MuscleMeat

Ben er toch niet klaar mee (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.

28taP

Audi, vide, tace, si tu vis vivere in pace
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
6 mrt 2008
Berichten
3.228
Waardering
5.530
Lengte
1m65
Massa
60kg
Vetpercentage
22%
Even een vers topic hè,het is tenslotte 2012.

Voor degenen die mij nog niet kennen ik ben dus Cringy. Van 29 % bf nog wat naar 21 % bf nog wat . Na de contest was ik iets minder enthousiast met als resultaat nu 30,3% bf....

Mijn doel nu is flink zakken met mijn vet en spieren erbij. Ik heb begeleiding en heb een voedingsschema op maat en hij heeft me ook geadviseerd over mijn trainingen. Ik ga voorlopig om de dag 45 min kt doen ,dan lower dan upperbody met 4x16 herhalingen voor elke oefening en 4 x in de week 45 min cardio,of na de training of in de ochtend op nuchtere maag. De eerste maanden goede voeding,veel herhalingen,flink cardio en genoeg rust. Daarna gaan we naar mijn lijf kijken en beginnen met bodybuilden,wel vrouwelijk houden en zien of en wanneer ik klaar ben voor een wedstrijd!

Dit is voorlopig mijn voeding:

1 Eiwitshake , 1/2 liter water, 1 zure appel

2 300 ml sojamelk/250 gr biokwark , 3 rijstwafels

3 Eiwitshake of 5 eieren zonder eigeel , 4 rijstwafels

4 1/2 blikje tonijn/ zalm met gemengde sla

5 200 gr rijst/volkoren spaghetti , 3/4 blikje tonijn/zalm/ 200 gr sojagehakt
Gemengde sla/ half blikje maïs/sperziebonen

6 250 gram biokwark , grapefruit

Ik ben vegetariër maar eet wel nog vis voorlopig. Over een paar weken wordt m'n schema wat meer uitgebreid maar nu eerst flink wat vet lozen.. Morgen ff foto's maken en meten om m'n beginstats compleet te maken. Morgen gaat ook mijn dieet in en zondag begin ik met de training.
 
Laatst bewerkt:
waarom zo hoog in je reps, vetverbranden doe je toch met je dieet en cardio, of doet die mythe van "toning" nog altijd de ronde?
 
Omdat ik de vorige keer hier heel goede resultaten mee heb behaald en over een tijdje ga ik minder reps doen. Ik heb zelf ervaren dat het geen mythe is,voor mij werkt het.
 
Waarom zo laat naar bed:p

Die 200 gram rijst is ongekookt gewogen?
 
Waarom rijstwafels ? Kun je niet beter een paar rijstwafels minder eten en wat meer eigeel ? (dooiers zijn tenslotte de kippen-embryo's in wording (als ze bevrucht zouden zijn), dus in feite gooi je de kuikentjes weg... onvoorstelbaar dat een vegetariër dat kan)
 
Abbo! Pfoe ik zou kotsen met zo een voedings schema, succes ermee patje! :D
 
Succes.


Uh. Je komt ook uit limburg? :)


Hoi:cool:
 
Zou veel meer groenten eten, dat vult ook lekker.

En die 16 reps is eerst om weer aan krachttraining te wennen zeker?
 
Ga zeker volgen. :)

Zo'n voedingssschema zou ik ook niet volhouden. En is het niet wat weinig?
 
Pfoe das niet veel meid (jaja moet ik zeggen...). Zou er om het vol te houden echt een paar kilo groene groenten bij gooien... Succes, ik volg! :)
 
Dit is even voor 2 weekjes ,dan komt er meer bij gelukkig en natuurlijk een junkdag he he... Ja dat vind ik zeker moeilijk kuikentjes weggooien wat dacht jij dan. Ik koop wel biologische eieren !

Zo net gemeten en foto's gemaakt.

Beginstats :

Lengte : 165 cm
Gewicht : 61,5
BF : 30,3%

Onderwijdte borst : 77 cm
Taille smalst : 72,5 cm
Taille navel : 81 cm
Heupbot : 90,5 cm
Zadeltas : 98 cm
Bovenbeen : 58,5 cm
Bovenarm : 27,5 cm


[afbeelding niet meer beschikbaar]. [afbeelding niet meer beschikbaar]. [afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Succes met je doelen, gaat je zeker wel lukken !
 
Dat is geen 30%.. 25% lijkt me dat eerder. Je ziet er goed uit hoor.
 
Valt inderdaad mee voor zo lang niet trainen. Grote kans dat je zo weer op je oude niveau zit.

Ik lees mee!
 
Is dat 30%? Wel wat minder toch?
 
Lijkt mij ook minder dan 30, alleen bij vrouwen stuk moeilijker schatten dan bij mannen.
Hoe heb je gemeten?
 
Ziet er al goed uit hoor!
 
Hoe heb je dat gemeten?

Goede basis hoor
 
Ja ik vind het zelf qua uitzien wel meevallen tegenover vorige keer,is nog best strak, niet bubbelig in het vet maar strak in het vet. Het is gemeten met de tang.

Ik heb ook wel iets gedaan maar onregelmatig,dan 4 x in de week dan weer weken niet... Misschien heeft dat wel geholpen ;-) .
 
op hoeveel punten? hoe hard is er geknepen?
Sommige mensen kunnen dat echt niet.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven