XXL Nutrition

Ben ik te oud ? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Het is niet verstandig eerst af te vallen dmv veel cardio. het is beter als je gelijk met beide begint. met kracht 3 a 4x per week erbij val je veel sneller af.
+1

Enne, niet te oud hoor :)
 
Je bent nooit te oud om te beginnen te trainen met gewichten. Ook op oudere leeftijd kan je nog heel wat uit je fysiek halen met de juiste voeding en training. BB is niet alleen een sport maar ook een levenswijze die je tot op hoge leeftijd kan bedrijven. Je moet alleen uitkijken voor overtraining, dus goed naar je lichaam luisteren en niet denken dat je elke dag vol gas te keer kan gaan. Lekker een uurtje met gewichten in de weer en dan een half uurtje cardio om je vetpercentage lager te krijgen dan kan je nog best een goeie fysiek bouwen.
 
Ik word deze week 42 maar heb me nog nooit afgevraagd of ik te oud ben om te trainen. Ik ben nu 4,5 maand bezig met 3x p/w trainen en gezond eten, ben 4 kg. kwijt, mijn vet-% is met ong. 5% gedaald, ben 8 cm rond mijn taille kwijt. Ik zou zeggen, gewoon gaan trainen, gezond eten en kijk wat er gebeurt. Enne, ik ben vrouw, dus bij mannen kan het allemaal nog sneller gaan.
 
Hallo iedereen,
uit de tittel kun mijn motivatieprobleem al uitmaken.
ik ben een 39 jaar oude man van 174 Cm met een gewicht van 93 kg.
dus veel te zwaar, dat ik moet afvallen is mij bewust, maar ik stel mij meer en meer de vraag of ik na het cutten nog zou beginnen aan spieropbouw.
Als ik de ouderdom van de meeste mensen hier zie blijk ik een oude bompa te zijn.
Het grappige is dat ik van nature een brede borstkas heb, en veel te dunne armen. dus een beetje spieren zouden geen kwaad kunnen. maar als ik goed gelezen heb moet je jaren treinen voor resultaten.
Is er soms iemand rond mijn ouderdom begonnen en is het de moeite waard?

gtz

Ik zou gewoon gaan trainen. Ik ben 25 en ik vind jou leeftijd niet oud. Boven de 50 begin je de oude kant op te gaan(sorry mannen van 50) maar zelfs dan nog moet je blijven fitnessen. Of het nu hardlopen of krachttraining is.

Heb je stallone weleens gezien? die gast is in de 60 en nog steeds ripped, tuurlijk heeft hij HGH maar dat werkt ook niet zonder keiharde toewijding in de gym.
 
Ik zou gewoon gaan trainen. Ik ben 25 en ik vind jou leeftijd niet oud. Boven de 50 begin je de oude kant op te gaan(sorry mannen van 50) maar zelfs dan nog moet je blijven fitnessen. Of het nu hardlopen of krachttraining is.

Heb je stallone weleens gezien? die gast is in de 60 en nog steeds ripped, tuurlijk heeft hij HGH maar dat werkt ook niet zonder keiharde toewijding in de gym.
Oeps dan mag ik wel stoppen, of nie? :(
Weet je leeftijd heeft er geen klap mee te maken. Motivatie, vasthoudendheid, doorzettingsvermogen en de wil om bergen te verzetten.
Niet zeuren omdat je iets niet lust of niet kan doen.

Ik ga knallen op het YBF ONK 2013. Boem!
 
Back
Naar boven