AndroidHealthClinic

beloofde foto's (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

wordt gewoon vergoed, is van enkele jaren geleden.

En zambon is hg en geen ug, tenminste dat denk je

---------- Post toegevoegd Sun 24 Jul 2011 om 15:44 ----------



Ben een zeg maar (zeer ) ervaren gebruiker, een pijnlijke bult (slechte reactie op solvent ken ik ook maar al te goed, gebeurt nog soms.

---------- Post toegevoegd Sun 24 Jul 2011 om 15:45 ----------



Ja klote, maar ja heb je niets aan. Dus hg is niet altijd garantie op succes:D

Nee ok..heb zelf gelukkig nooit zoiets aan de hand gehad...doe wel altijd desinfecteren en na afloop plijstertje erop..enigste waar ik niet in geloof is aspireren..
 
na afloop plijstertje erop.. ?????????

Je bedoelt natuurlijk pleistertje, echter is helemaal niet nodig. Na injectie het alcoholdoekje 30 seconden op prikgaatje houden en klaar is klara.

enigste waar ik niet in geloof is aspireren..

Dit is natuurlijk hardstikke stom!
Wat kost aspireren nu aan tijd? 5 seconden?
En geeft zoveel meer zekerheid!
 
En dat gaat fysiotherapie studeren :p

Ja weet ik veel, zag er zo zacht en slijmerig uit :p
de pezen van mijn vingers zien er ook best wit achtig uit, heb helaas ooit het 'geluk' gehad om die goed te kunnen bekijken :p
 
Ja weet ik veel, zag er zo zacht en slijmerig uit :p
de pezen van mijn vingers zien er ook best wit achtig uit, heb helaas ooit het 'geluk' gehad om die goed te kunnen bekijken :p

Die kans komt nog wel! Een dagje snijzaal zal er best inzitten tijdens de opleiding!
 
Jup, maar vind het wel heel leerzaam.
Heb al een keer bij een ontleding van een gorilla mogen zijn, was wel heel vet.

Denk dat een mens toch wel wat emotioneler zal zijn, maar weegt niet op tegen hoe interessant het is.
 
Nee ok..heb zelf gelukkig nooit zoiets aan de hand gehad...doe wel altijd desinfecteren en na afloop plijstertje erop..enigste waar ik niet in geloof is aspireren..


:roflol:

''vooroordelen'' worden maar weer eens bevestigd.
 
Dit is natuurlijk hardstikke stom!
Wat kost aspireren nu aan tijd? 5 seconden?
En geeft zoveel meer zekerheid!

Als je op het moment van aspireren niks hebt geraakt ..prima..vervolgens ga je afduwen en ik kan niet beoordelen of ik constant tijdens afduwen op de mm nauwkeurig de naald op dezelfduh positie heb..dus je kan in principe op elk moment van zetten een ader raken. Zo is niks aant handje en een mm de ander kant op kan je prijs hebben. Als alternatief op aspireren wacht ik af en toe 2 seconden met afdrukken..Mocht ik dan toch iets geraakt hebben loopt er bloed de spuit in..
 
hoelang heeft het geduurt voordat die drain er uit mocht? en totale herstel?
 
hoelang heeft het geduurt voordat die drain er uit mocht? en totale herstel?

Een week, maar nu nog steeds na enkele jaren nog steeds geen gevoel op die plek.

En nu 2 duidelijke littekens (in real life zijn ze groter dan op de foto's), de wond wordt immers niet gehecht.

En het verschil tussen een pijnlijke / beurse plek en dit merk je echt wel. Denk aan koorts en trillen.
 
Als je op het moment van aspireren niks hebt geraakt ..prima..vervolgens ga je afduwen en ik kan niet beoordelen of ik constant tijdens afduwen op de mm nauwkeurig de naald op dezelfduh positie heb..dus je kan in principe op elk moment van zetten een ader raken. Zo is niks aant handje en een mm de ander kant op kan je prijs hebben. Als alternatief op aspireren wacht ik af en toe 2 seconden met afdrukken..Mocht ik dan toch iets geraakt hebben loopt er bloed de spuit in..

Succes gozer!:thumbs:
 
Succes gozer!:thumbs:

dit gaat over vervuilde aas:D
Ik bedoel niet jou habada.

Maar pak dus alleen bekende/geteste merken, en nee, ik ben onafhankelijk.
 
Laatst bewerkt:
Ziet eruit als een stafylokokken aureus infectie, welke veelvuldig voorkomt, vooral in de neus.

Dit is eenvoudig te voorkomen door hygiënisch te werk te gaan.

Echter eenmaal binnen KAN (hoeft niet als je een optimaal werkend immuun systeem hebt) het ernstige infecties veroorzaken.

Gelukkig is het goedgekomen :).
 
Je hoort het erg vaak met winstrol inject.
 
hoe is dit precies gekomen dan? niet steriel omgegaan met je spullen?/?
 
Back
Naar boven