MuscleMeat

Ben je echt zo hardcore? Ik denk van niet! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik luister tijdens mijn oefeningen altijd naar Gabber Piet heb een grote zilveren oorring in en heb een kale kop!
Met mijn kisten sta ik stevig bij al mijn oefeningen en mijn bomberjack ( die ik ook draag bij deze temperaturen ) hangt in de kleedkamer!
Als ik zweet veeg ik het af met mijn rood,wit,blauwe handdoek af en mijn zwarte Lonsdale trui bedekt mijn supergrote armen!
Zagen is mijn favo oefening voor de rug en cardio vind ik maar saai maar Hakkuh op de loopband vind ik pas echt fijn!
Trainen gaat pas lekker met 3 xtc pillen in mn mik en een lijntje in mn neus.
Ik ben Hardcore man I'm hardcore to tha bone, to tha bone, I'm hardcore to tha bone, to tha bone trrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
 
Ik ben hardcore genoeg om idd mn bak kwark mee te nemen naar een familiebezoek of verjaardag.

Maar ik ga een beetje junkfood in de weekenden niet uit de weg. Ook heb ik het afgelopen half jr meer drugs gebruikt als goed voor mn spieren en hersentjes/orgaantjes is.

Maar ik wil mezelf niet zien als hardcore BB-er, omdat ergens 'hardcore' in zijn, vaak ook met afzien te maken heeft.

Op het moment dat ik teveel door mn dieetschema/trainingen heen moet bijten, en het dus afzien gaat worden, zal ik er vroeg of laat geen plezier meer in hebben en dan kan ik beter gaan schaken ofzo.
 
En verder vindt ik het absolute onzin om jezelf naar een ander toe te moeten bewijzen hoe 'dedicated' je wel niet bent.

IMO zijn dat vaak juist de mensen die de sport alleen beoefenen voor anderen ipv henzelf.
 
MonsterStrength zei:
klinkt bekend :rolleyes::D

Denk aan je bloeddruk schat, voorzichtig :kiss:

Moet wel toegeven dat je een punt hebt, valt op dat er veel zijn (BBQ thread ;)) die zichzelf hardcore noemen maar er toch een frikandellen en bierfestijn van wille maken ;)


Cker!!!!!!!
Hardcore is voor mietjes die geobsedeerd zijn. :D
 
Trainen terwijl je ziek bent, en hier ook geen aandacht om vragen.

Da's helemaal niet hardcore, maar gewoon dom. Een beetje hetzelfde als de remmen van je auto mollen en dan 200km/u gaan rijden - kijk eens mattie, hoe hardcore ik ben.

Verder klopt je verhaaltje wel :P

Getekend,

Max Hardcore
 
i was born hardcore
 
Ik heb de topic niet gelezen, maar ik steek maar meteen van wal.

Nee, ik ben niet hardcore. Ik heb moeite met vreten en ik vreet niet door totdat het eruit komt. Als ik me brak voel en de fut niet heb om te trainen dan train ik ook gewoon niet. Ik laat niet alles liggen voor het bb'en maar maak ook uitzonderingen.

Dus ik ben een mietje.
 
benchMarc zei:
Ik heb de topic niet gelezen, maar ik steek maar meteen van wal.

Nee, ik ben niet hardcore. Ik heb moeite met vreten en ik vreet niet door totdat het eruit komt. Als ik me brak voel en de fut niet heb om te trainen dan train ik ook gewoon niet. Ik laat niet alles liggen voor het bb'en maar maak ook uitzonderingen.

Dus ik ben een mietje.
Eerst de topic lezen, ectoboutje. ;)
 
Geen zin in, sorry.
 
benchMarc zei:
Geen zin in, sorry.
Taakbalk -> Start -> Uitschakelen -> Computer Uitschakelen.

Tot morgen lekker ding! :hello:
 
Hardcore betekend letterlijk vertaald toch gewoon, harde kern?
 
Centaur zei:
Taakbalk -> Start -> Uitschakelen -> Computer Uitschakelen.

Tot morgen lekker ding! :hello:
Uitstekend plan :) :hello:

psycho_b zei:
Hardcore betekend letterlijk vertaald toch gewoon, harde kern?
No shit :eek:
 
psycho_b zei:
Hardcore betekend letterlijk vertaald toch gewoon, harde kern?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:D
 
Ik durf helemaal niks te zeggen... ik word toch aangevallen ...
Start - > Turn off computer -> Turn off...
 
Centaur for prez!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Hiekie zei:
Ik durf helemaal niks te zeggen... ik word toch aangevallen ...
Start - > Turn off computer -> Turn off...

Tune in, turn on, drop out.
 
:d

hmm, ik zou bijna vergeten on-topic te blijven. ;) Bij deze dus!
 
Back
Naar boven