Fitness Seller

Ben je voor- of tegenstander van een oorlog in Irak? (3 bezoekers)

Voor of tegen een oorlog in Irak?

  • Voorstander oorlog

    Stemmen: 17 43,6%
  • Geen mening

    Stemmen: 4 10,3%
  • Tegenstander oorlog

    Stemmen: 6 15,4%
  • Amerika moet dimmen

    Stemmen: 12 30,8%

  • Totaal stemmers
    39

Bezoekers in dit topic

nicodemus6

Competitive Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
25 feb 2003
Berichten
2.026
Waardering
5
Ben je voor- of tegenstander van een oorlog in Irak? Wat is je mening hierover? Moet Irak ontmanteld worden of is er een volledige staatshervorming nodig? Wat vind je van de leidershouding van Amerika tov de wereld?
 
Ik ben enkel voorstander als het echt nodig is. Wat mij betrefd moet Amerika dimmen.
 
ik ben een voorstander omdat irak nogal geheimzinnig doet over zijn wapens en niet zijn volledige medewerking verleent aan de wapeninstructeurs heb ik het idee dat ie iets van plan met die wapens is. En ja er zullen veel onschuldige doden vallen en dat is wel iets waar ik op tegen ben maar je kan nu eenmaal niet en en hebben.
 
over de gehele lijn vind ik da Amerika moet dimmen, ze reageren alsof ze hun beslissing al lang genomen hebben en gewoon wachten tot de andere formaliteiten zijn afgehandeld. elk nieuw element dat zou aantonen dat een oorlog overhaast zou zijn, breken ze af en zeggen dat het maar een afleiding is etc.

Ik ben niet tegen een oorlog. maar ook niet voor. Saddam is een zieke hond, maar in dit genre zijn er nog meer, en Bush lijkt cowboy te willen spelen en ZIJN id te willen opdringen. Hail Dictator Bush of Saddam ?
 
zwaar voor, wereld is beter af met een irak zonder saddam, en zijn wapens, want die heeft die echt wel, die is ook niet dom!!! we zijn allemaal beter af,
 
ik vind de situatie veel te gecompliceerd om zo maar te zeggen; voor//tegen.
en ook niemand van ons kan hier een goed overwogen oordeel over geven wat 'goed' zal zijn.
 
Heeft iemand er al bij stil gestaan dat sadam ook niet het eeuwige leven heeft ..... hij is oud en al minstens 1 keer geopereerd aan kanker. Als hij de pijp uitgaat krijg je een tijdelijk machts vacuum wat meestal garant staat voor de ontwikkeling van een slappe pro westerse regering.

P.S. De laatste oorlog die is begonnen op basis van een falende economie en de persoonlijke belangen van een regerings leider eindigde in "een" holocaust
 
Laatst bewerkt:
Ik ben een voorstander van de oorlog, Ik ben immer overtuigt dat nederland banger moet zijn voor Irak dan Amerika. Irak laat mensen zelfmoord plegen door bommen omzichzelf te binden en dan paar gebouwen op te blazen, tja dan ben je echt gek. Maar goed Amerikadraait wel beetje door, alleen als Irak doordraait word het erger. Maar ik vind dat Amerika maar eens naar Noord Korea moet kijken want dat is een veel grotere dreiging.
 
Ik ben het er mee eens dat extremisme in het algemeen met harde hand moet worden aangepakt. Irak als land echter kent wel veel meer geloven en bevolkings groepen dan moslim extremisten. Een heel land plat walsen omdat er moslim extremisten wonen gaat me te ver ...... kunnen ze net zo goed gelijk nederland en belgie ook plat gooien.
 
Originally posted by Shadum
Ik ben het er mee eens dat extremisme in het algemeen met harde hand moet worden aangepakt. Irak als land echter kent wel veel meer geloven en bevolkings groepen dan moslim extremisten. Een heel land plat walsen omdat er moslim extremisten wonen gaat me te ver ...... kunnen ze net zo goed gelijk nederland en belgie ook plat gooien.

:haha:
 
Is er al iemand opgevallen dat Amerika steeds landen lijkt uit te kiezen die nog in de steentijd blijken te verkeren??

Kosovo, Afghanistan, Irak...


Noord Korea, daar lijken ze toch af te blijven..
 
amerika moet idd gewoon dimmen het loopt zo langzamerhand de spuigaten uit en wat mij betreft ook uit de vn trappen die lui
 
Hier inde vs moet ik nog de eerste vinden die echt voor oorlog is, ze vinden Bush allemaal driedubbelniks.

Greetz Espi
 
noordkorea zou zou niet misstaan in de huidige ontwikkeling als je het land plaats ver voor de steentijd!!!!
 
Originally posted by Esperantisto
Hier inde vs moet ik nog de eerste vinden die echt voor oorlog is, ze vinden Bush allemaal driedubbelniks.

Greetz Espi


Ach, volgende week zetten ze de Franse wijn weer buiten.. Van Belgie en Holland kunnen ze toch niets buitensmijten..
 
Originally posted by Bracke
Is er al iemand opgevallen dat Amerika steeds landen lijkt uit te kiezen die nog in de steentijd blijken te verkeren??

Kosovo, Afghanistan, Irak...




Hier moet ik toch iets van zegge. Kosovo en Afghanistan waren twee goede maar veel te late beslissingen die de VN met vooroploper VS genomen heeft. Als de VN nu beslist om niet aan te vallen dan doen ze dit vooral omdat ze bang zijn voor de gevolgen dat dit in de golf zal te weeg brengen. En bagdad is zeer welvarend dat de rest van het land kapot is is maar 1 persoon schuld.
 
helemaal mee eens hierboven!!
 
Ik ben tegen een oorlog zolang er geen duidelijkheid is welke wapens saddem heeft.

Maar die oorlog komt zeker wel dus laat ze dan maar zo snel als het kan beginnen. als dat weer over is kan de economie weer gewoon gaan draaien. Nu is iedereen bang voor een oorlog en wacht iedereen af.
 
Mwnja, moeilijk... Laats documantaire over Saddam gezien op Discovery. Wat die kerel al allemaal heeft geflikt en nog steeds flikt is te gek voor woorden. Ik denk dat als ze Saddam in een hoekje drijven, hij héle gekke dingen kan/zal doen!

Toch denk ik dat Amerika moet dimmen al zou het alleen al zijn omdat ik die kop van die 'ichi trigger finger'-Bush niet kan uitstaan. Van de andere kant ben ik het wel met diver eens dat als de oorlog toch wel komt, en dan liever zo snel mogelijk.

Tis gewoon te moeilijk....:(
 
Trouwens laatste nieuws al gehoord? Saddam zou al van in '99 dood zijn!
De huidige Saddam is gewoon een dubbelganger die precies op hem gelijkt.
Men heeft dit ontdekt via de oren, die bij iedereen uniek zijn...
 
Back
Naar boven