MuscleMeat

ben ik egoisties of vastberaden

Users who are viewing this thread

Robins

Advanced Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
17 mrt 2006
Ben je in voorbereiding van de Mister Olympa of de Universe?Of doe je mee om de felbegeerde plastic bokaal inclusief 5 tegoedbonnen in Krommezand?

Get a ****ing life. Mijn god zeg.

Hoe triest ben je dan als je de dingen niet in perspectief kan zien.

Xto

Freaky Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
9 jun 2006
Lengte
1m82
Ben je in voorbereiding van de Mister Olympa of de Universe?Of doe je mee om de felbegeerde plastic bokaal inclusief 5 tegoedbonnen in Krommezand?

Yep, je bent echt een Asshole geworden! :yes:

Antropoid

El Jefe de la tribu
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
11 jun 2003
Lengte
1m80
Massa
89kg
Vetpercentage
14%
Ja egoistisch nee. Idioot of bizar ja dat wel. Maar goed het is jou bruiloft. Bedenk alleen dat je achteraf vaak meer spijt krijgt van dingen die je niet gedaan hebt dan dingen die je wel gedaan hebt. Trouwen doe je in principe maar een keer terwijl er meerdere wedstrijden kunnen volgen.

roxxe

Massive Warrior
+15 jaar member
Lid geworden
9 mei 2004

:stupid:

SHUTTERSPEED

Enormous Athlete
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
13 jun 2005
je kunt ook een eiwitbrood nemen van die ex bb-er die bakker is geworden ;)

deurklink

Ripped Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
1 mrt 2005
Ik zou gewoon niet trouwen, al die stress dat komt je hardheid echt niet ten goede!

Bouwens

Jehova's getuige
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
9 feb 2005
Een wedstrijd waar je net tweede wordt door een stom stuk taart zou later ook jammer zijn.

2e worden doe je niet door een stukje taart. Als je 2e wordt door 1 stukje taart heb je het imo ergens anders ook laten liggen.

Koning Eenoog

Incognito
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
16 okt 2002
Lengte
2m30
Massa
160kg
Vetpercentage
1%
Zwaar overdreven. Dude je gaat trouwen man, dat hoort 1 van de mooiste dagen van je leven te zijn. Niet eten van de bruidstaart is een flinke dis tegen het meisje waar je de rest van je leven mee gaat delen en in mijn ogen ook echt een foute actie.

SanderM

Huge Freak
+10 jaar member
Lid geworden
20 feb 2006
IMO draaf je door..

hij draaft zeker door. je hoeft toch geen hele taart te eten? damn.
desnoods ga je een kwartier langer cardio doen(meer coïtus of wilde je ook geen coïtus hebben zodat je dan ook geen massa verliest?) zodat je meer kcal verbrand hebt en je kan het stukje verantwoord nemen.

(dit topic laat een van de redenen zien waarom ik geen bodybuilder ben :o)

Big-T

Administrator
Admin
Founder - R.I.P.
+15 jaar member
Lid geworden
7 okt 2002
2e worden doe je niet door een stukje taart. Als je 2e wordt door 1 stukje taart heb je het imo ergens anders ook laten liggen.
Als die koolhydraten in de laatste dagen binnenkomen kan je flink vocht gaan vasthouden, kan toch wel een ersntige invloed hebben. Maar ik had het eerder over de taart+het andere eten dat hij zou binnenkrijgen.

Bouwens

Jehova's getuige
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
9 feb 2005
Als die koolhydraten in de laatste dagen binnenkomen kan je flink vocht gaan vasthouden, kan toch wel een ersntige invloed hebben. Maar ik had het eerder over de taart+het andere eten dat hij zou binnenkrijgen.

Ja maar het zijn voor hem toch nog niet de laatste dagen dan? Tijd zat om daar wat aan te kunnen doen :)

Het andere eten kan ik niets over zeggen omdat ik niet weet wat de samenstelling is.

flowergrrl

..:: evil bunny ::..
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
18 sep 2006
Ben het eens met bijna iedereen hier, je trouwt (als het goed is) maar één keer en niet mee eten van de bruidstaart of met het diner is imo toch enigszins overdreven.

3XL

Senior Moderator
Super Mod
+15 jaar member
Lid geworden
7 okt 2002
Beetje soft van je dat je de bruiloft niet uitstelt tot na de wedstrijd :(

riggard

Huge Freak
+10 jaar member
Lid geworden
8 jun 2006
Lengte
1m90
Massa
103kg
Vetpercentage
12%
zou gewoon lekker feesten, je kan er een beetje opletten, maar tis een van de belangrijkste dagen in je leven joh, en die paar stukjes taart worden echt niet meteen omgezet in vet, let gewoon wel wat op je eten binnen de mogelijkheden die je hebt, maar maak je verder niet te druk.

Cherry

Dutch Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
15 jul 2006
:eek:! dit ga je niet meene?! als het goed is trouw je maar 1 x ...
wilt ze uberhaupt nog wel zo?

Naar boven