Fitness Seller

belspellen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

spiertje16

Monstrous Giant
15 jaar lid
Lid geworden
6 dec 2004
Berichten
10.641
Waardering
0
zoals altijd met dagelijkse genot
zap ik onvermoeid de kanalen langs
me oog valt op zo een belspel op sbs 6
eerste 2 minuten iriteer ik me mateloos aan haar
maar daarna wordt het intressant
vol spanning kijk ik toe en wat ze allemaal wel niet probeert te verzinnen
om de tijd te vullen
wachtend op dat moment dat ze geen gesprek stof heeft
ik bedoel ze moet maar blijfen doorlullen
meer mensen hier last van:rolleyes:
 
ga eens slapen eikel met dit forum te bespammen :D
 
koetje zei:
ga eens slapen eikel met dit forum te bespammen :D
hehe iemand moet het forum in de avond in leven houden:D
 
Als het rijmde was het net een gedicht!
 
spiertje16 zei:
zoals altijd met dagelijkse genot
zap ik onvermoeid de kanalen langs
me oog valt op zo een belspel op sbs 6
eerste 2 minuten iriteer ik me mateloos aan haar
maar daarna wordt het intressant
vol spanning kijk ik toe en wat ze allemaal wel niet probeert te verzinnen
om de tijd te vullen
wachtend op dat moment dat ze geen gesprek stof heeft
ik bedoel ze moet maar blijfen doorlullen
meer mensen hier last van:rolleyes:

de eerste 2 SECONDEN begin ik me al te irriteren!!:D :eek: :mad:
 
ik heb er ook de schruft aan, maar als valerie zwikker in beeld komt of dat andere blonde mokkel waarvan ik de naam niet weet, blijf ik toch even kijken :)
 
Soms zijn het best lekkere vrouwen maar ik zou ze nooit naast me moeten hebben liggen, dat slap geouwehoer iedere keer :D

Mijn nichtje heeft trouwens wel eens € 250,- gewonnen met zon belspel...
 
lionel zei:
Inderdaad, valerie zwikkers is zeker de moeite waard:

(nsfw)

wie de fuk is dat? presenteert zij zo'n programma? Ik vind het btw wel knap hoe die lui maar door blijven ratelen. Soms gaan ze zover dat ze hun oma en familie erin gaan betrekken.
 
huckfinn zei:
wie de fuk is dat? presenteert zij zo'n programma? Ik vind het btw wel knap hoe die lui maar door blijven ratelen. Soms gaan ze zover dat ze hun oma en familie erin gaan betrekken.

Ze is de Ex van Bart de Graaf :D
 
Meeste presentatrices zijn idd wel goed paalbaar, en er zit een bij(weetniet meer welk kanaal,noch haar naam) die is echt BEELDSCHOON. Rood haar, mooie kaaklijn,leuke lach,mooie ogen...

Hoe dan ook,ik vind het maar oplichterij
 
CitizenDildo zei:
Meeste presentatrices zijn idd wel goed paalbaar, en er zit een bij(weetniet meer welk kanaal,noch haar naam) die is echt BEELDSCHOON. Rood haar, mooie kaaklijn,leuke lach,mooie ogen...

Hoe dan ook,ik vind het maar oplichterij

Nee man, die heeft zo´n zware k*tstem.... (stem lijkt verdacht veel op een ex van mij dus mede daarom zwaar irritant), Ze is meestal op sbs6 of net5.

Ik vind dat kleine blonde ding wel leuk, meestal op zaterdag bij sbs6
 
Ja ik vindt het ook erg irritant, maar er is zo een lief blond meisje en dan wil ik nog wel eens een paar minuten blijven kijken voordat ik verder zap :D
 
Pff vermoeiend is het om naar te luisteren...
 
Ja jongens, dit is ECHT nog nooit eerder voorgevallen!!! We zijn al ver over de zendtijd heen en er heeft nog NIEMAND gebeld?!!! Wil er dan niemand 1000 EURO? Ik zou er echt heel veel leuke dingen mee doen? Op vakantie gaan, euh,, ... weet jij nog wat cameraman hahaha, wat zeg je? Ja, hebben we een beller ? Nee? Nog niet?! Dit is echt... nou, ik sta hier echt van te kijken hoor...
 
huckfinn zei:
Ja jongens, dit is ECHT nog nooit eerder voorgevallen!!! We zijn al ver over de zendtijd heen en er heeft nog NIEMAND gebeld?!!! Wil er dan niemand 1000 EURO? Ik zou er echt heel veel leuke dingen mee doen? Op vakantie gaan, euh,, ... weet jij nog wat cameraman hahaha, wat zeg je? Ja, hebben we een beller ? Nee? Nog niet?! Dit is echt... nou, ik sta hier echt van te kijken hoor...


zo ongeveer gaat het ja :D
 
Whahaha belspellen, die komen altijd ter sprake in melige buien. Prachtig.
Ik kijk het zelf ook altijd, dan zap ik langs en dan is het iets van..

"AUT."

"Het heeft 4 wielen, in het engels is het car, je kunt ermee rijden. We weten dat het heel moeilijk is, maar je kunt 100 euro gegarandeerd winnen! Het enige wat je hoeft te doen is de 10 logo's vinden die in dit vak van 100 vakjes staan!. 100 euro mensen! Je kunt er zoveel mee doen! Een nieuwe auto, een nieuw huis, een wereldreis! Of je zet het gewoon op de bank en je leeft van de rente. Dit is je kans! Op de andere zender is Oprah bezig, dus niemand kijkt, daarnaast is iedereen op vakantie, dus jij bent de enige die kijkt.. bel NU!!"

Die vrouwen zijn trouwens wel altijd retegeil. Vooral als je 's avonds kijkt en dan ook nog die coïtusreclames erdoorheen... ahh.. urenlang rukvoer! :D
 
huckfinn zei:
Ja jongens, dit is ECHT nog nooit eerder voorgevallen!!! We zijn al ver over de zendtijd heen en er heeft nog NIEMAND gebeld?!!! Wil er dan niemand 1000 EURO? Ik zou er echt heel veel leuke dingen mee doen? Op vakantie gaan, euh,, ... weet jij nog wat cameraman hahaha, wat zeg je? Ja, hebben we een beller ? Nee? Nog niet?! Dit is echt... nou, ik sta hier echt van te kijken hoor...

Nieuwe carrière voor Huckfinn!!! :D
 
Tractortje zei:
Whahaha belspellen, die komen altijd ter sprake in melige buien. Prachtig.
Ik kijk het zelf ook altijd, dan zap ik langs en dan is het iets van..

"AUT."

"Het heeft 4 wielen, in het engels is het car, je kunt ermee rijden. We weten dat het heel moeilijk is, maar je kunt 100 euro gegarandeerd winnen! Het enige wat je hoeft te doen is de 10 logo's vinden die in dit vak van 100 vakjes staan!. 100 euro mensen! Je kunt er zoveel mee doen! Een nieuwe auto, een nieuw huis, een wereldreis! Of je zet het gewoon op de bank en je leeft van de rente. Dit is je kans! Op de andere zender is Oprah bezig, dus niemand kijkt, daarnaast is iedereen op vakantie, dus jij bent de enige die kijkt.. bel NU!!"

Die vrouwen zijn trouwens wel altijd retegeil. Vooral als je 's avonds kijkt en dan ook nog die coïtusreclames erdoorheen... ahh.. urenlang rukvoer! :D

DIE ZIJN DUS TERINGVERVELEND
kanker iiritant
die dingen beginnen al om elf uur
zit je daar lekker met je ouders te kijken krijg je dat op je beeldscherm
nee sorry ik ben er tegen
 
Back
Naar boven