MuscleMeat

Ben je vrijgezel of heb je een vriend of vriendin

Heb je een vriend/vriendin?

  • Neej, ik ben vrijgezel en daar ook gelukkig mee!

    Stemmen: 12 17,9%
  • Neej., ik ben vrijgezel maar wel zoekend naar een leuke vriend/vriendin

    Stemmen: 31 46,3%
  • Ja, ik heb een vriend/vriendin en dus bezet voor andere mensen

    Stemmen: 15 22,4%
  • Ja, ik heb een vriend/vriendin maar dat wil niet zeggen dat ik geen andere mensen wil!

    Stemmen: 9 13,4%

  • Totaal stemmers
    67

Bezoekers in dit topic

Originally posted by Rob G
Tja, soulreaver heeft het dan wel erg getroffen met schoonouders die kip en shit voor hem halen :) Dat hoef ik van de ouders van mijn vriendin echt niet te verwachten. Maar ik neem gewoon zelf mijn BB-voer mee.

Maaruh, het is wel zo dat als je het echt druk hebt met studie of werk en je wil daarbij ook nog gedisciplineerd trainen en op je voeding letten, dat een vriendin dan wel moeilijk (kan) word(en). Kijk, soulreaver, jij woont samen met je meid, en ziet haar dus sowieso altijd nog na 10'en. Maar als je niet samen woont, zoals bij mij het geval is, en je vriendin woont ook niet langs de deur, dan word het toch al vaak lastiger. Het lukt mij ook bijna altijd wel om mijn bezigheden zo te plannen dat ik ook nog tijd heb voor mijn vriendin, maar dat is toch regelmatig wel lastig. Bovendien heb ik ook nog een redelijk grote vriendengroep die ik ook nog geregeld wil zien (het alom bekende 'laat je maten niet vallen voor je vriendin' verhaal). Je ziet vaak bij gasten dat ze een goede maat zijn, dan een vriendinnetje krijgen en nooit meer te bekennen zijn. Contact met vrienden vervaagd, en dan plots gaat die liefde van z'n leven niet helemaal als geplanned en dan is het over met die meid. Tja, en dan heb je je vrienden links laten liggen en sta je r plots alleen voor... Dat zal mij nooit overkomen.

Dusss, je moet wel een meid hebben die accepteerd dat jij een druk leven hebt. Als ze dat doet, is het heel goed te combineren met je eigen life-style, maar heeft ze r echter moeite mee dan gaat dit zekers tot spanningen leiden.

Nog ff inhaken op wat Levrone en Jack zeggen; jullie zeggen dat je nu eerst je lichaam wil beeldhouwen en pas als dat is zoals je het voor ogen hebt wil je aan de meid gaan. Maar wanneer is je lichaam 'af'? Nooit toch?! Denk dat het nog heel wat jaren gaat duren eer je echt zoiets hebt van; 'nu is het genoeg, ik wil niet meer groeien, ik ga mij fysiek nu constant houden en zoeken naar een leuke meid'. Tegen die tijd zijn al je vrienden en vriendinnen al getrouwd en lopen achter de kinderwagen...

Ik woon niet samen, ik woon op mezelf en zij heeft een kamer in dezelfde stad. Haar ouders wonen op 45 min rijden en ik geen auto en het kost me 2,5 uur met het openbaar vervoer. Als ze thuis is, zoals met de vakantie nu, zoek 1 dag doordeweeks waarop ik nie train en ga dan vanuit me werk door, de dag erna om 5.30 opstaan en weer naar me werk.. ze moet alleen wel accepteren wat je doet, in die zin heb ik geluk ja. maar geen tijd oid is onzin.. ik werk minimaal 40 uur, doe 2 studies in de avonduren, beoefen een sport die 4 dagen in de week 2 uur kost, heb een vriendin en ga stappen met me vrienden.. Er is altijd wel een oplossing te vinden, als je maar wilt..
 
Originally posted by soulreaver


Ik woon niet samen, ik woon op mezelf en zij heeft een kamer in dezelfde stad. Haar ouders wonen op 45 min rijden en ik geen auto en het kost me 2,5 uur met het openbaar vervoer. Als ze thuis is, zoals met de vakantie nu, zoek 1 dag doordeweeks waarop ik nie train en ga dan vanuit me werk door, de dag erna om 5.30 opstaan en weer naar me werk.. ze moet alleen wel accepteren wat je doet, in die zin heb ik geluk ja. maar geen tijd oid is onzin.. ik werk minimaal 40 uur, doe 2 studies in de avonduren, beoefen een sport die 4 dagen in de week 2 uur kost, heb een vriendin en ga stappen met me vrienden.. Er is altijd wel een oplossing te vinden, als je maar wilt..

Exusé moi voor mijn onoplettendheid. Ik dacht dat jullie samen woonde. Anyways, jah jij hebt wel een ERRUG druk leventje!!! Iig respect dat je het allemaal kan trekken, hoop dat het niet ten koste gaat van je studie('s).
 
Originally posted by Rob G


Exusé moi voor mijn onoplettendheid. Ik dacht dat jullie samen woonde. Anyways, jah jij hebt wel een ERRUG druk leventje!!! Iig respect dat je het allemaal kan trekken, hoop dat het niet ten koste gaat van je studie('s).

bedoelde het niet aanvallend bro :) woonde ik maar samen, zou ik die huishoudelijke k klusje kunnen verdelen.. hehe
 
Originally posted by soulreaver


Ik woon niet samen, ik woon op mezelf en zij heeft een kamer in dezelfde stad. Haar ouders wonen op 45 min rijden en ik geen auto en het kost me 2,5 uur met het openbaar vervoer. Als ze thuis is, zoals met de vakantie nu, zoek 1 dag doordeweeks waarop ik nie train en ga dan vanuit me werk door, de dag erna om 5.30 opstaan en weer naar me werk.. ze moet alleen wel accepteren wat je doet, in die zin heb ik geluk ja. maar geen tijd oid is onzin.. ik werk minimaal 40 uur, doe 2 studies in de avonduren, beoefen een sport die 4 dagen in de week 2 uur kost, heb een vriendin en ga stappen met me vrienden.. Er is altijd wel een oplossing te vinden, als je maar wilt..

zo, jij verveelt je nooit iig;)

maar je hebt t goed voor elkaar man. prijs je maar gelukkig met zon vriendin en zulke geweldige schoonouders. die hebben blijkbaar ook liever zon gezonde gespierde knaap die zodanig een goede bescherming is voor hun dochter dan een in-de-kroeg-hangende-losbollige-kerel die zijn leven en evnetueel znn relatie met een korreltje zout neemt..en ja, je weet hoe wij tegen zout ankijken he:)
 
Da's meteen het enige nadeel van me schoonouders, het zout... dat moet daar altijd rijkelijk vloeien :(
 
Opmerkelijk; van de 24 mensen die een relatie hebben zijn r 9 die vreemdgaan. Dat is dus 37,5%!!! Moet je na gaan, 1 op de 3 mensen die een relatie heeft gaan gewoon vreemd! Damn man...
 
Dat klopt wel ongeveer .... landelijke metingen geven meestal tussen 1/3 en 2/3 die wel eens vreemd is gegaan (alleen denk ik niet dat iedereen hier even hard er voor is uitgekomen)

edit:
Interresant is dat meetsla er ook uit komt dat vrouwen meer vreemd gaan dan mannen
 
Joh, ik word gewoon bang van dat soort cijfers! Don't get me wrong, ik vertrouw mijn vriendin volledig. Maar ruim 1 op de 3 dat is echt niet normaal joh! Damn....
 
Ik geloof die cijfers niet.. 1 op de 3... btw. wat is vreemdgaan vraag ik dan eerst. Welke doelgroep is genomen?? jongeren, ouderen, middel leeftijd?? Welke wijken?? Er zijn zoveel factoren die invloed hebben.. zo'n simpel 1 op de 3 geloof ik zeker niet zonder meer..
 
Originally posted by soulreaver
Ik geloof die cijfers niet.. 1 op de 3... btw. wat is vreemdgaan vraag ik dan eerst. Welke doelgroep is genomen?? jongeren, ouderen, middel leeftijd?? Welke wijken?? Er zijn zoveel factoren die invloed hebben.. zo'n simpel 1 op de 3 geloof ik zeker niet zonder meer..

Tja, het blijkt wel uit deze poll dat r toch een kern van waarheid in zit. En onder vreemdgaan versta ik ook iemand anders zoenen. Als mijn vriendin iemand anders zoent dan ziet ze me nooit meer terug. Ongeacht smoezen als veel gedronken of weet ik wat. No way, dan is het vertrouwen weg...
 
bedenk wel die getallen gaan uit van de vraag ;

'Ben je ooit wel eens vreemd gegaan' (daarme bedoelend coïtus)

en naarmate je ouder wordt is de kans dat je ooit een keer vreemd bent gegaan steeds groter.

Moet je ook bij rekenen dat de huidige generatie 20/30 jarigen er toch een andere relatie mentaliteit op na houden dan onze ouders. Voor onze ouders was scheiden geen optie en ja als je dan elkaar niet meer kunt uitstaan ..... Wij zouden gaan scheiden, maar die generatie die dat niet mocht...
 
Ja, ok, daar hebbie wel een beetje gelijk in. Maarja, ook al is het 1 op de 4, dat is nog veels te veel. Ik denk dat als je nou emaal 1 keer goed bedrogen bent door je partner dat je dan heel veel moeite hebt om iemand anders weer te vertrouwen.
 
1 op de 3 is 5.000.000 nederlanders die wellis vreemdgegaan zijn..
 
laten we het positief bekijken:

10.000.000 mensen die niet vreemd gaan :)
 
Tja.. en wat te denken van culturen zoals de islamitische waar mannen er meer dan 1 vrouw op nahouden?
En een heel enkele cultuur waar vrouwen er meer dan 1 man op nahouden?

De clou is, naar men zegt, dat een minnaar/minnares andere kwaliteiten heeft dan de eigen echtgeno(o)t(e).
Of, zoals ik iemand ken, dat ze wel veel van elkaar houden, maar gewoon seksueelop elkaar uitgekeken zijn, dat kan ook.. komt heel veel voor. Vandaar al die buitenechtelijke relaties.

Espi
 
Originally posted by Esperantisto
Tja.. en wat te denken van culturen zoals de islamitische waar mannen er meer dan 1 vrouw op nahouden?
En een heel enkele cultuur waar vrouwen er meer dan 1 man op nahouden?

De clou is, naar men zegt, dat een minnaar/minnares andere kwaliteiten heeft dan de eigen echtgeno(o)t(e).
Of, zoals ik iemand ken, dat ze wel veel van elkaar houden, maar gewoon seksueelop elkaar uitgekeken zijn, dat kan ook.. komt heel veel voor. Vandaar al die buitenechtelijke relaties.

Espi

Kijk als beide er geen problemen mee hebben is er geen probleem en maakt het niet uit. Alleen achter de rug om van partner een ander wippen is triest. Wees dan eerlijk.
 
Back
Naar boven