MuscleMeat

Belgische Powerlift-wedstrijden in 2013 (Overzichtstopic)

Bezoekers in dit topic

Ok en indien niet, bij ons (in gent) kan je je ook aansluiten als lid voor enkel wedstrijden, waar je dan per jaar een kleine bijdrage voor betaald maar niet aansluit voor een jaar te trainen bv. (wat ook geen geld is hier trouwens)

Zijn een aantal jongens die het voor 2013 zo zullen doen in ons team.

Hoeveel betaal je dan?
 
Overzicht van alle Belgische wedstrijden ook te vinden op [Link niet meer beschikbaar]
 
Van de website: "De eerste drie wedstrijden gaan door in Lebbeke bij Human Nature Sport, de locatie van de Totaal en de Algemene Vergadering is nog niet bekend."
 
Van de website: "De eerste drie wedstrijden gaan door in Lebbeke bij Human Nature Sport, de locatie van de Totaal en de Algemene Vergadering is nog niet bekend."

Ok. Heb dit ook aangepast aan de begin post.

Voorlopig heb ik informatie over 3 bonden: VGPF, BDPF en NABBA.
Ik zou nog graag wat informatie willen hebben over wat noodzakelijk is om aan de wedstrijden te mogen meedoen. Bijvoorbeeld bij VPPF moet je (volgens mij) een medisch attest laten afgeven, een jaarlijks lidgeld betalen, kan je enkel meedoen via een aangesloten club, moet je een singlet dragen, etc..
Zouden de mensen die dit soort praktische informatie hebben, deze ook even kunnen melden in dit topic?
 
WPC worden wedstrijden weldra gepubliceerd op www.prolifting.be

Geen inschrijving vereist, alle kosten worden gedragen door de federatie en de sponsors. Atleten voor atleten!
 
Dit is alleszins al een handig topic geworden. Thanks voor de moeite die je er in wil steken :)
 
WPC worden wedstrijden weldra gepubliceerd op www.prolifting.be

Geen inschrijving vereist, alle kosten worden gedragen door de federatie en de sponsors. Atleten voor atleten!

Doet er daar nou serieus iemand eerst mee in briefs only en daarna full gear? En iemand zonder shirt?
 
WPC worden wedstrijden weldra gepubliceerd op www.prolifting.be

Geen inschrijving vereist, alle kosten worden gedragen door de federatie en de sponsors. Atleten voor atleten!

Dat is wel nice!

Post je ze dan misschien ook even hier?

Dit is alleszins al een handig topic geworden. Thanks voor de moeite die je er in wil steken :)

Graag gedaan. Vind het zelf ook wel handig om te weten waar en wanneer ik eventueel zou kunnen meedoen.
 
Doet er daar nou serieus iemand eerst mee in briefs only en daarna full gear? En iemand zonder shirt?

Ook al is WPC een unlimited federatie, vorig jaar waren er op het BK meer RAW deelnemers dan geared. Er worden ook twee aparte klassementen bijgehouden voor het punten klassement.
 
Die wpc is wel interessant voor iemand als ik om zwak als ik ben toch al eens een keer wedstrijdervaring op te doen. Hopelijk niet te ver weg. Hoewel belgie toch klein is.

En Willem9, goed topic. Een wedstrijd doen stond in m'n voornemens dit jaar, dus net wat ik zocht!
 
Ook al is WPC een unlimited federatie, vorig jaar waren er op het BK meer RAW deelnemers dan geared. Er worden ook twee aparte klassementen bijgehouden voor het punten klassement.

Dat bedoel ik niet. Normaal mag je in een unlimited federatie toch niet in je t-shirt en briefs squatten? Of in een suit zonder shirt eronder?
 
Toevallig al een update over WPC en de wedstrijden? Is er op het einde van jaar zoals gewoonlijk alleen een totaalwedstrijd of komen er nog meer wedstrijden?
 
Ohja maar even posten: een wijzeging in vgpf/lfph kalender:

vlaams kampioenschap bench single zal niet eind mei in zandvoorde doorgaan, maar op 4 mei samen met het waals kampioenschap bench single te seraing, wegens organisatorische redenen

---------- Post toegevoegd Mon 25 Mar 2013 om 15:02 ----------

en finale interclubs is naar 28 verzet, niet meer op 27 april, wel zelfde locatie nog steeds
 
Ohja maar even posten: een wijzeging in vgpf/lfph kalender:

vlaams kampioenschap bench single zal niet eind mei in zandvoorde doorgaan, maar op 4 mei samen met het waals kampioenschap bench single te seraing, wegens organisatorische redenen

---------- Post toegevoegd Mon 25 Mar 2013 om 15:02 ----------

en finale interclubs is naar 28 verzet, niet meer op 27 april, wel zelfde locatie nog steeds

Aanpassingen zijn gebeurd!
 
nvm
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven