Fitness Seller

Ben je echt zo hardcore? Ik denk van niet! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

mijn definitie van hardcore, is gewoon altijd bezig zijn met voeding en training en nooit tevreden zijn...

owjah en je niet af laten schrikken door 35 graden in de gym..
 
Vandaag heb ik in de trein een bak hutenkase van de lidl opgevreten, met een 2 euro munt :D Ik had geen lepel ofzo bij de hand, dus ja... scheppen met zo'n klein ding!

Ik had een afspraak staan om 2 uur, maar die gast kwam pas om 3 uur waardoor ik te laat zou zijn voor een maaltijd thuis. Dus ik ren ff snel naar de lidl, koop zo'n ding voor 50 eurocent en nog een banaan, sprint de trein in, en ga weg naar huis.

HARDCORE :D (ik had een blik tonijn willen kopen maar ik had al helemaal geen blikoperen bij de hand!)
 
Haha, je hüttenkässe opeten met een 2 euromunt is hardcore en zielig tegelijkertijd.
De volgende keer ga je in een hele drukke coupé zitten en probeer je de inhoudt van het bakje in één keer naar binnen te werken. En als mensen je raar aankijken leg je rustig uit waarmee je bezig bent, wat best hardcore is met je bek vol Hüttenkässe.
:-D
 
TrickyTatsu zei:
HARDCORE :D (ik had een blik tonijn willen kopen maar ik had al helemaal geen blikoperen bij de hand!)

Tsss....dat had een ECHTE hardcore BBer niet van weerhouden. :cool:

Die scheurt desnoods tussen de test prop en tren injecties door het blikje aan stukken met zn tanden.

:D
 
Blikjes tonijn eet ik met blik en al. Hardcore!
:D
 
Lauw zei:
Alleen als het volle kratjes zijn. :D
En kratjes leegdrinken is wel hardore maar heeft niks met trainen te maken :D

hey goede polsoefeningen hoor, vooral een flinke avond zuipen kan een monsterlijk effect hebben op je slow twitch fibers!

MonsterStrength zei:
Jij bent altijd al de man geweest ;):D

:D met mn nieuwe PR voel ik me wel ff de man, but thnx, you make me blush :P
 
K*ttopic, slotje!
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
mmmm ... die Mister T is ook wel eens breder geweest ....da was hardcore
 
Hardcore is een spuit test zetten tussen de setjes in :rolleyes:
 
TrickyTatsu zei:
Vandaag heb ik in de trein een bak hutenkase van de lidl opgevreten, met een 2 euro munt :D Ik had geen lepel ofzo bij de hand, dus ja... scheppen met zo'n klein ding!

Ik had een afspraak staan om 2 uur, maar die gast kwam pas om 3 uur waardoor ik te laat zou zijn voor een maaltijd thuis. Dus ik ren ff snel naar de lidl, koop zo'n ding voor 50 eurocent en nog een banaan, sprint de trein in, en ga weg naar huis.

HARDCORE :D (ik had een blik tonijn willen kopen maar ik had al helemaal geen blikoperen bij de hand!)

Ik heb laatst een bak kwark leeggegeten met zo'n plastic koffie-roerspateltje op m'n werk. :o
 
Tjalle zei:
mijn definitie van hardcore, is gewoon altijd bezig zijn met voeding en training en nooit tevreden zijn...

owjah en je niet af laten schrikken door 35 graden in de gym..

Klinkt meer als de mentaliteit van een anorexia-patiënt. Altijd bezig met voeding en training en nooit tevreden zijn :D
Behalve dat van die kokende temperaturen in de gym.
 
Hiekie zei:
mmmm ... die Mister T is ook wel eens breder geweest ....da was hardcore


Nee dat was omdat jij toen nog een klein jongetje was dat visualiseert anders. ;)
 
Back
Naar boven