XXL Nutrition

Ben je vrijgezel of heb je een vriend of vriendin (1 bezoeker)

Heb je een vriend/vriendin?

  • Neej, ik ben vrijgezel en daar ook gelukkig mee!

    Stemmen: 12 17,9%
  • Neej., ik ben vrijgezel maar wel zoekend naar een leuke vriend/vriendin

    Stemmen: 31 46,3%
  • Ja, ik heb een vriend/vriendin en dus bezet voor andere mensen

    Stemmen: 15 22,4%
  • Ja, ik heb een vriend/vriendin maar dat wil niet zeggen dat ik geen andere mensen wil!

    Stemmen: 9 13,4%

  • Totaal stemmers
    67

Bezoekers in dit topic

vrijgezel (af en toe kan daar nog de letters "lig"achter) maar ben nu al een tijdje single afegzein van een paar kleinschalige projectjes die ik heb gehad. Dit dateert echter ook weer van enkele manden terug..tijd gaat snel

Maar vind t wel best zo, tuurlijk is t leuk om een vriendin te hebben maar aan de ene kant heb ik best een goed leventje, ik hoef me om niemand te bekommeren en geen rekening te houden met een ander. echt wel belangrijke pluspunten vooral omdat ik ook savodns ook aardig volgepland ben met tja, met t trainen idd.

als ik dit leven niet zou hebben en dus elke avond voor de tv zou hangen (of aan t dbbén was:D) dan was t wel een ander verhaal.

en ja, de minpunten..de coïtus idd, die ik momenteel dus (zoals Steve dat ooit zei:)) letterlijk zelf in de hand heb, en de genegenheid, juist rekening houden met elkaar (kan dus ook positief ebdoeld zijn)

Maar alles overwogen heb ik nu een heerlijk leventje, ik heb mn sport die me bezig houd en daar heb ik zekr wel vrede mee. Ik ben dan ook niet zon iemand die in discotheken alle vrouwtjes afgaat, nee hoor. af en toe ouwehoren wat ik met jan en alleman doe en dus ook met mooie vrowuen maar als er wat leuks uit voortvloeit is dat geen pre, t is mooi meegenomen maar meer ok niet. en daarbij vind ik zon avoindje wel leuk maar tja..wat heb je er eigenlijk aan.

vaak zat een nummertje gescoord maar verders ho maar. laatste keer dat ik naar iemadn toeging na een avondje was dat vanwege de afstand weer niet te doen.
twee weken daarna was t weer raak maar toen bleek zij veels te jong te zijn, waar ik naderhand pas achter kwam..erg jammer want zij zag er geweldig uit en was ook zeker iemand waar ik gek opzou kunne worden maar heb zelf wijselijk besloten om er niet op in te gaan.. vond t niet verantwoord toendertijd. spijt? ja 3 weken naderhand waren er nog gemende gevoelsn in mn hoofd, t duivektje op mn schouder zei dat ik er gewoon langs had moeten gaan en t engeltje (die ik vaak echt verafschuw:)) heeft mij uiteidnelijk t beslissende oordeel gegeven.


darbij ga ik over 34 dagen 15 dagen op vakantie en vidn t dus wel prima op t moment. helemaal neiamdn om rekening mee te houden.
maar goed, kort en bodnig blijven voor een keer, ik lijk Espi wel:D

optie euh 1,5 dan maar
 
Laatst bewerkt:
optie 2, al best lang vrijgezel. heb soms wel belangstelling maar vaak komt er niets van. en kan soms verlegen zijn dusja...

komt wel denk/hoop ik.
 
Mja, ik ben sinds 2 maanden weer vrijgezel....

ik heb optie 2 gekozen, op zich wil ik nu wel vrijgezel zijn, maar ik kan niet goed tegen alleen zijn....
dus als ik een leuke man tegen kom ben ik toch snel geneigd daar iets voor te gaan voelen en een relatie te willen...
 
optie 3, ik heb al 9 maanden een vriendin en vreemdgaan is niets voor mij.

"Een echte kerel gaat niet vreemd, dat is slap mietjes gedrag. Ja ik had teveel gedronken wist niet wat ik deed. fok it, je bent meer kerel als je wel nee kan zeggen tegen een mega chick. dan heb je kloten, de weg van de minste weerstand kan iedereen bewandelen.."

sluit ik me wel bij aan!

Bovendien is ze supermooi en heb ik ook geen behoefte aan andere dames alhoewel je met het uitgaan natuurlijk wel eens met anderen flirt maar daar houd ik het bij.

Zal even een foto posten van ons samen is wel leuk dacht ik zo :-)

[Abeelding niet meer beschikbaar]

Verder steunt ze me wel met het sporten, alhoewel ze liever niet wil dat ik echt groot wordt. Maar ze is slim genoeg om te beseffen dat dat jaren kost en bovendien begint ze het steeds mooier te vinden. Laatst vond ze zelfs een bodybuilder uit de flex er "niet zo lelijk" uitzien. En een foto waar ik met ed van amsterdam op staat vond ze ook leuk en ze vond hem er goed en sympathiek uitzien.

Soms is het wel moeilijk om genoeg tijd vrij te maken aangezien ik om de 2,5 uur wil eten en naar school ga en werk en daarnaast nog trainen! Maar nadat ze daar laatst wat van zei heb ik daar verandering in gebracht en gewoon meer tijd voor haar gemaakt.

Zoals 3xl eens zei het moet niet ipv een "way of living" een "way of not living" worden toch?
 
Originally posted by Dom!nator
optie 3, ik heb al 9 maanden een vriendin en vreemdgaan is niets voor mij.

"Een echte kerel gaat niet vreemd, dat is slap mietjes gedrag. Ja ik had teveel gedronken wist niet wat ik deed. fok it, je bent meer kerel als je wel nee kan zeggen tegen een mega chick. dan heb je kloten, de weg van de minste weerstand kan iedereen bewandelen.."

sluit ik me wel bij aan!

Bovendien is ze supermooi en heb ik ook geen behoefte aan andere dames alhoewel je met het uitgaan natuurlijk wel eens met anderen flirt maar daar houd ik het bij.

Zal even een foto posten van ons samen is wel leuk dacht ik zo :-)

[Abeelding niet meer beschikbaar]

Verder steunt ze me wel met het sporten, alhoewel ze liever niet wil dat ik echt groot wordt. Maar ze is slim genoeg om te beseffen dat dat jaren kost en bovendien begint ze het steeds mooier te vinden. Laatst vond ze zelfs een bodybuilder uit de flex er "niet zo lelijk" uitzien. En een foto waar ik met ed van amsterdam op staat vond ze ook leuk en ze vond hem er goed en sympathiek uitzien.

Soms is het wel moeilijk om genoeg tijd vrij te maken aangezien ik om de 2,5 uur wil eten en naar school ga en werk en daarnaast nog trainen! Maar nadat ze daar laatst wat van zei heb ik daar verandering in gebracht en gewoon meer tijd voor haar gemaakt.

Zoals 3xl eens zei het moet niet ipv een "way of living" een "way of not living" worden toch?


Mooi is ze inderdaad..


Lucky Bastard:D




Groet

Levrone@:)
 
Originally posted by soulreaver


Een echte kerel gaat niet vreemd, dat is slap mietjes gedrag. Ja ik had teveel gedronken wist niet wat ik deed. fok it, je bent meer kerel als je wel nee kan zeggen tegen een mega chick. dan heb je kloten, de weg van de minste weerstand kan iedereen bewandelen..

Sorry maar als dat de definitie is van een kerel ben ik blij dat ik geen kerel ben !

enne nee zeggen omdat je nee moet zeggen heb je geen kloten voor nodig; Nee zeggen als je verdomde goed weet dat als je ja zegt dat niet erg is, daar heb je pas kloten voor nodig !
 
Je hebt sowieso kloten nodig! Zij zorgen voor de zaadproductie en vormen dus een essentieel onderdeel van het mannelijke lichaam!
 
De discussie staat daar nog over open .... vraag maar aan farinelli ;)
 
Originally posted by Levrone@
Ik heb geen tijd/geld/zin voor een vriendin, kuren en vreten als een buffel kost geld.En een vriendin is ook niet goedkoop drankje hier; etentje daar , T-mobile rekening van hier tot Tokio, nee dank je.

Ik heb veel chicks laten gaan voor mijn sport, maar ik heb er geen spijt van,ik moet eerst orde op zake stellen dus >groot en droog.

Dan pas kan ik ietjes gas terugnemen, een vriendin nemen.

Tot die tijd:lifter: :lifter: :lifter: :yes: ;)) trainen tot ik erbij neerval.



Groet


Levrone@


Agree with that, ik heb een doel voor ogen en tot die tijd geen vaste vriendin, kost me zowiezo teveel, kuren en eten is duur. daarbij komt dat ik na de zomer op mezelf ga wonen wat ook weer extra kost.
Zit er weleens over te denken dat ik wel wou samen wonen met een geile bb'ster, samen op je eten letten en kuren :D
 
Originally posted by Shadum


Sorry maar als dat de definitie is van een kerel ben ik blij dat ik geen kerel ben !

enne nee zeggen omdat je nee moet zeggen heb je geen kloten voor nodig; Nee zeggen als je verdomde goed weet dat als je ja zegt dat niet erg is, daar heb je pas kloten voor nodig !

Je hoeft geen nee te zeggen. Iedereen, tenminste, ik kom regelmatig in de situatie dat als ik met me vrienden ga stappen dat een meid me mee vraagt naar haar huis, of probeert te zoenen. zeker als je iets gedronken hebt, iets wat ik zelden doen , maar zeker dan kan de verleiding best groot zijn. Super lekker wijf voor je, je bent geil, hebt zin in coïtus, ze wil je, het is DE chick van de kroeg, ze probeert je te zoenen. Dan je vriendin trouw blijven vind ik getuigen van kloten hebben. De eerste de beste chick dan palen is laf.. en dan de drank de schuld geven, zoals 90% doet. Nee, je hebt een relatie of je bent vrijgezel. in het tweede geval kan je nken en scoren wie je wilt, in het eerste niet. De weg van de minste weerstand kiezen vind ik niet geuigen van kloten hebben..
 
Originally posted by Jack



Agree with that, ik heb een doel voor ogen en tot die tijd geen vaste vriendin, kost me zowiezo teveel, kuren en eten is duur. daarbij komt dat ik na de zomer op mezelf ga wonen wat ook weer extra kost.
Zit er weleens over te denken dat ik wel wou samen wonen met een geile bb'ster, samen op je eten letten en kuren :D

Wat kost het je dan?? helemaal niks.. bovendien mijn vriendin maakt ook me maaltijden vaak nog en als ik tussendoor wil junken is zij degene die op me vingers tikt. ik zie het probleem niet. ieders keuze is vrij, maar geen tijd of het kost geld zijn onzin smoezen.. ik zie me vriendin met eten 's avonds, en na 22.00 als ik terug ben, slapen samen en in het weekend als ze thuis is bij d'er ouders, ga ik zaterdag 's ochtends trainen en daarna richting haar.. zelfs haar ouders halen nu al kip, tonijn, e.d. voor mij.. al blijven ze het allemaal wat vreemd vinden.
 
Originally posted by soulreaver


Wat kost het je dan?? helemaal niks.. bovendien mijn vriendin maakt ook me maaltijden vaak nog en als ik tussendoor wil junken is zij degene die op me vingers tikt. ik zie het probleem niet. ieders keuze is vrij, maar geen tijd of het kost geld zijn onzin smoezen.. ik zie me vriendin met eten 's avonds, en na 22.00 als ik terug ben, slapen samen en in het weekend als ze thuis is bij d'er ouders, ga ik zaterdag 's ochtends trainen en daarna richting haar.. zelfs haar ouders halen nu al kip, tonijn, e.d. voor mij.. al blijven ze het allemaal wat vreemd vinden.


dat het geld kost ligt ook een beete aan wat voor vriendin je hebt, ik had iig een vriendin daar moest ik 's avonds vroeg naar toe, dus ff snel trainen, de rest van de avond bij kennissen langs/bios/cafe dus van eten kwam niks + dat het mij geld kostte, heb er toen ook een punt achter gezet.

Het ligt gewoon een beetje aan de instelling van je vriendin..

Af en toe kom ik wel eens in de verleiding, maar ben tot nu toe blij dat ik niet toegehapt heb.
Aan de andere kant is een vriendin ook wel leuk, lastig dus, maar voorlopig even niet voor mij..
 
Voor mij ook optie 2.

Langs de ene kant is het vrijgezellen leven wel leuk, maar leuker is een vaste relatie. En geen tijd hebben is bullshit.

Er geen tijd voor willen maken is iets anders ... ieder zen keuze.

Ik heb ook een druk leven maar ik heb geen probleem om een vriendin in men "schema" te steken ... dat pas je toch wat aan.

Tis nu 5 maand uit tussen mij en men ex. , we zien elkaar wel nog elke dag en gaan binnen 2 weken samen op reis.
We komen toch nog goed overeen, hoe het dan is gekomen dat we uit mekaar zijn ... god zal het weten.

Maar er zou toch wel een liefje mogen komen, en misschien ben ik een beetje ... veel te kieskeurig ... mja ...

Ma met de zomer is het gedult toch wat teneinde ... summerlove hé ... :D

Greetz
 
Tja, soulreaver heeft het dan wel erg getroffen met schoonouders die kip en shit voor hem halen :) Dat hoef ik van de ouders van mijn vriendin echt niet te verwachten. Maar ik neem gewoon zelf mijn BB-voer mee.

Maaruh, het is wel zo dat als je het echt druk hebt met studie of werk en je wil daarbij ook nog gedisciplineerd trainen en op je voeding letten, dat een vriendin dan wel moeilijk (kan) word(en). Kijk, soulreaver, jij woont samen met je meid, en ziet haar dus sowieso altijd nog na 10'en. Maar als je niet samen woont, zoals bij mij het geval is, en je vriendin woont ook niet langs de deur, dan word het toch al vaak lastiger. Het lukt mij ook bijna altijd wel om mijn bezigheden zo te plannen dat ik ook nog tijd heb voor mijn vriendin, maar dat is toch regelmatig wel lastig. Bovendien heb ik ook nog een redelijk grote vriendengroep die ik ook nog geregeld wil zien (het alom bekende 'laat je maten niet vallen voor je vriendin' verhaal). Je ziet vaak bij gasten dat ze een goede maat zijn, dan een vriendinnetje krijgen en nooit meer te bekennen zijn. Contact met vrienden vervaagd, en dan plots gaat die liefde van z'n leven niet helemaal als geplanned en dan is het over met die meid. Tja, en dan heb je je vrienden links laten liggen en sta je r plots alleen voor... Dat zal mij nooit overkomen.

Dusss, je moet wel een meid hebben die accepteerd dat jij een druk leven hebt. Als ze dat doet, is het heel goed te combineren met je eigen life-style, maar heeft ze r echter moeite mee dan gaat dit zekers tot spanningen leiden.

Nog ff inhaken op wat Levrone en Jack zeggen; jullie zeggen dat je nu eerst je lichaam wil beeldhouwen en pas als dat is zoals je het voor ogen hebt wil je aan de meid gaan. Maar wanneer is je lichaam 'af'? Nooit toch?! Denk dat het nog heel wat jaren gaat duren eer je echt zoiets hebt van; 'nu is het genoeg, ik wil niet meer groeien, ik ga mij fysiek nu constant houden en zoeken naar een leuke meid'. Tegen die tijd zijn al je vrienden en vriendinnen al getrouwd en lopen achter de kinderwagen...
 
En, om daar op in te haken met een praktijksituatie. Als jij er eindelijk tijd voor hebt is de spoeling ietwat dun geworden.

De leukste mannen/vrouwen zijn al aan de haak geslagen door andere leuke mannen/vrouwen en de 'kneusjes' lijken over te zijn gebleven. Tenzij ze zijn als ik en ahw als een Doornroosje zijn ontwaakt of wat ook goed kan, al een relatie achter de rug hebben.

Moeilijker wordt de methode, maar Internet lijkt hier gouden diensten te bewijzen. 'k Heb nu eenmaal een witgloeiende hekel aan kroegtijgeren en in een vieze drank- en rooklucht in oorverdovende herrie te moeten verkeren.

Espi
 
@rob, trouwens is nou niet echt een eerste levensbehoefte voor me :D
 
Jah Jack, nu misschien niet, maar uiteindelijk zal het dat denk ik toch wel eens worden. Nu ben jij helemaal in de ban van hard-core training (zoals het hoort verdorie! ;):)). Maar misschien denk jij over 5 jaar wel, als je groot(er) en breed(er) bent, 'damn, ik heb toch wel behoefte aan iemand die meer voor mij is als een goede vriend.' En dan zijn, zoals Espi al zegt, alle fatsoenlijke meiden al bezet en/of niet te vinden. Je moet ook maar een beetje geluk hebben dat je iemand tegen komt die jou goed ligt. Misschien krijg je dan wel heel veel spijt en denk je, 'had ik 5 jaar geleden maar naar de wijze Rob G geluisterd'... :D
 
hmm, ben 23 en moet binnen 4 jaar mijn doel verwezenlijken..
dus dan ben ik 27, dan kan een vriendin van 21 wel :D

Dat als je te lang wacht er alleen kneusjes overblijven heb je wel een beetje gelijk in, maar tot een 27/28 val dat wel mee, boven de 30 (32-33) wordt dat wel lastig.
 
Haha Rob, laat dat nu ook net hetgene zijn wat mijn moedertje tegen ons zei. We of liever mijn broer, werden bijna gedwongen naar de disco en café te gaan, maar we vonden er allebei geen ruk aan. Ik hield het het snelst voor gezien, mijn broer hield het ietsjes langer vol ;) .

Bovendien, wat voor meid/jongen pik je nu op in de kroeg/disco als je geen kroegtijger bent en ook zo iemand niet zoekt.. dat is echt geforceerd.
Overigens.. de klassieke tijd om verliefd te worden op een leuke jongen/meid is toch wel (althans in Brabant) of Carnaval wanneer bijna iedereen uit zijn bol gaat of de jaarlijkse kermis, wanneer iedereen, ook de niet-kroegtijgers toch wel uitgaan.

Espi
 
Ik denk gewoon dat het een kwestie van geluk is. Kijk, ik doe een technische studie dus zitten r alleen maar gasten op mijn school. Voor de rest train ik veel en dan let ik ook niet op meiden, want dan train ik. En ik heb een vriendengroep met hoofdzakelijk goede maten en eventuele meiden die r bij zijn ben ik niet in geïnterreseerd. En jah, tijdens uitgaan zie je misschien wel leuke meiden maar om daar nou een vaste relatie mee te beginnen...? Vaak zijn dit toch een beetje van die 'disco sletten' die elke week een andere vent hebben waar ik dus echt een bloody hekel aan heb. Ik ben nogal pietje precies qua vriendinnen en ben dus ook helemaal niet snel onder de indruk van een meid. Zie genoeg mooie meiden maar heeeeel weinig die echt een beetje relaxed zijn en waarmee ik op 1 lijn lig. Kan wel goed opschieten met veel meiden maar daar blijft het ook bij. Toevallig heb ik mijn (edit: jezus dadelijk gaan mensen nog denken dat ik homo ben) vriendIN via internet voor het eerst gesproken en daar is iets heel moois uit voort gevloeid. Maar dat was maar heel toevallig dat ik haar sprak. Als het toen niet zo gelopen was was ik nu waarschijnlijk nog vrijgezel omdat ik ondertussen echt helemaal geen andere leuke meiden heb ontmoed.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven