AndroidHealthClinic

ben ik ook maar weer eens

Bezoekers in dit topic

tiger903

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
9 nov 2002
Berichten
77
Waardering
0
gaat vooral over de 2 zittende foto's. Ene is van augustus 2002, andere is recentelijk genomen (hoef hoop ik niet uit te leggen welke). De andere zijn van rond de jaarwisseling. Vind zelf dat ik behoorlijk vooruit ben gegaan. Ben niet tevreden over vetpercentage. Die pens begint mij en m'n broeken behoorlijk te irriteren. Geprobeerd om te gaan cutten, maar kan dit met mijn werk bijna niet volhouden. Bulken daar en tegen gaat veel makkellijker. Ga hier dan ook voorlopig maar mee door. Ben nu 102 kg bij 1,85, train nu 2,5 jaar op sportschool met alleen hulp van crea. Wat vinden jullie ervan?

http://www.pbase.com/tiger903904/inbox
 
Ik vind dat je toch moet gaan cutten :P Je ziet er goed uit, veel massa, alleen met het oog op de zomer zou ik toch proberen wat vet kwijt te raken :)
 
Netjes man ga zo door !

als je niet wilt of kunt cutten, gewoon blijven bulken man :)

lak eraan
 
massief hoor :thumb:

wat is je vetperc. ?
 
het voelt als 50%, nee weet ik niet nog nooit gemeten.
 
Originally posted by tiger903
het voelt als 50%, nee weet ik niet nog nooit gemeten.

Even laten meten dan, maar je bent gewoon gegroeid, dus weg met die ouwe broeken en door bulken als je vet % acceptabel is. Maar eens zal je toch moeten cutten.

Vraag me trouwens af waarom het ivm je werk zo lastig is om te cutten.
 
als je met 50 % rondloopt zal je je wel rotter voelen denk ik :p
 
mooi man, geweldige armen..die wil ik ook. wat doe je daarvoor.

en dat cutten, ach t ligt er net aan wat je prioriteit is
 
Ziet er goed uit, de zomer begint bijna ik zal als ik jou was beginnen met cutten.
 
Ziet er zeker massief uit... Keep up the good work
 
damn ! HUGE ! alleen je borst (lijkt) kleiner dan de rest van je lichaam.

en hoest met de beentjes? :)
 
even je vetperc. laten meten waar dan????????????
 
Ziet er heel goed uit.
Van dat vetpercentage zou ik me niet teveel zorgen maken.
Geleidelijk aan de koolhydraten naar beneden gooien.
Je zal er dan nog veel beter uitzien.
Ik moet eerlijk zeggen dat je op korte tijd enorm vooruit bent gegaan dus je hebt potentiëel.
 
Ziet er goed uit, maar hoe zien je benen er uit ? Is het nog wel in evenwicht met je bovenlichaam, de massa zit daar wel goed.
 
even reactie op jullie vraagjes:

biceps? Heb in mijn puberjaren veel thuis getraind en toen waren de biceps natuurlijk altijd het belangrijkste. Deze hadden toen het allemaal wat serieuzer begon te worden al een behoorlijke basis. Leg nu niet meer de nadruk op biceps.

cutten? Werk is zeer onregelmatig, vroeg/laat weg en thuis, veel afwisseling tussen auto en kantoor. Als je dan een schema goed wil aanhouden en telkens netjes je bordje rijst/sla/kabeljauw/ei op moet eten gaat dat heel heel snel tegenstaan en is ook bijna niet te realiseren. Als iemand een alternatief schema voor mij heeft zou dat wel een oplossing zijn want ik zou heel graag gaan afvallen!

beentjes? Geen problemen mee hoor, zien er goed uit voor mijn gevoel. Hou ze gewoon bij zonder extra aandacht te geven.. Ben misschien een uitzondering hier maar ik vindt die superdikke beentjes en dito kont niet zo erg mooi en probeer dus niet te hard te groeien. Volgens mensen in mijn omgeving is alles nog netjes in verhouding.

borst? Tja heb zelf altijd al het gevoel gehad dat deze achterblijven, ook qua kracht. Toch heb ik het idee dat ze met name het laatste half jaar behoorlijk gegroeid zijn. Kan ook een beetje liggen aan mijn fysiek, met een strak buikje komt de borst ook heel anders naar voren met een lager perc. vet ook een betere definitie.

Groeten....
 
Originally posted by tiger903

cutten? Werk is zeer onregelmatig, vroeg/laat weg en thuis, veel afwisseling tussen auto en kantoor. Als je dan een schema goed wil aanhouden en telkens netjes je bordje rijst/sla/kabeljauw/ei op moet eten gaat dat heel heel snel tegenstaan en is ook bijna niet te realiseren. Als iemand een alternatief schema voor mij heeft zou dat wel een oplossing zijn want ik zou heel graag gaan afvallen!

OK dat begrijp ik wel maar zo te zien heb je flink kunnen bulken dus ik zie niet in waarom uitgerekend het cutten zoveel lastiger zou zijn. Minder calorieen, meer eiwitten, meer cardio en fatburners.

Voor details moet je maar even de search optie gebruiken, maar ik denk dat het ook voor jou heel goed te doen moet zijn.
 
Ik zou oppassen met het trainen van je voorste schouders die overpakken heel je rug pose.

Verder zie je er goed uit zou alleen zorgen dat als je cut dat je je vet % niet te ver meer op laat lopen. De tijden van extreem bulken en cutten zijn achterhaald.
 
Tja, wat zou ik dan kunnen eten onder het rijden (heb wel een luxe auto, maar zit geen magnetron in). Koude rijst gaat je echt tegenstaan..............

Ja klopt, is al vaker gezegd dat voorste schouders uit de pas lopen (zou mijn techniek bij benchen niet goed zijn???). Want borst blijft beetje achter vind ik ook. Maar gebruik volgens mij toch de juiste techniek. Kan natuurlijk ook zijn dat de achterkant enigszins verwaarloosd heb, maar hier ben ik nu volop mee bezig.

Heb ook board geen goed cutschema gevonden dat mij zou passen binnen de dagelijkse werkzaamheden. Heb een maaltijd nodig die niet veel tijd kost en ook onder het rijden genuttigd kan worden. Als iemand tips heeft...?
 
Back
Naar boven