Fitness Seller

Ben ik de enige..?? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

MUSCLE FOREVER

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
2 sep 2007
Berichten
1
Waardering
0
Beste mensen hier...ik heb een vraag.:cool:
Ik heb GG & ELP producten in het verleden gebruik en met tevredenheid:D:D
echter in de laaste tijd lijkt alsof de kwaliteit van de producten minder is.:mad:
ben ik de enige met minder resultaten.??:(
Alvas bedankt
Muscle Forever:p
 
Verminderde resultaten moet je toch echt bij jezelf zoeken, waarom moet dit dan meteen aan de gear liggen.



in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.
 
Je moet je eerste kuren niet met je latere kuren vergelijken....althans de resultaten dan.
Je resultaten worden natuurlijk ook minder....anders had je nu 200kg gewogen ofzo.
 
de eerste keer is altijd het leukst, dat is met alles zo, coïtus drugs drank daarna wordt het gewenning en raakt je lichaam er aan gewend.

vooral met as is dit zo, je lichaam raakt gewend aan de stoffen en dus moet je hoger doseren na verloop van tijd om het zelfde resultaat te krijgen.
 
Laatst bewerkt:
vooral met as is dit zo, je lichaam raakt gewend aan de stoffen en dus moet je hoger doseren na verloop van tijd om het zelfde resultaat te krijgen.


OF langer off gaan ;)
 
de eerste keer is altijd het leukst, dat is met alles zo, coïtus drugs drank daarna wordt het gewenning en raakt je lichaam er aan gewend.

vooral met as is dit zo, je lichaam raakt gewend aan de stoffen en dus moet je hoger doseren na verloop van tijd om het zelfde resultaat te krijgen.


DUDE ???
:D:D:D
 
Nogal logisch. Als je met je 5e en 6e kuur evenveel resultaat zou halen als met je eerste 2 kuren zouden we allemaal na 3 jaar 150+ wegen.. ;)
 
Je moet je eerste kuren niet met je latere kuren vergelijken....althans de resultaten dan.
Je resultaten worden natuurlijk ook minder....anders had je nu 200kg gewogen ofzo.

Ja dat zeg ik.. :D
 
ik merk niet teveel verschil, ik moet wel zeggen, ik merk wel verschil tss GG test en Aburaihan, maaaaaar dat kan liggen aan het lot wat ik toen eens heb gehad, ik had amps van lot 007. ik zetten er 2 per week en eerste week 4, toen las ik dat dat lot overgedoseerd was, dat vind je zelfs nu nog op google, 366mg/ml zat daarin, damn shit hoe ik ging!!!

maar voor de rest GG is zeker de goeie keus,hoor ik geen klachten over...
 
Nogal logisch. Als je met je 5e en 6e kuur evenveel resultaat zou halen als met je eerste 2 kuren zouden we allemaal na 3 jaar 150+ wegen.. ;)


jammer dat het zo niet is e.

ontopic: blijf er eens twee jaar af en het zal weer veel meer efect hebben
een menselijk lichaam wend aan alles man ook aan aas
 
Nogal logisch. Als je met je 5e en 6e kuur evenveel resultaat zou halen als met je eerste 2 kuren zouden we allemaal na 3 jaar 150+ wegen.. ;)

Wil je me aub niet nalullen?:finger: :D
 
JA jongens, als jullie weten dat Big Maus de weg is, moet je niet vragen hoe we moeten lopen:cool:

Ik dank je, mijn trouwe volgeling....
 
Verminderde resultaten moet je toch echt bij jezelf zoeken, waarom moet dit dan meteen aan de gear liggen.



in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.

Precies. Slotje dus.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven