MuscleMeat

Ben je voor- of tegenstander van een oorlog in Irak? (1 bezoeker)

Voor of tegen een oorlog in Irak?

  • Voorstander oorlog

    Stemmen: 17 43,6%
  • Geen mening

    Stemmen: 4 10,3%
  • Tegenstander oorlog

    Stemmen: 6 15,4%
  • Amerika moet dimmen

    Stemmen: 12 30,8%

  • Totaal stemmers
    39

Bezoekers in dit topic

damn, dit kan dan echt lang gaan duren, hij heeft toch iets van 8 dubbelganger, is het niet?
 
Originally posted by admin
Trouwens laatste nieuws al gehoord? Saddam zou al van in '99 dood zijn!
De huidige Saddam is gewoon een dubbelganger die precies op hem gelijkt.
Men heeft dit ontdekt via de oren, die bij iedereen uniek zijn...


Dat was een maand of zo geleden al nieuws... Het zou natuurlijk best wel eens kunnen, maar ik denk dat dit in een land als Irak onwaarschijnlijk is, er staan er daar genoeg te popelen om het bewind over te nemen. Bv. 1 van de zonen van Saddam...
 
Nee laatst hebben ze het met bewijs gemeld...

De VS wist dit al jaren maar heeft het verzwegen omdat ze anders geen reden hebben om een oorlog te beginnen...

Zonen van Saddam zullen nooit aan de macht kunnen want ze hebben geen steun om dit te bereiken...
 
Ik vind Bush een ***, en ik ben ervan overtuigd dat wij het allemaal heel erg goed hebben onder de suprematie van de VS, en dat had ook anders kunnen zijn.

In principe wel tegen een oorlog.
 
Ik ben voor de oorlog. Was in het begin nog wat sceptisch, maar sta nu helemaal achter de amerikanen en engelsen.
 
En niemand die zich afvraagt waarom de oorlog er uberhaupt is niet? Iedereen vergeet dat Amerika geen enkel hard bewijs heeft kunnen laten zien dat Irak ook echt gevaarlijk is! En dat gelul dat Saddam de Tiran uitgeschakeld moet worden, nou waarom grijpt de VS dan nu pas in? Ze hadden het al jaren eerder kunnen, en waarom Saddam? Waarom niet een andere dictator in een zuid amderikaans land bijvoorbeeld?? Ohw ja Saddam zou gevaarlijke wapens hebben, waarvoor nog geen enkel bewijs is gevonden..... En dat is trouwens ook alleen maar de wereld in gekropen omdat amerika dat zo hard schreeuwt.....

Amerika moet Dimmen... nee dat is niet waar... Bush moet dimmen!!
 
En hierna volgt Noordkorea. die lappen nog meer VNresoluties aan hun laars. Ze zijn nu weer bezig met nucleaire wapens.
gewoon aanpakken die gasten.

ben geen voorstande van deze oorlog, maar bergrijp t zeker wel. Heb ik al in eerdere thread aangegeven dus geen zin om me hier nog verder over uit te wijden.
 
Laatst bewerkt:
Dat is goed zo lang je maar wel onthoud dat de VS ook VN resoluties aan hun laars lapt en zelf verre van nuclear wapen vrij zijn....
 
Bush is wel een vage knakker vind ik.....
 
Back
Naar boven