AndroidHealthClinic

ben ik wel oud genoeg

Bezoekers in dit topic

roberthertzer

Novice
20 jaar lid
Waardering
0
ik ben 16 jaar ik heb echt elek dag zin om te trainen, maar ik heb een vraag erover is dat wel goed voor de groei of ben ik al uitgegroeit ik weet het niet.

hey, je moet niet elke dag trainen. Als je net begint doe dan 2x per week een fullbody voor een maandje of 2.
Daarna een normale training, dus je lichaam opsplitsen over 4trainingen per week. Ga niet elke dag, dan overtrain je jezelf, geen kans om te herstellen, eerder blessures.
En trainen is totaal geen probleem voor je groei hoor! ga gerust je gang, train lekker zwaar. Zorg ook dat je goed eet en rust dan ben je binnen no-time een beest... :evil2:

Idd.. en zorg eerst dat je de oefening onder de hand hebt.. het is echt belangrijk als je de oefening goed doet, als je eenmaal een spier gebleseerd hebt, kan het je leven lang een zwakke plek blijven.. je bent nog jong, dus begin eerst rustig.. bouw het op.. :thumbs:

tuurlijk ben je al oud genoeg om te trainen,maar in het begin rustig opbouwen en oefeningen goed uitvoeren

Ik ben zelf ook net begonnen nu een maandje of 2 en ik train 3x a 4x in de week en ik begin nu resultaat te zien. ik pak iedere week al mijn spiergroepen 1x

Gewoon lekker trainen zo vaak het goed voelt. Arnold begon op z'n 14e met trainen en loopt ook nog recht. Ga alleen niks gebruiken ofzo doe het lekker op het gemak. Train hard maar forceer niks!

Suc6

dit soort dingen kun je allemaal lezen op de stickys enzo he... over leeftijd en die andere shit

nu ondertussen wel al ja

Terug
Naar boven