XXL Nutrition

Ben je echt zo hardcore? Ik denk van niet! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Dries, ga iemand anders zijn ideeen lekker zitten jatten :mad: :p
 
Willen de echte hardcore mensen nu opstaan?


* Levi blijft lekker zitten.
 
ik ben blij dat ik niet hardcore ben, ik kan tenminsten een vrouw palen zonder dat ik me druk hoef te maken of ik niet teveel calorieën verbrand
 
run-ner zei:
ik ben blij dat ik niet hardcore ben, ik kan tenminsten een vrouw palen zonder dat ik me druk hoef te maken of ik niet teveel calorieën verbrand


ohohooh.. wat ben jij geweldig.. hardcore zeg..
TOP!!
 
Hardcore vind ik ook een beetje een flauw woord, laten we zeggen dat ik toegewijd ben;)
 
run-ner zei:
ik ben blij dat ik niet hardcore ben, ik kan tenminsten een vrouw palen zonder dat ik me druk hoef te maken of ik niet teveel calorieën verbrand

Dus eigenlijk zijn hardcore mensen gefrustreerde controlfreaks!
 
bullshit, meer kan ik er niet over zeggen.
 
Kan me wel herinneren dat ik geregeld zat te balen als ik mn bakkie kwark of pastaatje niet bij me had, wanneer ik bij mn (aankomende) schoonouders op bezoek ging.

En dat ik zwaar gefrustreerd me aan eettijden ging houden.

Doe ik nog steeds wel, alleen ga dr nu iets makkelijker mee om. Niet zoveel trek, dan maar n paar happen minder.
 
Ja, ik heb ook nog altijd iets van, nee geen frieten of andere vette dingen.
Of als ik op café ben en ik mis een maaltijd, speelt zo in je kopje maar ja, beroepsmisvorming die er nooit compleet zal uitgaan;

Toch probeer alles een beetje te relativeren, want uiteindelijk je gaat niet dood van 1maaltijd te missen.
Trouwens wanneer ik op café zit met vrienden dan denk ik helemaal niet meer aan eten achter een tijdje, maar steekt er een gevoel van geluk op en dat kan ook positiever op je training uitschijnen.
 
Kun je dan niet gewoon zeggen: 'ik ben niet hardcore, ik hou me aan m'n schema'?

Menig ranzig vet big van 200kg onthoudt zich ook van veel vette dingen als hij/zij aan een streng dieet zit. Laat die Amerikaanse wannabe-taal dus gewoon thuis en hou je aan je schema :cool:
 
Mijn trainingsbank is een houten plank op 2 kratjes bier (Amstel). Is dat hardcore?
 
welke wannabee taal? ieder voor zich, zoals de maatschappij is. niet iedereen hoeft zoals jij zijn toch?
 
superspider zei:
, nee geen frieten

Ik vraag mij toch af wat er mis mee is om frieten te eten??
Heb ooit zelfs een voedingsschema gehad waarin je toch wel 4 keer in de week frieten kon eten.
niet van de frituur natuurlijk
 
Lauw zei:
Mijn trainingsbank is een houten plank op 2 kratjes bier (Amstel). Is dat hardcore?

Als het nu Grolsch kratjes waren geweest was jij nu de man Lauw. :D
 
Hardcore never dies:D:cool:!!!
 
FREAK!!! zei:
Denk dat HARDCORE gewoon een state off mind is.Wat voor de 1 hardcore is stelt voor de ander geen flikker voor!
vind ik nog het meest in de buurt komen;
het is gewoon de mate waarin je jezelf iets op kunt leggen, dat je uitzonderlijk en daarmee hardcore maakt. In hoeverre ben jij bereid zaken te doen en te laten ter ondersteuning van hetgeen jouw prioriteit geniet. zoiets doe je enkel en alleen voor jezelf en niet om iets uit te dragen naar de buitenwereld.

sacrifices must be made
 
builderB zei:
:D ik train met grolsch kratjes, ben ik nu de man? :P
Alleen als het volle kratjes zijn. :D
En kratjes leegdrinken is wel hardore maar heeft niks met trainen te maken :D
 
Back
Naar boven