XXL Nutrition

Ben je vrijgezel of heb je een vriend of vriendin (1 bezoeker)

Heb je een vriend/vriendin?

  • Neej, ik ben vrijgezel en daar ook gelukkig mee!

    Stemmen: 12 17,9%
  • Neej., ik ben vrijgezel maar wel zoekend naar een leuke vriend/vriendin

    Stemmen: 31 46,3%
  • Ja, ik heb een vriend/vriendin en dus bezet voor andere mensen

    Stemmen: 15 22,4%
  • Ja, ik heb een vriend/vriendin maar dat wil niet zeggen dat ik geen andere mensen wil!

    Stemmen: 9 13,4%

  • Totaal stemmers
    67

Bezoekers in dit topic

ben vrijgezel, heb al sinds t begin der tijden geen vriendin meer, ik houd t bij onenightstands en niet meer. Ik kan geen relaties beginnen omdat ik bindingsangst heb
 
Optie 3. ik heb 4,5 jaar lang verkering waarvan ik bijna 1 jaar samen woon.
 
heb zo'n 3,5 jaar vaste relatie

gaan begin volgend jaar samenwonen...

:D


enneuh hoeveel jaartjes mogen we bij jouw tellen Robbemans? klinkt toch ook al serieus...
 
1,5 jaar een relatie, zoals dat zo mooi klinkt. Gaat perfect, ze steunt me in alles zolang ik geen olympia materiaal wordt, dat vindt ze lelijk.. Nou acht ik die kans ook wel erg klein :D

En gezeur aan je kop? Zoek de goede, ik heb geen gezeur aan me kop. Ik vind het 10x beter als vrijgezel zijn.
 
Ja je hebt gelijk.

Zoek de juist. maar dat valt niet mee kan ik zeggen. Helemaal als je veel eisen stelt.
kijk ze krijgt veel van me, dus wil ik ook veel terug
 
Originally posted by bart82
heb zo'n 3,5 jaar vaste relatie

gaan begin volgend jaar samenwonen...

:D


enneuh hoeveel jaartjes mogen we bij jouw tellen Robbemans? klinkt toch ook al serieus...

uhhh 19 maanden nu om precies te zijn. Gaat nog steeds heel goed. Af en toe dan is het wel ff lastig, omdat ik het zo druk heb met stage en trainen en eten. En dan wil je vriendin ook nog aandacht en dat zit r dus niet altijd even veel in. Maar al met al vind ik het echt stukken beter als vrijgezel zijn. Het gevoel dat r iemand is waarvoor jij belangrijker bent als alles in de wereld is toch erg goed. En als het wederzijds is en je word gelukkig door elkaars gezelschap dan is dat toch het mooiste wat r is? :)


Ennuh, 4 mensen die een vriend/vriendin hebben maar wel andere pakken? Shame on you!

:cool:
 
Originally posted by Rob G


Maar al met al vind ik het echt stukken beter als vrijgezel zijn. Het gevoel dat r iemand is waarvoor jij belangrijker bent als alles in de wereld is toch erg goed. En als het wederzijds is en je word gelukkig door elkaars gezelschap dan is dat toch het mooiste wat r is? :)


Ennuh, 4 mensen die een vriend/vriendin hebben maar wel andere pakken? Shame on you!

:cool:

helemaal mee eens!

:D
 
Hoezo ! eris genoeg plek in ons bed voor 3
 
1. ik vinnet wel in orde zow :D... lekker stappen is ook best in orde, en dan gewoon relexen... komt er iets dan komt er iets, doelgericht gaan stappen om te versieren is zo sneu.. gewoon fun hebben en komt er iets en is het leuk, dan is het leuk, en zo niet dan niet :D
 
optie 2
Maar is niet zo dat ik hevig op zoek ben ofzo. ;)
 
Originally posted by Shadum
Hoezo ! eris genoeg plek in ons bed voor 3

Een echte kerel gaat niet vreemd, dat is slap mietjes gedrag. Ja ik had teveel gedronken wist niet wat ik deed. fok it, je bent meer kerel als je wel nee kan zeggen tegen een mega chick. dan heb je kloten, de weg van de minste weerstand kan iedereen bewandelen..
 
Originally posted by soulreaver


Een echte kerel gaat niet vreemd, dat is slap mietjes gedrag. Ja ik had teveel gedronken wist niet wat ik deed. fok it, je bent meer kerel als je wel nee kan zeggen tegen een mega chick. dan heb je kloten, de weg van de minste weerstand kan iedereen bewandelen..

Niets aan toe te voegen...
 
Ik heb geen tijd/geld/zin voor een vriendin, kuren en vreten als een buffel kost geld.En een vriendin is ook niet goedkoop drankje hier; etentje daar , T-mobile rekening van hier tot Tokio, nee dank je.

Ik heb veel chicks laten gaan voor mijn sport, maar ik heb er geen spijt van,ik moet eerst orde op zake stellen dus >groot en droog.

Dan pas kan ik ietjes gas terugnemen, een vriendin nemen.

Tot die tijd:lifter: :lifter: :lifter: :yes: ;)) trainen tot ik erbij neerval.



Groet


Levrone@
 
Getrouwd! En ook niet echt veel behoefte aan andere vrouwen.
Sluit gewoon mijn ogen en denk aan een ander. Komen ze toch niet achter. Zolang je de juiste naam maar blijft roepen!:D
 
Originally posted by Levrone@
Ik heb geen tijd/geld/zin voor een vriendin, kuren en vreten als een buffel kost geld.En een vriendin is ook niet goedkoop drankje hier; etentje daar , T-mobile rekening van hier tot Tokio, nee dank je.

Ik heb veel chicks laten gaan voor mijn sport, maar ik heb er geen spijt van,ik moet eerst orde op zake stellen dus >groot en droog.

Dan pas kan ik ietjes gas terugnemen, een vriendin nemen.

Tot die tijd:lifter: :lifter: :lifter: :yes: ;)) trainen tot ik erbij neerval.



Groet


Levrone@

Mijn vriendin betaald alles gewoon zelf, kost mij geen cent. Ze heeft er geen problemen mee dat ik anders eet, 4x per week train. Geen tijd is onzin. Ik werk 40uur per week, volg in de avonduren momenteel een studie assurantie b en doe me basisdiplome voedingsleer, daarnaast heb ik een vriendin en tijd voor me vrienden.. ik heb drukke weken, maar dat maakt me niet uit.
 
Geen tijd is altijd zo'n lekkere smoes, je kan beter gewoon zeggen geen zin... Als je een meid heel erg leuk vind, maak je wel tijd... Ja hoeft natuurlijk niet 24 uur per dag op elkaar lip te zitten. Blehhh...

Ach ja vrijgezel heeft natuurlijk ook zoveel voordelen...
 
Precies.. en daarom lijkt me een LAT-relatie zo ideaal. Maar niet een waar honderden tot duizenden kilometers tussen zit natuurlijk.. een vriendin van me heeft dat 2 jaar gehad. Haar vriend verhuisde van Toronto naar Vancouver en ze kon maar geen baan vinden. Uiteindelijk is ze hem toch achterna gegaan en nu heeft ze na 6 maanden solliciteren uiteindelijk EN de baan EN haar mannie!

Om op die telefoon in te gaan.. een gelukje was dat ze daar vanaf 8 uur 's avonds of zo bijna onbeperkt kunenn bellen zonder dat de telefoonrekening hoog oploopt, dus ze telefoneerden uuuuuuren per week met elkaar.

Espi
 
Officieel nog steeds getrouwd, maar eigenlijk gewoon vrijgezel en dat vind ik nu OK. Dus optie #1 komt het meest in de buurt.
 
Originally posted by soulreaver


Mijn vriendin betaald alles gewoon zelf, kost mij geen cent. Ze heeft er geen problemen mee dat ik anders eet, 4x per week train. Geen tijd is onzin. Ik werk 40uur per week, volg in de avonduren momenteel een studie assurantie b en doe me basisdiplome voedingsleer, daarnaast heb ik een vriendin en tijd voor me vrienden.. ik heb drukke weken, maar dat maakt me niet uit.

IK loop op dit moment stage, van 8.30 tot 17.00, 18.00 ben ik thuis , een uur later ga ik trainen , kost me ook een half uur.Tegen 10en ben ik thuis , dan heb ik nog wat huiswerk liggen..

Verder ben ik nog jong, ik wil me nu niet binden, het leven is te mooi om zo vroeg al bij 1 meid te blijfen, er zijn zoveel mooie vrijgezele meiden ,niet meer normaal meer:D Brunettes, blondines, chinese chicks . I love them all.

Ik leef gewoon volop, sjans hier , sjans daar. Versieren vind ik ook een uitdaging , hoe mooier , hoe beter...

Ik hoef echt geen vaste vriendin nu, daarom heb ik niet zoveel zin om me te binden, en ik word niet zo snel verliefd op een meid. en de tijd gebruik ik liever in het perfectioneren van me lichaam, een vaste relatie kan altijd nog , ik ben nog 20 over een jaar of 5 , dan ben ik misschien wel rijp voor een vaste relatie. Tot die tijd, .......:D



Groet

Levrone@
 
Vrijgezel... niet echt op zoek maar een leuke, knappe meisje kan geen kwaad ;)
 
Back
Naar boven