

GAY

muscleman1284

Dutch Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
28 aug 2006
Die verdient niet beter, ik hoop dat de brandende kaarsjes die erop stonden recht op haar vreter vlogen. Slechts 1taart? Das jammer. :birthday:

muscleman1284

Dutch Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
28 aug 2006
2 weken gevangenisstraf is een beetje overdreven, maar jezus, wie smijt er in godsnaam een taart int gezicht van een minister :rolleyes:

GAY

Omdat die de 1ne flater na de andere begaat, daarom. ;)

Naar boven