AndroidHealthClinic

ben ik egoisties of vastberaden (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ben je in voorbereiding van de Mister Olympa of de Universe?Of doe je mee om de felbegeerde plastic bokaal inclusief 5 tegoedbonnen in Krommezand?

Get a ****ing life. Mijn god zeg.

Hoe triest ben je dan als je de dingen niet in perspectief kan zien.
 
Ben je in voorbereiding van de Mister Olympa of de Universe?Of doe je mee om de felbegeerde plastic bokaal inclusief 5 tegoedbonnen in Krommezand?

Get a ****ing life. Mijn god zeg.

Hoe triest ben je dan als je de dingen niet in perspectief kan zien.

Yep, je bent echt een Asshole geworden! :yes:
 
Ja egoistisch nee. Idioot of bizar ja dat wel. Maar goed het is jou bruiloft. Bedenk alleen dat je achteraf vaak meer spijt krijgt van dingen die je niet gedaan hebt dan dingen die je wel gedaan hebt. Trouwen doe je in principe maar een keer terwijl er meerdere wedstrijden kunnen volgen.
 
Ben je in voorbereiding van de Mister Olympa of de Universe?Of doe je mee om de felbegeerde plastic bokaal inclusief 5 tegoedbonnen in Krommezand?

Get a ****ing life. Mijn god zeg.

Hoe triest ben je dan als je de dingen niet in perspectief kan zien.
:stupid:
 
je kunt ook een eiwitbrood nemen van die ex bb-er die bakker is geworden ;)
 
Ik zou gewoon niet trouwen, al die stress dat komt je hardheid echt niet ten goede!
 
Een wedstrijd waar je net tweede wordt door een stom stuk taart zou later ook jammer zijn.


2e worden doe je niet door een stukje taart. Als je 2e wordt door 1 stukje taart heb je het imo ergens anders ook laten liggen.
 
Zwaar overdreven. Dude je gaat trouwen man, dat hoort 1 van de mooiste dagen van je leven te zijn. Niet eten van de bruidstaart is een flinke dis tegen het meisje waar je de rest van je leven mee gaat delen en in mijn ogen ook echt een foute actie.
 
IMO draaf je door..

hij draaft zeker door. je hoeft toch geen hele taart te eten? damn.
desnoods ga je een kwartier langer cardio doen(meer coïtus of wilde je ook geen coïtus hebben zodat je dan ook geen massa verliest?) zodat je meer kcal verbrand hebt en je kan het stukje verantwoord nemen.

(dit topic laat een van de redenen zien waarom ik geen bodybuilder ben :o)
 
2e worden doe je niet door een stukje taart. Als je 2e wordt door 1 stukje taart heb je het imo ergens anders ook laten liggen.
Als die koolhydraten in de laatste dagen binnenkomen kan je flink vocht gaan vasthouden, kan toch wel een ersntige invloed hebben. Maar ik had het eerder over de taart+het andere eten dat hij zou binnenkrijgen.
 
Als die koolhydraten in de laatste dagen binnenkomen kan je flink vocht gaan vasthouden, kan toch wel een ersntige invloed hebben. Maar ik had het eerder over de taart+het andere eten dat hij zou binnenkrijgen.

Ja maar het zijn voor hem toch nog niet de laatste dagen dan? Tijd zat om daar wat aan te kunnen doen :)

Het andere eten kan ik niets over zeggen omdat ik niet weet wat de samenstelling is.
 
Ben het eens met bijna iedereen hier, je trouwt (als het goed is) maar één keer en niet mee eten van de bruidstaart of met het diner is imo toch enigszins overdreven.
 
Beetje soft van je dat je de bruiloft niet uitstelt tot na de wedstrijd :(
 
zou gewoon lekker feesten, je kan er een beetje opletten, maar tis een van de belangrijkste dagen in je leven joh, en die paar stukjes taart worden echt niet meteen omgezet in vet, let gewoon wel wat op je eten binnen de mogelijkheden die je hebt, maar maak je verder niet te druk.
 
:eek:! dit ga je niet meene?! als het goed is trouw je maar 1 x ...
wilt ze uberhaupt nog wel zo?
 
Back
Naar boven