AndroidHealthClinic

ben ik nou een ecto?

Bezoekers in dit topic

Onslow

Gelsenkirchen
Elite Member
Challenge x5
15 jaar lid
Lid geworden
16 mrt 2005
Berichten
13.030
Waardering
7.141
ik ben 1.73 en woog op mijn zwaarst 79kg. dit na een aantal jaren trainen. je zou dus denken een echte ecto.
maar het komt omdat ik zeer slecht eet, dan kan toch zelfs een endo niet aankomen?
nu ben ik veel afgevallen, woog 1 week terug 74,3... een dieptepunt in een half jaar tijd. nu na 1 week heb ik een schema gemaakt voor het eerst waar ik me echt aanprobeer te houden. ben ook van de stress en gezeik af. en nu weeg ik meteen 76kg.

ik ben dan toch geen ecto, want een ecto komt toch heel moeilijk aan? ik kom juist wel goed aan als ik maar goed eet.
 
Jah ga eten dan!, maar niemand ( bijna ) is 100% een ecto dus je zou een ecto - meso kunnen wezen, maar wat maakt het uit groeien moeten we allemaal.
 
Wat maakt het uit? Ga trainen/eten ipv zinloze topics maken...
 
Precies dat stomme ecto gelul hou je daar niet zo aan vast.
 
What's in a name... Kijk gewoon in de spiegel en kijk of het goed is of niet
 
Hahah je komt over als een onzeker meisje bro :D

Voldoe je aan deze voorwaarden ben je ecto imo :
Lange armen en benen, ****ing dunne polsjes en enkels... hele smalle iele bouw, als je voorover bukt kun je mooi je ruggengraat zien etc. dun uitgerekt gezicht en heel lage vet% (dit hoeft niet percee).

Ohjah en een saté stok nek.
 
Homer17 zei:
Hahah je komt over als een onzeker meisje bro :D

Voldoe je aan deze voorwaarden ben je ecto imo :
Lange armen en benen, ****ing dunne polsjes en enkels... hele smalle iele bouw, als je voorover bukt kun je mooi je ruggengraat zien etc. dun uitgerekt gezicht en heel lage vet% (dit hoeft niet percee).

Ohjah en een saté stok nek.


thats me, hoewel nu ik iets ouder word lijk ik wel wat meer vet aan te zetten.
 
Jup dat heb ik ook , 100% ecto , maar ja je kan er niets aan veranderen !gewoon Keidhard trainen, schompes veel eten en goed rust pakken.
Ik vind het alleen soms wel behoorlijk fustrerend dat het allemaal zo langzaam gaat en bij me sportmaatjes een stuk sneller!
Maar ja dit geeft mij ook vaak weer meer motivatie om harder te trainen als zij lopen te lantefanteren !
 
Als je twijfelt, dan kan het niet missen: rasechte ecto!
 
oke, ik weet nu dat ik geen ecto ben, maar meer neig naar meso. ik kom redelijk aan ALS ik goed eet, heb geen ecto bouw...
kijk dit is weer goed voor mijn eetmotivatie,vandaar!
 
PreludE zei:
oke, ik weet nu dat ik geen ecto ben, maar meer neig naar meso. ik kom redelijk aan ALS ik goed eet, heb geen ecto bouw...
kijk dit is weer goed voor mijn eetmotivatie,vandaar!

zet m gewoon op kerel!
 
Homer17 zei:
Voldoe je aan deze voorwaarden ben je ecto imo :
Lange armen en benen, ****ing dunne polsjes en enkels... hele smalle iele bouw, als je voorover bukt kun je mooi je ruggengraat zien etc.
Ohjah en een saté stok nek.

Deze eigenschappen heb ik, maar ik zet toch makkelijk vet aan. Ben ik dan een ecto-endo :P
 
lynch.jpg


:wave: :( :sad:
 
PreludE zei:
ik ben 1.73 en woog op mijn zwaarst 79kg. dit na een aantal jaren trainen. je zou dus denken een echte ecto.

Denk je dat echt ? ? ?

Lichaams gewicht tov lengte zegt namenlijk niet veel over het somatotype (voor wie daar al waarde aan hecht). Lichaamsbouw zegt meer.

Dus ben je van je zelf lang/slungelig? (op volwassen leeftijd)
Zijn je ledematen uit verhouding met je romp (te lang)?

Als je die twee vragen met ja kan beantwoorden dan zou je jezelf onder de ecto's kunnen indelen. Antwoord je met nee, dan kom je net eens in de buurt van een ecto.

Je geeft trouwens aan dat je op je zwaarst 79kg woog, hoe lang jheb je er over gedaan om op dat gewicht te komen ? want je zou natuurlijk ook gewoon een hardgainer kunnen zijn, alhoewel de meeste zelfbenoemde hardgainers eigenlijk te weinig eten en zoals je zelf al zegt eet je niet goed.
 
SuperKnurft zei:
dat bestaat niet :o


Dan ben ik iets heel speciaal :p

Maja ben ook nog niet volgroeid, mss dat men beenderen nog breder worden ?
 
Back
Naar boven