MuscleMeat

ben ik egoisties of vastberaden (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ergens heb je natuurlijk wel gelijk.maar vind het beetje dom om hem met zijn alle af te zeiken.of jij dat nou ook deed of niet maakt niet veel uit.heb eerder respect voor hem dat hij op zon belangrijke dag zelfs nog taart laat staan.
Hij vroeg er specifiek onze menig over, dus dat geeft iedereen het recht hem hierover af te zeiken:p
 
Ik zit momenteel vollop in de voorberijding maar ik ga trouwen nu heb ik mijn toekomstige vrouw medegedeeld dat ik niet van de bruidstaart zal eten en ook niet met het dinee mee eet . Ben ik egoisties ??? of vastberaden ( ik zelf vindt dat ik gewoon vastberaden ben en dat een relatie is gebasseerd op geven en nemen toch ?????

je ken tog een hap van die taart neme en dan in de plee je finger in je keel steke en het weer uitkotse zo ben je helemaal niet egowisties en kreig je ook geen onnodige kaloriejen binne.

ja tog?
 
ik zou op de trouwdag gewoon mee eten, die kcals brand je er in de wittebroodsweken zo af ;)
 
je ken tog een hap van die taart neme en dan in de plee je finger in je keel steke en het weer uitkotse zo ben je helemaal niet egowisties en kreig je ook geen onnodige kaloriejen binne.

ja tog?
idd op z'n marky's noemt dat
 
Ik vind dit ook te ver gaan, eet gewoon lekker en geniet. Als je gewoon één stukje taart eet en je lekker te buiten gaat aan salades en kip/vis is er toch niks aan de hand?
 
??? Vent toch... je moest je schamen

Als je zelfs op zo'n belangrijke dag meer aan je dieet denkt dan aan je vrouw en als je weigert mee te feesten op jullie eigen feest, dan wens ik je veel geluk hoor...

En je kon trouwens ook bij voorbaat een feest georganiseerd hebben met gezonde en voedzame kost, er zijn trouwpartijen genoeg met bv een grote barbeque of een koud buffet...

Maar vlakaf tegen je aanstaande zeggen dat je niet meedoet ?
Ben je wel zeker dat je wil trouwen ?
Waar moet dat heen man, psychiatrie of advocaat ?
 
ik vind het freaky!
 
je mag je zeker schamen. wat een idioot topic zeg. geniet toch gewoon (met volle teugen) van je trouwdag, je vrouw zal het zeker waarderen. vergeet niet dat een trouwdag voor een vrouw meestal nog een stuk belangrijker is dan voor de man.
 
ach, zo'n huwelijk wordt ook zwaar overschat
 
ach, zo'n huwelijk wordt ook zwaar overschat

Akkoord, daarom trouw ikzelf ook niet. Maar als je dan toch die keuze maakt, moet je het doen zoals het hoort en niet onnozel gaan doen.
 
Zwaar overdreven van TS. Tegen het obsessieve aan
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Volgens mij had je beter je barbell ten huwelijk kunnen vragen
 
Ik zit momenteel vollop in de voorberijding maar ik ga trouwen nu heb ik mijn toekomstige vrouw medegedeeld dat ik niet van de bruidstaart zal eten en ook niet met het dinee mee eet . Ben ik egoisties ??? of vastberaden ( ik zelf vindt dat ik gewoon vastberaden ben en dat een relatie is gebasseerd op geven en nemen toch ?????

Aan de ene kant kan ik me niet voorstellen dat de bruiloft verpest wordt als jij iets anders eet als de rest van de gasten.
Maar aan de andere kant moet je wel ff nadenken of een klein stukje taart echt veel uitmaakt. 1 stukje taart voor de vorm (en een fotootje van het tafereel voor het nageslacht) en de rest van de dag aan de kwark en droge kipfilet. :D Dat lijkt me best een aardig compromis.
Zo doe je je aanstaande vrouw een plezier zonder dat je je wedstrijdvoorbereiding verdoet.

Wat je ook kan doen is dat je alle bruiloftgasten gewoon de hele dag hetzelfde laat eten als jij doet. Dan valt het niet op als iedereen aan de droge kip en kwark zit. :D
 
waarom eet je niet mee en doe je extra cardiosessie
 
nee je draaft niet door! wedstrijd dieet moet je gewoon 1000% geven..
 
Als jij geen taart wil eten neem je geen taart, simpel :D

Neem een lekker eiwitshake ofzo :thumbup: :D
 
Vergeet niet als jij niets gaat mee eten of iets anders gaat eten de mensen dit makkelijk ter herinnering zullen houden en er mss gaan mee lachen.. Kijk gewoon naar niets als je trouwt.
 
Back
Naar boven