MuscleMeat

Ben ik nou gek of...

Bezoekers in dit topic

RawBas

Freaky Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Waardering
194
is de NOS het gewichtheffen aan het boycotten tijdens de Olympische spelen?
Ik heb nog geen barbell de lucht in zien gaan namelijk op de Nederlandse zender.

ik ook niet. Maar gelukkig kun je het allemaal online zien

Ik ook niet bij de NOS. Maar op Eurosport houden ze er wel van.

In België is het ook gene vetten :)

En wat je dan wel ziet op tv over gewichtheffen is om te lachen met het gewichtheffen.

Moesten ze datzelfde doen met bv. voetbal zouden ze een paar 1000 boze supporters aan de deur hebben.

Nauwelijks markt voor, en geen deelnemende landgenoten. Nuff said. Men zend liever de hippische sporten of softbal (haha) uit.

Online kan je overigens nagenoeg wel alles volgen. Ook via de NOS.

is de NOS het gewichtheffen aan het boycotten tijdens de Olympische spelen?
Ik heb nog geen barbell de lucht in zien gaan namelijk op de Nederlandse zender.

Geen Nederlandse deelnemers dan kan je lang wachten tot ze een sport uitzenden die commercieel amper interessant is. Het zal toch bijna altijd atletiek, turnen, zwemmen, roeien, voetbal, judo, wielrennen wat je te zien krijgt en dan nog aangevuld met wat sporten waar Nederlanders op uitkomen zoals paardensport, waterpolo, hockey, beach volleybal etc.

Eerst de grote sporten dus en daarna nog wat kleinere sporten die redelijk wat kijkers kunnen trekken. In Athene werd volgens mij wel nog wat gewichtheffen uitgezonden, zij het summier. Nu denk ik dat ze het gewoon overlaten aan Eurosport.

Ik snap de commerciele redenering wel, maar hoe moet een sport ooit bredere aandacht krijgen als de media het volledig links laat liggen.
Het zou enig lef tonen van de NOS als ze in ieder geval iets er van uit zouden zenden.
Ik zit nu toch ook regelmatig naar sporten te kijken dat ik denk hoe verzin je het op de Olympische spelen?

Ik snap de commerciele redenering wel, maar hoe moet een sport ooit bredere aandacht krijgen als de media het volledig links laat liggen.
Het zou enig lef tonen van de NOS als ze in ieder geval iets er van uit zouden zenden.
Ik zit nu toch ook regelmatig naar sporten te kijken dat ik denk hoe verzin je het op de Olympische spelen?

Het boeit ze geen ene zak bij de NOS, daar kan je van op aan. Dat ze kleinere sporten uitzenden is al een wonder, NOS is groots in herhalingen van hoogtepunten en flitsjournaals deze OS. Ook al verdienen ze dan wel lof voor de twaalf live kanalen die te zien zijn via internet. Maar het belichten van de minder populaire sporten zullen ze niet snel doen.

[Link niet meer beschikbaar]

Wie is er nu geinteresseerd in dat stelletje krachtpatsers in lycra ?

Straks moeten ze synchroon zwemmen ook nog uitzenden, want daar hebben we wel medaille kansen. (of een live verslag van het zeilen ... gaaaaaap)

Ik vind het trouwens wel grappig van die Kees Jansma die speciaal NIET naar voetbalwedstrijden ging omdat je het hele jaar al voetbal ziet en je nu een keer wat anders wilt zien. Bravo.

Tekenend vond ik wel dat terwijl Usain Bolt een nieuw wereldrecord liep op de 100 meter, de NOS doodleuk voetbal uitzond (Nederland-Argentinië).

Voor veel sporten (waaronder atletiek) zijn de Olympische Spelen het absolute hoogtepunt: besteed er dan tenminste eens in de 4 jaar aandacht aan!

Maar nee....: weer voetbal, nadat we deze zomer nota bene al het WK hebben gehad en een Olympische titel binnen het voetbal totaal geen aansprekende titel is.

Inderdaad ik vind sporten als voetbal en wielrennen zowieso al niet thuis horen op de OS. Liever atletiek, turnen, judo, gewichtheffen, enz.. Sporten die dus minder in de kijker komen.

Wat een crybabies hier zeg

sad-cat.jpg

Je hebt 12 digitale kanalen van de NOS, je hebt Eurosport en de meeste hier kunnen ook nog de BBC en de Duitse kanalen ontvangen, en dan is er nog internet waar ook bijna alles gestreamd wordt of te downloaden valt en dan nog janken als ze een keer iets niet kunnen zien.

edit: moeten we kleiduiven schieten dan ook live laten zien :rolleyes: of gewoon schieten.

Wat een crybabies hier zeg

sad-cat.jpg

Je hebt 12 digitale kanalen van de NOS, je hebt Eurosport en de meeste hier kunnen ook nog de BBC en de Duitse kanalen ontvangen, en dan is er nog internet waar ook bijna alles gestreamd wordt of te downloaden valt en dan nog janken als ze een keer iets niet kunnen zien.

edit: moeten we kleiduiven schieten dan ook live laten zien :rolleyes: of gewoon schieten.

Je hebt gelijk: democratie is de dictatuur van de meerderheid. Maar kan Jan Modaal er niet 1 keer in de 4 jaar op gewezen worden dat er naast voetbal ook nog andere sporten bestaan?

Je hebt gelijk: democratie is de dictatuur van de meerderheid. Maar kan Jan Modaal er niet 1 keer in de 4 jaar op gewezen worden dat er naast voetbal ook nog andere sporten bestaan?

Alles draait om kijkcijfers, Piet. Ik zou exact hetzelfde doen als ik de eigenaar van NOS was. En jij ook. Tenzij jij graag (x)xx.xxx kijkcijfers wilt mislopen.

Inderdaad ik vind sporten als voetbal en wielrennen zowieso al niet thuis horen op de OS. Liever atletiek, turnen, judo, gewichtheffen, enz.. Sporten die dus minder in de kijker komen.

Ja wtf. Ik vind persoonlijk alle teamsporten onzin op de OS.

Ouder Topic: dit topic heeft al een tijdje geen reactie meer gehad.
Je kan nog iets toevoegen als dit relevant is of in een nieuw topic.
Back
Naar boven