MuscleMeat

ben ik egoisties of vastberaden (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Wat dacht je van helemaal afblazen.

Trouwen staat gelijk aan een overgedoseerde spuit met oestrogeen direct in de bloedbaan inspuiten. Met een halfwaardetijd waar je u tegen zegt.
 
imo kansloos...Hangt er dan zoveel van die wedstrijd af?
 
Imo ben je gewoon gestoord dat je over zoiets zelfs nadenkt, trouwen doe je toch niet elke dag.Vergeet je wedstrijd voor een paar dagen.

Echt en die reacties van sterke geest gaan in mijn ogen nergens over.
 
gast, ga gewoon een dag of 2 voor de trouw carbloos, dan kan je die trouwdag zien als een soort carb-up/junk dagje, en als je dan je wedstrijd nog verliest lag het echt aan wat anders hoor.

zo moeilijk inplannen kan het nou toch niet zijn, of was jij die gozer die alles deed met de coach? zelf nadenken af en toe kan ook geen kwaad hoor ;)
 
Je eigen trouwerij vergelijken met een wedstrijdje, imo totaal belachelijk. Wat boeit die ene wedstrijd nou.
 
Ik zit momenteel vollop in de voorberijding maar ik ga trouwen nu heb ik mijn toekomstige vrouw medegedeeld dat ik niet van de bruidstaart zal eten en ook niet met het dinee mee eet . Ben ik egoisties ??? of vastberaden ??
Je bent er één vergeten........obsessief!

Doe gewoon een keertje mee man, later lach je om jezelf.....
 
Wat een bullshit om niet van die taart te eten. Ik denk dat je er spijt van zal krijgen......
Ik zou op zijn minst toch een stukje eten, ook al is het maar 3 cm breed. Tis je trouwfeest en je wilt toch niet zeggen dat je niet met volle teugen van je eigen feest gaat genieten.

edit: Op je huwelijksnacht verbrand je toch weer een hoop kcal. :o
 
Laatst bewerkt:
Blok, kerel,

dit gaat te ver... :D
 
Laatst bewerkt:
neem gewoon stukkie taart zeg. Je hoeft geen hele taart te eten en eet mee met de maaltijd zal toch ook niet alleen bestaan uit carbs en vet of wel.

Je moet genieten op die dag. Ik vind het wat overdreven hoe je nu doet.
 
Inderdaad geniet van die dag. Je trouwt niet elke dag..
 
Ik zit momenteel vollop in de voorberijding maar ik ga trouwen nu heb ik mijn toekomstige vrouw medegedeeld dat ik niet van de bruidstaart zal eten en ook niet met het dinee mee eet . Ben ik egoisties ??? of vastberaden ( ik zelf vindt dat ik gewoon vastberaden ben en dat een relatie is gebasseerd op geven en nemen toch ?????

je aanstaande valt waarschijnlijk niet op je inteligentie...:rolleyes:
 
Ik zit momenteel vollop in de voorberijding maar ik ga trouwen nu heb ik mijn toekomstige vrouw medegedeeld dat ik niet van de bruidstaart zal eten en ook niet met het dinee mee eet . Ben ik egoisties ??? of vastberaden ( ik zelf vindt dat ik gewoon vastberaden ben en dat een relatie is gebasseerd op geven en nemen toch ?????

Dit is echt geschift! Eet gewoon lekker mee en maak er een relaxte dag van.

Tip: laat een speciale tonijntaart maken, dan kun je zonder problemen van de taart eten!
 
Ze trappen er allemaal in
 
ik eet ze helemaal op verdomme
eten moet je doen!
 
Back
Naar boven