Fitness Seller

ben ik egoisties of vastberaden

Bezoekers in dit topic

Ik zou dit zelf niet snel op deze manier doen, maar als jij je er goed bij voelt en je toekomstige achter je blijft staan, why not?
 
heerlijk al dat commentaar mijn vrouw staat er nu na 2 weken volledig achter tof chickkie toch ?

Waarom vraag je het dan? Als je vrouw erachter staat ben je niet egoistisch bezig. Simpel. Of je gezond bezig bent is een tweede.. niet mee eten met het diner op je ****ing bruiloft is op z'n zachts gezegd apart.
 
als zij volledig achter jou besluit staat, waarom kom je het hier dan vragen?

ik vind het te overdreven (alsof je ieder jaar trouwt:rolleyes:) geniet en neem lekker een stuk taart.
 
gewoon eten dat moet je doen en zelfs een pilsje drinken of een glas wijn je trouwt tenslotte maar een keer eeuh dat is de bedoeling toch???
 
gewoon eten dat moet je doen en zelfs een pilsje drinken of een glas wijn je trouwt tenslotte maar een keer eeuh dat is de bedoeling toch???

niet zo 2006 lullen he , 2 keer trouwen kan ook
 
als zij volledig achter jou besluit staat, waarom kom je het hier dan vragen?

ik vind het te overdreven (alsof je ieder jaar trouwt:rolleyes:) geniet en neem lekker een stuk taart.

Het is ook een gewetens kwestie en ik was nieuwschierig naar jullie opinie
 
leer toch eens schrijven zeg...
 
Het is ook een gewetens kwestie en ik was nieuwschierig naar jullie opinie


ik ka hieruit opmaken dat het aan je knaagt, dus geniet nou maar voor de volle 100% van die mooie dag, want ik weet zeker dat je er achteraf spijt van krijgt.


99% van de members vindt dat je overdrijft, dat wil volgens mij wel iets zeggen...;)
 
duidelijk verhaal thnx voor jullie meningen
 
Zal mijn mening niet posten ! :klink::zuip::bierbang::meal::brew::popcorn::rocker2::rocknana::doggy:


:kots:
 
Ik zit momenteel vollop in de voorberijding maar ik ga trouwen nu heb ik mijn toekomstige vrouw medegedeeld dat ik niet van de bruidstaart zal eten en ook niet met het dinee mee eet . Ben ik egoisties ??? of vastberaden ( ik zelf vindt dat ik gewoon vastberaden ben en dat een relatie is gebasseerd op geven en nemen toch ?????

voorbereiding.


Mijn mening;

ik vind het aan de ene kant heel goed van je! maar aan de andere kant het is maar 1 x in je leven en geniet er dan gewoon ook van. Dat stukje taart pak je gewoon een hapje van en zie dat diner als even een boost voor je verbranding.
 
1 dag maakt niets uit als je nog pakweg 3 weken tijd hebt om de schade te herstellen. Het maakt wel uit als je in de laatste week zit. Dus... eenvoudige keuze.

Een wedstrijd waar je net tweede wordt door een stom stuk taart zou later ook jammer zijn.

Trouwens ff korte spellingles:

voorberijding => voorbereiding
egoisties => egoïstisch
nieuwschierig => nieuwsgierig
 
Als je in wedstrijdvoorbereiding zit groot gelijk...als je aant bulken bent..ook groot gelijk :) Maar dan weet je zelf wel da het absoluut geen kwaad kan...
 
lol , de massa die hij op de borst heeft krijg jij in 20 jaar nog niet op je hele lichaam.
En daarom is het nodig niet te eten op je trouw?

Komaan zeg, cutten in een wedstrijdvoorbereiding, ok, maar niet mee eten met het diner en geen taart eten, das gewoon overdreven. Neem dan een klein stukje taart en eet je bord niet leeg bij het diner.

Ja, 2de worden op een wedstrijd door een stuk taart zou spijtig zijn, maar niet mee eten op de mooiste dag van je leven (waarvan je er hopelijk maar één hebt) is nog een stuk spijtiger.
 
En daarom is het nodig niet te eten op je trouw?

Komaan zeg, cutten in een wedstrijdvoorbereiding, ok, maar niet mee eten met het diner en geen taart eten, das gewoon overdreven. Neem dan een klein stukje taart en eet je bord niet leeg bij het diner.

Ja, 2de worden op een wedstrijd door een stuk taart zou spijtig zijn, maar niet mee eten op de mooiste dag van je leven (waarvan je er hopelijk maar één hebt) is nog een stuk spijtiger.

ergens heb je natuurlijk wel gelijk.maar vind het beetje dom om hem met zijn alle af te zeiken.of jij dat nou ook deed of niet maakt niet veel uit.heb eerder respect voor hem dat hij op zon belangrijke dag zelfs nog taart laat staan.
 
Back
Naar boven