XXL Nutrition

Peiling Ben ik de enige die ....... (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Ben ik de enige de veel weet van de vauna en vlora? (meer dan een bioloog)
 
Ben ik de enige die zijn eigen wijnglazen meebrengt naar de sportschool?
Ik neem altijd jouw vrouw mee.

ashton kutcher burn GIF
 
Ben ik de enige die incline dumbbell meer kan pushen dan incline barbell (meer kilos en daarop meer res)? Ik dacht juist dat dumbbel press in algemeen zwaarder is dan barbell
 
Die weet dat gladiatoren in de oudheid strict vegetarisch waren en as van mensenbotten en kolen tot zich namen ?
 
Ben ik de enige die incline dumbbell meer kan pushen dan incline barbell (meer kilos en daarop meer res)? Ik dacht juist dat dumbbel press in algemeen zwaarder is dan barbell
Komt wel als je zwaarder gaat trainen. Ik gebruik 54kg DB's, maar kan meer met halter drukken dan 108kg.
 
Komt wel als je zwaarder gaat trainen. Ik gebruik 54kg DB's, maar kan meer met halter drukken dan 108kg.
Met dumbbells pak ik 32KGs en met barbell 50KG (zelfde aantal reps). Denk niet dat dit valt onder ‘zwaarder trainen’. Kan dit wellicht komen door mijn lengte? Ik heb altijd erg veel moeite met het afhalen van de barbell in het begin, vooral bij incline

Ik weet niet of het normaal is maar met flat is het juist andersom. Flat barbell push ik 70kg voor 10 reps en dumbbells red ik 30kgs niet.
 
Back
Naar boven